Monday, September 01, 2014

So what now?

Teate, ma tabasin eile ennast mõttelt, et kui ma nüüd polegi enam linna-Jaanika ja olen hoopis maa-Jaanika, kas mul on enam millestki rääkida? Ma arvan, et kes nüüd kõva häälega naerma ei hakanud, taipas, et mul on kerge asukoha identiteedikriis. Lisaks sellele, et kolisin ära Ljubljanast, hetk tagasi lõpetasin kõik vajaliku EQUA-ga ja edastasin viimased olulised emailid ning ongi kõik (tegelikult ei ole, aga sellest kunagi teine kord). Hetkel pole veel kohale jõudnud, et üks suur ja oluline tükike on läinud. Aidaa. 

Ma olen väga tagasihoidlik inimene, mis puudutab kiitmist. Pole üldse raske kiidusõnu teistele jagada, kuid ise neid vastu võtta - punastan nagu väike plika ja tahaks maa alla vajuda. Sellepärast oli mul ka varem raske mõista, kui suure töö tegin ära EQUA brändiga Eestis ja ei olnud kindel, et kas peaksin kõik komplimendid hea töö suhtes vastu võtma. Alustasin pudelite parseldamist 2013 aasta aprillis ning peale selle, et EQUA oli ühe korra osalenud Cherry kampaanias, ei teadnud eestlased nendest pudelitest suurt midagi. Minu tööks oli rääkida inimestele läbi blogijate ja ajakirjade ning facebooki EQUA brändist ja selle missioonist. Lisaks turundustööle, tegin samal ajal ka müügitööd, mis polnud küll minu jaoks kõige meeldivam, kuid siiski suur kogemus omaette. Ja rääkides kogemustest, siis täna, üle aasta hiljem, lahkun sellest ettevõttest piisavalt targama, et hakata kasutama seda kõike enda tarbeks. Minu unistus on siiski olla iseenda peremees. 

Kes veel ei tea, siis hariduselt olen "poolik" tööstusökoloog. Õppisin seda eriala kaks aastat TTÜ Tartu Kolledžis ning kuigi ma pole enam 100% kindel, et tahaksin selle alaga enda tulevikku siduda (aga kes teab!), on mulle oluline siiski alustatu lõpule saada. Tööd mul enda valikul enam pole, seega tuleb leida uus üleskutse, sest niisama olla ma ei suuda. Järgmise aasta jooksul saab mind kindlasti rohkem Eestis näha. Kahjuks küll mitte terve perega, kuid loodan, et lepite ka minuga. :)

Tulles tagasi alguse juurde, siis blogi on mulle number üks peale perekonda, võiks isegi öelda, et tükike minu perekonnast. Ma olen tõsiselt uhke selle üle, mida olen siiani suutnud saavutada, sest kuigi mul on alati olnud raskusi püsivusega, pole blogi ja kirjutamisega seda probleemi kunagi tekkinud. Ja siinkohal lähevad kiidusõnad ka kõikidele lugejatele - SUUR AITÄH! Teil pole õrna aimugi, kui palju motivatsiooni te mulle annate, et muuta ennast ja blogi paremaks iga päev. :)



So what now? I never realised what a big part of myself I left behind quitting work at EQUA. But I also never realised how much knowledge and practise I gained with it. My plan is to one day start using it cause I have a lot of proof I got skills and darn, I'm good at it (just look at EQUA in Estonia!). What else I have for future is that I want to finish something I started 3 years ago - my Bachelor's degree. I don't even know if it will come to any use, but that is something I need to finish for myself. After moving from Ljubljana I kinda got into an identity crise - who am I now, why am I writing this blog, am I the same person after moving and so on. Going through it was kinda easy cause I figured out quite fast that yes, I still am same me (duh!), just living in different place. Yes, I still want to continue with blog, cause I am so proud of the work I have done so far. And how could I even think of not writing to all of you! You are the ones that boost my motivation to 100% with your comments and even with just coming here to read or check my pictures. THANK YOU! I didn't plan this, but hey since I already got so emotional - thank you for making me want to be a better person and have a kickass blog! :D

Millised põnevad muutused ootavad teie elu ees sel kaunil sügisel?
What new challenges and life changes are you expecting?





12 Responses to “So what now?”

  1. well I bet some awesome adventures and experience will come your way and evrything will set in its place :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am thinking just the way you are. :) Thank you!

      Delete
  2. Lugejate poolt sullegi suur-suur aitäh & jõudu ja jaksu järgmiste eesmärkide täitmisel! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suur, suur aitäh! See on mulle väga oluline :)

      Delete
  3. I'm curious what lies ahead so I'll surely keep on reading. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. That is very sweet of you. :) Actually I was thinking about you today and how I would send Igor to help you if you lived closer. With helmet ofcourse. :D

      Delete
  4. Ma juba mitmendat korda mõtlen, aga siiski miskipärast unustan tulla seda kirja panema: su blogi header on niiii mõnus! Esiteks need mõnusalt pehmed toonid, teiseks see kehahoiak ja teetass. Siia blogisse tulek nõnda tundub nagu tuleks sinuga teelaua taha vaterdama. Mõnus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! Ma olin alguses väga kindel, et keegi ei taha mind vaadata ning headerid olid alati millegi muuga kui minuga. :D Sinu sõnu on väga soe mul lugeda. :)

      Delete
  5. Mulle ka väga meeldib uus header! Lennukaid ideid, pealehakkamist ning visadust uuteks katsumusteks!
    Mina olen otsustanud samuti hakata järgima rohkem enda südame häält ning seetõttu asusin õppima Hobumajandust. Üle mitme aasta oli väga põnev minna aktusele ja tunda end taas õpilasena. See samm on andnud mulle niivõrd palju energiat ja pealehakkamist, ma ei jõua lausa ära oodata, et saaks hakata enda suuri ideid teostama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vau! Väga põnev, Eneli. Ma arvan, et sellest erialast võib nii mõndagi põneva välja kasvada. Mulle meeldib ka väga aktusel käia. Tubli koolilaps oled.:)

      Delete