Saturday, September 27, 2014

October 30 day Photography challenge RULES


Täiesti ootamatult kasvas 30 päevane fotograafia väljakutse suuremaks, kui ma arvasin. Ja mul on tohutult hea meel selle üle! :) Nagu ikka tekkisid osalejatel küsimused - kuidas pilte avaldada ja, mis aja tagant. Mõtlesin selle üle veidi ja, et teha ettevõtmine paljudele võimalikult mugavaks ja huvitavaks (ning mitte ära hirmutada rõhuva kohusega igaks päevaks), on kaks viisi:


POSTITAMINE KORD PÄEVAS

Igal päeval, algusega 1.10.14, 30 päeva järjest on uus ülesanne. Täidad ülesande, nii et südamest tunned, et oled andud parima selle täitmiseks ning enda jaoks midagi uut õppinud (kõige olulisem koht teile selles väljakutses). Laed ühe pildi päevas ülesse, kas Instagrami, Facebooki (peab olema avalik, et seda näha), Tumblri või enda blogi lehele. Kui sul pole eelnimetatud sotsiaalmeedia kanaleid, või ei eelista neid, saada pilt mulle - inloveinljubljana@gmail.com. Instagramis kasuta #ILILphotographychallenge.

Tegin väljakutses osalemise lihtsamaks ja edaspidi saad pildid ise lisada. Selleks liitu grupiga ILIL photography challenge.


Mine fotode alla ja leia sealt vastava päevaga album, kuhu saad ülesse laadida enda pildi.





POSTITAMINE KORD NÄDALAS

Igal nädalal, alates 1.10.14, viiel pühapäeval järjest (5.10, 12.10, 19.10, 26.10, 2.11) avaldad terve nädala ülesanded. Jällegi, täidad ülesanded nii, et oled andnud parima nende täitmiseks ning õpid midagi uut (top shit priority!). Laed pildid ülesse igal etteantud kuupäeval enda Facebooki (avalikult), Tumblri või blogi lehele, või saadad pildid mulle - inloveinljubljana@gmail.com. Võid pilte näidata ka oma sõpradele Instagramis, sel juhul kasuta #ILILphotographychallenge. KUID ma ei hakka pisteliselt otsima sinu Instagrami pilte, seega on väga oluline, et sa kasutad piltide avaldamiseks blogi, facebooki või emailile saatmist.

Tegin väljakutses osalemise lihtsamaks ja edaspidi saad pildid ise lisada. Selleks liitu grupiga ILIL photography challenge.


Mine fotode alla ja leia sealt vastava päevaga album, kuhu saad ülesse laadida enda pildi.


AUHINNAD

Hetkeseisuga saavad auhinna (igaüks ühe EQUA Lace pudeli) 5 osalejat, kelle ma valin välja. KUID kuna ma planeerin otsida veel sponsoreid, on loota auhindu rohkematele tublidele osalejatele. Kõlab hästi, eksole. :) 30 päevane fotograafia väljakutse läheb lukku 3.11.14 ja siis annan 5 päeva jooksul teada õnnelikud võitjad. 


TEEMAD


1. Black and white self portrait
2. Candlelight
3. Close up
4. Clouds
5. Your favourite color
6. From distance
7. Bad habit
8. Morning
9. Books
10. Something sweet
11. Your choice of topic
12. Pattern
13. Glow
14. From low angle
15. City lights

16. Eyes
17. Childhood memory
18. Love
19. Reflection
20. From high angle
21. Animal
22. Guilty pleasure
23. Black and white landscape
24. So cold
25. In motion
26. Sexy
27. Fresh
28. Paper
29. Your emotion today
30. Your choice of topic


LISA

Kohe on valmimas minu fotograafia blogi www.inloveinljubljana.com (hetkel veel ülesehitamisel) ja seal avaldan igal nädala nende osalejate tööd, kes on suutnud eriliselt ülesande lahenda ja, kelle tööd näitavad teistele eeskuju. Kõikidel piltidel on viited autorile ja võimalusel ka originaalallikale (blogi, Facebook, Instagram).

