Tuesday, September 23, 2014

September favorites: Schwarzkopf Essence Ultime Omega Repair


Mulle ei ole kunagi meeldinud kaua ühel juuksevärvil püsida. Pidage seda kergelt ebastabiilsuseks, kuid mina nimetaks seda vajaduseks millegi uue järele. Südamesooviks on ükskord proovida ära sellised värvid nagu lilla ja erkpunane, kuid hetkel olin väga rahul enda blondide juustega. Kuid ikkagi. Kauaks? :)

Kui ma läksin helepruunidelt juustelt blondiks, tegin juustele ikka korraliku vesinikuründamise, mis teadagi ei ole minu niigi hapratele juustele kõige meeldivam. Sellepärast oli veelgi olulisem edaspidi, mis toodetega ma neid hooldan. Üheks esimeseks valikuks said Schwarzkopfi Essence Ultime Omega Repair shampoon ja palsam. Olin sellel uuel sarjal juba mõnda aega silma peal hoidnud ja, kui minu lemmikpoes oli kõikidel juustetoodetel 30% alet, ei jäänud ma kaua mõtlema.



Omega repair tooted on spetsiaalselt mõeldud kahjustatud juustele ning omaduselt aitab üles ehitada juukse struktuuri ning parandada katkiseid otsi, taastades juuste elujõu. Kõlab ju hästi, eks. :) Tooted on loodud koostöös Claudia Schifferiga ja no vaadake tema blonde juukseid - umbes sama kärssanud nagu minul. :D Olen nüüd üle kuu aja Omega repair shampooni ja palsamit kasutanud ning need on ühed mu lemmikud. Eriti meeldiv on peale pesu juukseid kammida, föönitada ja sirgendada. Olles üsna toitvad, ei jäta mu juukseid raskeks ja see on väga oluline, kuna juuksed on mul niigi nagu pea külge kinni kleebitud.


Mõned nädalad tagasi ostsin juurde ka Schwarzkopfi BB Beauty Balmi ehk siis juustessejäetava palsami, mis on küll hea, kuid minu lemmik juustessejäetav palsam/ seerum on jätkuvalt Gliss Kuri Ultimate repair seerum - hetkel ootan, et DM teeks soodukat, sest eelmisel aastal ostsin terve hunniku, kui kõik Gliss Kuri tooted olid miinus 50%. :) BB Beauty Balm on üsna kerge koostisega ja isegi, kui juba enne kasutada pestes palsamit, on ei jää rasvast tunnet. Selle toote hea omadus on lisaks see, et ta muudab juuksed kergesti kammitavaks. Seega mõnikord on hea ka laste juustesse väike kogus panna. 

Schwarzkopfi Essence Ultime Omega Repair shampoon ja palsam maksavad 4,95 € tükk. BB Beauty Balm veidi üle 6 €. Mina sain esimese kahe toote komplekti, mis maksis 7 € ja sealt läks veel 30% allahindlust ka. :) Milliseid shampoone-palsameid teie praegu kasutate?


When I saw Schwarzkopfi Essence Ultime Omega Repair shampoo and balsam on 30% discount in DM, I didn't hesitate a second. Actually I had kept my eye on them for some time, but I only buy beauty products when I can get them with a discount. :D Schwarzkopf Essence Ultime products are developed together with Claudia Schiffer and if there is anyone who knows a lot about bleaching blonde, then it's her. :D I dyed my hair blonde about 2 months ago and I am still loving the color very much (we'll see how long!). Anyway now my hair is even more needy for helpful products to boost the vitality and that is why Omega Repair was my choise. Even though I use many different shampoos and balsams, Omega Repair has become my favorite. I love how it feeds my dry hair, but at the same time doesn't make them heavy. And everything that comes after washing like combing and drying is super easy. I also got their BB Beauty Balm which I use after washing and keep in hair. Again it nourishes, but keeps the hair light. That is very important if you have thin hair like mine - don't want much products on hair cause they have minimum volume anyway. 

Which shampoo and balsam are your favorites right now?


                                           Selline siis praegu, puhta blond. :D Here you can see how blonde I am right now.. very blonde! :D









4 Responses to “September favorites: Schwarzkopf Essence Ultime Omega Repair”

  1. Goldwelli Rich Repair shampoon ja palsam on nüüd suve algusest kasutusel olnud ja siiani armastan neid, Loomulikult ka sama sarja seerum on suurepärane, kuid see sai otsa ja praegu kasutan Joico K-pak sarja juukseõli, mis on tõsiselt hea. Kui ma suve alguses neid kasutama hakkasin, siis olid mu juuksed sellised, et kamm väga hästi läbi ei käinud, kuid nüüd on ikka suurepärased võrreldes sellega, mis nad varem olid. Aga eks regulaarne maskitamine käib veel ka juuksehoolduse juurde, selleks kasutan tahe mingisugust maski kollases potsikus :D ei tea täpselt nime, aga päris hea ja joico k-pak sarja mask on ka suurepärane ja loomulikult kookosõli teeb juustega imesid.
    Nagunäha suht palju asju kasutan, aga see kõik on seda väärt ja nii saan lubada enda juustel pikkusesse kasvamist, sest muidu peaks neid liiga tihti lõikama, et nad ilusad oleks.

    ReplyDelete
  2. Vau, sa oled ikka hästi varustatud. :D

    Vot Joicot pole ma kunagi proovinud, kuigi kiidusõnu olen palju kuulnud. Mul on erinevaid maske, nii tavapoe omasid, kui salongist - minu jaoks suht sarnase toimega, kuid korra nädalas kasutades teevad juustega imesid. :) Mina ei saa üldse pikaks juukseid kasvatada, enne murduvad pooleks. :(

    ReplyDelete
  3. Blondid juuksed sobivad sulle suurepäraselt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Tuuliki! Tunnen ennast väga enesekindlalt blondide juustega. :)

      Delete