Monday, September 29, 2014

Truly recommend: Schwarzkopf Color Mask

Ühel väga lihtsal põhjusel ei käi ma Sloveenias juuksuris. Noh, nii sellisel 80 eurosel põhjusel, milleks oli minu viimane arve.  Ja isegi käies väikses kohas juuksuris, maksin värvimise ja lõikamise eest 60 rahatähte.. Õnneks pakub minu lemmik ilupood alati heade hindadega tooteid ning ostan heameelega sealt tavalisi poevärve.

Seekord võtsin poest kaasa Schwarzkopfi Color Mask püsivärvi, sest pakuti kaks pakki ühe hinnaga. Kokku maksin kahe värvi eest 8 € ning mul on väga hea meel selle valiku üle, sest tegemist on 10-pallisüsteemis üheksat punkti vääriva juuksevärviga! Kohe räägin ka miks. :)



Meeldis:
- pakis on juuksemaski meenutav tops, kus on sees kinnitusemulsioon. Sinna sisse tuleb pigistada värv, kaas peale ja raputada.
- värv on mõnusalt paks ja kreemjas ning, mis kõige olulisem - praktiliselt võimatu maha ajada, kui värvi juustele panna.
- värvi tundub alguses vähe, kuid minu poolpikkatele juustele jäi ülegi
- peale loputamist ja palsami kasutamist on juuksed s i i d i s e d ! Ja seda ei juhtu tihti, sest blond värv on ikkagi juukseid kahjustav
- sain just sellise juuksevärvi nagu soovisin.

Ei meeldinud:
- ma olen nii ära hellitatud osade juustevärvidega, mille karbis on keeratava korgiga palsam, mida saab hiljem veel mitu korda kasutada. Näiteks L'Oreal Prodigyl on selline. Kuid selles pakis oli tavaline ühekordne kotike.



Pildilt on näha, et all on üks tumedam koht. See on minu viga, et ma ei värvinud piisavalt ühtlaselt, kui esimest korda blondiks pleegitasin. Kuid kõige muuga olen VÄGA rahul. Pildil ei töötlenud juukseid, ainult veidi pildi ääri.

My absolute new favourite with drugstore hair dyes is Schwarzkopf Color Mask! It is so creamy and thick, that I had no problem putting it on. And it is100% spill free. :) For my half long hair it was more than enough and some color was even left. I truly reccomend it - besides super comfy use, it left my bleach blonde hair very soft. The only thing that I am not so fan of, is the conditioner is one-time use package. Well, I was too spoilt with L'Oreal Prodigy conditioner packaging anyway. From my hair picture you can tell that there is one darker spot down right - it is actually my own fault when I dyed my hair first time blonde and wasn't careful enough. But everything else I love, love, love! This color will end up with me in store for sure again! :)








17 Responses to “Truly recommend: Schwarzkopf Color Mask”

  1. Hahahaa... See 80 eurot on ju ikka tase. Eestis osad tippjuuksurid isegi ei küsi nii palju. Ma hakkasin kohe mõtlema, mida saaks 80 euro eest - paari Huntereid (kestavad vähemalt 4 aastat), Eestis saab kaks korda toidupoes käia, mitmd head parfüümid maksavad 80 euri... Oeh. Oeh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tegelikult oli arve 83 €, aga no kes neid sente ikka loeb. :D

      Ja oleks siis rahul olnud.. see oli kõige katastroofilisem soeng eales!

      Delete
  2. Maksin täna värvimise (väljakasv) ja föönisoengu eest ca 25 eur. Kas hakkad juba tulema? :P

    ReplyDelete
  3. Kuna mul tuli Ameerikas juuste värvimise+lõikuse eest välja käia $160 + tip, mida oli viisakas vähemalt 15-20% jätta, siis see 80€ ei tundugi enam nii hull. :D
    Eestis ma aga ei mäletagi millal viimati poest juuksevärvi ostnud oleksin.. õnneks on mul maailma parim juuksur, kelle juures käimine mind nälga ei jäta, seega all good. (:
    Ps. Pildi pealt tundub sinu värv igatahes väga kena!

    *Merrific*

    ReplyDelete
    Replies
    1. No see ameerikamaa jots on minu jaoks üle mõistuse.. Ja tundub, et see pole vaba valik, kas üldse tahad jätta või mitte. Ma tahaksin endale ka päris oma juuksurit kelle juures käia ja, kes üle 50 € mult ei küsiks. Olen veel otsingutel. :D

      Aitäh. :)

      Delete
  4. Siin on sama. Ämmal on poisipea ja selle värvimine maksab 70.-
    Olgu öeldud, et mina pole oma jalga siin ühtegi salongi tõstnud. Ainult last viin, sest alla kaheaastastele on tasuta :)

    P.S. Värv on ilus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, mulle ka väga meeldib. :)

      Ulme lihtsalt! Sinu pulmateemalisi postitusi lugedes sain ka aru, et Prantusmaal on iluteenused väga kallid..

      Delete
  5. Oh, sa hakkad täitsa valget tooni omandama juba :D Kusjuures ise olen ka selle värviga värvinud ja täitsa hea oli aga siis tulid uued värvid peale ja ma olin selle värvi olemasolu juba täitsa ära unustanud :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, täiega tahtsin valgeid juukseid ja tundub, et tulemus on käes. :D See on tõesti hea kraam. Teisel kohal peale Prodigyt. :)

      Delete
  6. Ooo, täiega ilus ja mõnus valge toon. Ma ise pürgisin ka mingiaeg selle.. lumivalge blondi poole, aga noh.. roosa pressis peale ja sinnapaika ta jäi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh. :)

      No ma mõtlen ka.. kauaks seda blondi on. :D Ega ma pole veel maha jätnud mõttet pea lillaks värvida. :P

      Delete
    2. Iga kord, kui sult uus postitus on, siis ma juba mõtlen, et äkki nüüüd on midagi värvilist :D

      Delete
  7. Oiii nii kena valge!:) Ma kunagi unistasin ka nii valgest aga sain ainult halli:( Nüüd vaadates sinu pilti mõtlen et kas peaks selle väljakasvamise jätma sinns kus teist ja proovida ka nii valge olla!:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma sain hästi valgeks ühe Schwarzkopfi blondeerijaga (koostöös Claudia Schifferiga) ja peale seda värvisin kohe üle L'Oreal Prodigyga. Nüüd olen kord kuus katsetanud erinevaid blondeerijaid, mis on ammoniaagivabad. See värv tegi tõepoolest hästi valgeks ja tunnistan, et Schwarzkopfi värvid on blondidele paremad (tugevamad). :)

      Delete
  8. Mina kasutan juba ligi aasta seda sama juuksevärvi (toonis 1000 natural blonde) ja no ausõna kõige lihtsam juuksevärv ise värvimiseks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui just mõnel muul tootel soodukat pole, siis kasutan ka seda uuesti ja uuesti. :)

      Delete