Ma loen päris tihti fotograafia teemalisi lehti ja põhiline abimees on mul Digital Photography School ning jätkuvalt soovitan alla laadida Darlene Hildebranndti õpikut teemal Ten photography Challenges. Sain seal sellise motivatsioonilaksu, et lenda või kuule. :D Registreerige ennast sinna lehele viidatud lingi abil ja teile saadetakse tasuta raamat emailile. Lisaks tulevad hiljem emailile uudiskirjad ja fotograafiateemalised õpetud. Kulub marjaks ära ühele uudishimulikule fotohuvilisele. :)

Dear english speaking followers, I will write you instructions soon. Right now I got to run and make chicken soup for lunch. :D



Ja nüüd, kas te olete kõik redis? :D







60 Responses to “October 30 day Photography challenge RULES”

  1. Lahe idee! Tegin enda teise poolega ka kunagi sarnast challenge't, aga kahjuks lõpuni ei jõudnudki. (PS! Kui natuke nokkida, siis õige sõna on choice, mitte choise.)

    ReplyDelete
  2. oo ooo ooo, tahan ka osa võtta, aga ilmselt siis igal pühapäeval, sest mul juba oktoobriks igasugused plaanid, et iga päev netti ei jõua vist. Super idee :)

    ReplyDelete
  3. Uuu..see kord nädalas postitamine on väga hea idee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui rahvas nõuab, siis tuleb rahvale anda. :D

      Delete
  4. Uhuhuuu, hea challenge. Meeldib see mõte, et ei pea iga päev postitama :) või noh.. võib-olla viitsin ka iga päev seda teha:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa oled nii tubli, et ma kujutan sind ette isegi iga päev postitamas. :)

      Delete
  5. Tahks ka osaleda, ainult, et ma pole mingi fotograaf ega oma spetsiaalselt head kaamerat. Photoshopi programmi ka pole, niiet ma ei tegi... See vljakutse vist pole mõeldud minu jaoks :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. See väljakutse on kõigile mõeldud! Isegi ilma profi kaamerata. Soovitan lugeda Darlene Hildebrandti raamatut!

      Delete
  6. Etsiis tõmban instasse üles pildi ja saadan meilile veel lingi ka ? Saan õigesti aru ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Just. :) Ei pea mulle eepost kirjutama, piisab, hea kui lisad juurde veel enda nime - juhul, kuid su email on näiteks Krissu-Missu. :D

      Delete
  7. Fannimise pärast endiselt osavõtja! Juba kolmapäevast.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juba kolmapäeval! Aeg läheb nii kiiresti. :D

      Delete
  8. Ma olen praegu vägagi fotograafia lainel. Nii, et võtan ka osa! Pilte laen oma blogisse tursaplika.wordpress.com ja sinu lisan endale bloglovinisse ka kindlasti :)

    ReplyDelete
  9. Mmm, tahaks ka nii osaleda, aga tean, et mul pole püsivust ja laiskust jagub see-eest omajagu. Aga eks näis. Kui alguse kuidagi tehtud saan, siis saaks hoo vast sisse. Loodan, et suudan seda. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mõeldes enda laiskuse ja püsivuse peale, siis ma ei tohiks midagi sellist ettegi võtta. :D AGA kuidagi tuleb ju see laiskuse pisik välja saada ja ma usun, et meil kõigil on veel palju energiat ilusast suvest, et see lõpuni viia. Loodan südamest, et suudad - I know you can. :)

      Delete
  10. Kas ma näen valesti või tõesti läheb asi lukku alles novembris?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Just. Siis saavad veel mõned lõpetamata tööd ära teha. Ja ma võtan endale natuke varuaega ka, et kõik tööd oleksid üle vaadatud. :)

      Delete
  11. Mõtlesin, et panen ka oma tehtud pildid siis blogisse http://kaaryke.wordpress.com/
    Tahtsin küsida, et ega sellest hullu pole kui panen muidu pilte igapäevaselt üles aga näiteks olude sunnil saan järsku pilte lisada nädalas korra?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minu meelest on nii kõik väga hästi. :)

      Delete
    2. Tahtsin veel öelda, et sul on nii mõnus toidublogi!

      Delete
  12. Võtan kindlasti osa, tundub huvitav ning samas ka enda proovile panek, et teemaga ikka tegeleks. :)
    Pildid lähevad blogisse: http://kylgpeegel.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tubli, Johan. :) Panin sind kirja!

