Friday, September 05, 2014

Product NOT to try #1

Lõpetan selle ilusa, kuid vihmase töönädala postitusga tootest, mida EI SOOVITA! Ma olen värvinud enda juukseid alates aegade algusest igasuguste värvidega - erinevad brändid, erinevad toonid, ammoniaagiga, ilma ammoniaagita. Just name it. Haarasin selle värvi poest sest oli soodushinnaga ja ma olin 100% kindel, et tegemist on Garnieri juuksevärviga. Praegu netis ringi vaadates näen, et selle toote pakend on midagi Garnier Nutrisse' ja Olia vahepealset - no see on, kui ei võta aega, et täpsemalt lugeda. :) 

Nagu öeldud, olen proovinud paljusid erinevaid juuksevärve ja mitte kunagi pole juhtunud mu peanahaga halba. Ei osanud ka midagi karta, kui kasutasin Schwartzkopfi Nectra Colorit, sest tegemist on ammoniaagivaba värviga. So wrong! Alates sellest hetkest kui alustasin värvimisega ning kuni värvi mahapesemiseni, ma põhimõtteliselt nutsin. Teate seda pärismaalaste katset, kus nad peavad kandma kinnast, mille sees on rämedalt hammustavad sipelgad  - vot just selline tunne oli mu peanahal. Mitte lihtsalt veidi kõdi ja õrn kipitus, oo ei! Pistke pea sipelgapessa ja saate tunda sama.

Kairi ütles, et seda värvi ei müüda veel Eestis Ma pole kindel, kas seda värvi müüakse Eestis, kuid ma soovitan teil kindlasti teha katse enne, kui hakkate värvima. Mina loll mõtlesin, et oot-oot, kohe läheb üle, kuid seda ei juhtunud. Ju siis on vana hea ammoonium asendatud millega muu vängega, sest ma ei saa kurta värvitooni üle. Täishinnaga maksab Schwartzkopfi Nectra Color nii 7-8 €. Ja kui võrrelda L'Oreali Prodigy hinda Eestis ja Sloveenias (teil 10 €, meil 6 €), siis arvatavasti tuleb ka Nectra Colori eest rohkem välja käia. Minu soovitus oleks muidugi see värv üldse poodi jätta. :D



I have used millions of different drugstore colors through years and until trying Schwartzkopfi Nectra Color, I have always been very pleased. And by pleased I mean that I didn't have to suffer under itchy head skin. Now I understand that I did a mistake not taking time and reading what product I picked from store. If you notice that Schwartzkopfi Nectra Color kinda resembles to Garnier Nutrisse and Olia, or some mix between them. Anyway I though I was picking a Garnier color, but later at home I noticed it was not. But what a heck, this color is ammonia free and it's just what I wanted. You know those brazilian natives that have a tradition where men wear gloves where there are super auchy ants inside? Well that is just how I felt using Schwartzkopfi Nectra Color. I was thinking that it will pass, but it happened only when I rinsed color off. Never ever will I try it again and I reccomend you to do a test before, or rather just leave this product to store, unless you want to feel what it's like to stick you head into ant's nest. :D








4 Responses to “Product NOT to try #1”

  1. Aga mina lähen hops-hops varsti poodi Prodigy järele jälle! Pea 2 cm juukseid ootavad oma vesinikuannust :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woohooo, mina ostan ka nüüd AINULT seda. :D Kusjuures täna veel kasutasin ära eelmise värvi palsami, no nii hästi lõhnab!

      Delete
  2. See on ikka individuaalne, mina olen selle värviga värvinud ja ei saa ühtegi paha sõna öelda. Tundetu peanahk mul ka pole, kuna mõnel eelnevatel kordadel on veidi peanahk sügelenud, aga mis värvidega, ei teagi öelda. Ega kunagi uute asjade puhul tea kas sobib, kõigega võib orki lennata :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No vot, ega enne ei tea, kui oma (pea)nahal ei proovi. :) Küsiks, kas sul oli blond värv või midagi muud? Tean, et blondidele tahaks alati pisut vängema koostisega juuksevärvid.

      Delete