Thursday, September 18, 2014

Wishlist: 8 yo girl's Bday






























See on minu tütre esimene sünnipäev, mil ta teadis täpselt, mida ta tahab. Varem olen lasknud enda fantaasial lennata ning valinud selle, mis MINU arvates talle meeldida võiks. Kuid nüüd on tütrel väga kindlad valikud ning mul ei jää üle muud, kui rahakoti rauad lahti lüüa. Vaatame koos, mida üks kaheksa aastane neiu soovib.

LOOM BANDS
1. Juba esimesel päeval tuli ta koolist koju kummiribadest tehtud käevõruga, mille talle andis ta uus klassikaaslane. Paar korda nädalas on ta sõbrannad andnud talle veel neid kummijullasid ja ta hakkas ka ise käevõrusid meisterdama. Mingi hetk soovis ka endale neid. Kohalikus poes maksab üks pakk 3-4 eurot ja alus, et teha võrusid 15 €. Mina kaevasin veidi Aliexpressis ja leidsin komplekti koos karbi, 2000 kummiga ja paari lisaga nii 8 euroga. 

EHTELAEGAS
2. Tütrel on olnud küll mõned ehtekarbid, kuid need on aja jooksul katki läinud või katki tehtud. Nüüd lubas ta hoolsam olla ja soovis ilusat karpi, kuhu panna enda ehteid ja juukseklambreid. Leidsime koos ühe armsa karbi raamatupoest, millel on erinevad sahtlid ja tasandid. Isegi mulle meeldis see väga. Hind nii 15-20 €.

LUKUGA PÄEVIK
3. Anete Laurenile on koguaeg meeldinud omaette kirjutada ja joonistada ning teha erilisi pilte ning jutte. Sellepärast sai tema üheks sooviks ka lukuga märkmik, kuhu kõige salajasemad mõtted kirja panna. Päeviku valisime välja jällegi raamatupoest ja see jäi ootama õiget aega. Hind umbes 10 €.

ELSA KLEIT
4. Saime lõpuks endale eestikeelse Frozeni multika ja loomulikult on terve pere nüüd Elsa ja Anna lummuses. Leidsin Aliexpressist erinevad Elsa kleidid ning lasin igal lapsel valida ühe kleidi ning kutsusin nad ükshaaval enda juurde. Uskumatu, kuid nad kõik valisid erinevad (kleite oli 4). :) Alguses ma kohe ei tellinud ära, vaid otsisin odavamaid müüjaid. Kuid Anete Lauren käis nii 5 korda päevas küsimas, kas juba tellitud, mis andis mulle selguse, et ta seda väga tahab. Üks kleit maksab veidi üle 8 €.

KÕRVARÕNGAD + AUKUDE TEGEMINE
5. Sloveenias on komme teha kõrvaaugud päris noorelt, kuid minu põhimõte on see, et kui lapsel juba endal mõistus peas ja küsib, siis teeme. Anete on kõrvaauke vähemalt aasta tahtnud ja 8-ks sünnipäevaks ta need ka saab. Hind koos kõrvarõngastega peaks olema 20 €.

This is the first birthday where Anete knows exactly what she wants. And there is nothing that makes me more happy than pleasing my little princess. Especially on her birthday. :) Her first wish is loom bands and I found cheaper products from Aliexpress which contains 2000 rubber bands. Cost 8 €. Her second wish is a romantic jewelry box and we already picked it out from Mladinska kniga, price around 15-20 €. She has always loved to make secret notes and pictures and that is why she would like to get a diary with a lock to keep some of her thoughts locked up. Cost 10 €. Her forth wish is Elisa dress - same as lost of other girls she and our whole family loves Frozen cartoon. One dress from Aliexpress is bit over 8 €. Anete has wished for a year to get her ears pierced and I think now she is ready to get it, young lady as she is. Price about 20 €.

Kas teie tüdrukutel on sarnased soovid nagu minu tütrel?
Do your girls have same wishes as my daugther?





7 Responses to “Wishlist: 8 yo girl's Bday”

  1. Kas seal on teil nimed muudetud multikas? Kui ei, siis peaks olema Frozeni neiu nimi Elsa.
    Vahva on vaadata 8aastase soove, ise ei suudaski enam ette kujutada, et mida selle ealine tahta võiks. Kas ta kõrvaaukude valu ei karda? Ma kardan seda isegi praegu.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, sul on tuline õigus! Ma ei tea, kuidas mul nüüd niimoodi sassi läks. Aitäh. :)

      Tead mul oleks ka väga raske talle midagi osta, juba eelmisel aastal nuputasin tunda aega poes riiulite vahel. Õnneks seekord ütles ta mulle kõik ette!

      Delete
    2. Ta on vapper plika. :D Eks tal hirm tuleb siis, kui nõela näeb!

      Delete
  2. kôrvarôngad on meil jätkuvalt teema, ilmselt juba paar aastat. Siiani ei ole veel ônneks läinud, aga enamasti seetôttu, et olen ôigetes kohtades lihtsalt "unustanud". Igasugused märkmikud ja salaraamatud on ka siiani sobilikud,umbes sellest ajast alates, kui vanem laps varesejalgaega EMME ON KURI NOIT kriipseldada oskas (PS see on meil alles ja dokumenteeritud :)) Frozen ja Elsa on hetkel väiksema teema,kes üle kvartali Let It GO röökida vôib ja oma emme saamatuse tôttu Elsa kleiti veel ikka ootama peab. Nii et, täitsa armsad ja ootuspärased soovid su 8- aastasel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mõlemad tüdrukud on kõrvarõngaid juba mõnda aega tahtnud, aga ma ka vaikselt unustasin need ja, siis tuli jälle edasi lükata.. oops. :) Hahaha, no see on küll väga naljakas! Ma ka üritan sellised lahedad mälestused jäädvustada, et siis hiljem kord meenutada. Järgmine kord võin sind hiina tellimusse kampa võtta, sealt saab igasugust vahvat nänni aegajalt tellitud. :)

      Delete
  3. Oh, see kleit läheks meil ka peale :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks ma näitan ette, kui kohale jõuavad. :D

      Delete