      Delete
  13. Mina vast üritan ka osa võtta :) Loodan, et püsib ikka meeles ja tuleb midagi välja ka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoian kõigile pöidlaid ja varbaid. :)

      Delete
  14. Oh, see väljakutse kõlab huvitavalt :) Kindlasti ei ole aega iga päev üles laadida, aga proovin seda kord nädalas varianti ja kui suudan iga päev fotoka kätte võtta, siis leiad pildid lilienbergid.blogspot.com pühapäeval :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hea, et see kord nädalas variant sobib paljudele. :)

      Delete
  15. Aga kuidas täpselt see käib, et kuidas sa kõik osalenud pildid üles leiad. St kui ma lisan pildi enda blogi facebooki ja blogisse, kas siis pean ka sulle meilile need lingid saatma? Ja kas on ka mingi.. reegel mis peaks blogipostituse pealkiri siis olema, et kõigil ühesugune ja ühtmoodi, et sul kergem leida või vahet pole? Või peab kuidagi facebookis/blogipostituses ka mainima mingi märksõnaga, millega tegu jne...
    Sorri, et nii palju lolle küsimusi. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei ole midagi, küsida tulebki. :D Jah, palun saata mulle link (fb, blogi, instagram) emaili peale ja niimoodi saan kõige paremini teie tööd kirja panna. Ülejäänud on juba sinu otsustada, mina olen rahul selle lingiga, mille saan emailile inloveinljubljana@gmail.com :)

      Delete
  16. Tahaks isegi osa võtta. Ilmselt küll sinu meili ja pühapäeva abil :9

    ReplyDelete
  17. Hei! Üks täpsustava küsimus oleks! Kas sa hindad ka pildi kvaliteeti? Kas võivad osaleda ka pildid telefoniga mille kvaliteet on nagu ta on? Ei ole hea ega ole ka halb! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selles võistluses ei saa olla halbu pilte, sest vahet ei näe, kuidas sa seda teed, oled arvatavasti näinud vaeva ja see ongi kõige olulisem. :)

      Delete
  18. mina võtan ka osa! :) pildid postitan blogisse maip6rnikas.wordpress.com

    ReplyDelete
  19. Nagu ütlesin, siis mina tahan/proovin ka osa võtta. Kui saja päeva väljakutsega hakkama sain, mis see kolmkümmend siis ära ka ei oleks, eks? :D
    Kuna mul see blogimine on ka pigem selliseks kord-nädalas-postitan-midagi stiili vajunud, siis teen ka ilmselt pühapäevaseid kokkuvõtteid. Kes teab, äkki hakkab midagi head külge!

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. Tahan ka osaleda, nii vinge idee! :)
    Pildid panen oma blogisse http://www.paulajohanna.com

    ReplyDelete
  22. Päris lahe. Kuidas sa tead ja jõuad kõik ül vaadata ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eile tegin exceli tabeli, kus sistestasin 53 osavõtjat. :D Eks ma üritan nii palju kui võimalik seal korda hoida. :)

      Delete
  23. proovin ka osa võtta - teemad on üldiselt väga mõnusad ja üle mõistuse suuri oskusi ei tundu nõudvat :D

    pildid avaldan pühapäeviti www.v2ikeidioot.blogspot.com

    .. kui just suur laiskus või olematu mälu vahele ei tule :D

    ReplyDelete
  24. Prooviks ka! Tundub põnev. :)

    ReplyDelete
  25. Võtan ka osa aga instagramis (Pisike89)

    ReplyDelete
  26. Mul ka nüüd esimene päev tehtud ja selfie üleval (@kklaudi instas). Ma arvan, et võib-olla on parem kui saata sulle nädala kaupa pilte kui üksikutena..ja ma ei tea ausalt öeldes, kuidas insta linki saata :D

    ReplyDelete
  27. Tundub olevat põnev väljakutse, seega osalen ka. Pilte hakkan postitama pühapäeviti oma blogisse. Blogi asub aadressil http://lellaphernelia.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Soiku jäänud blogist saab challenge blog. http://muelukene.wordpress.com/2014/10/01/30-day-photography-challenge/

    ReplyDelete
  29. kas on mingi kohake ka, kuhu igapäevaselt pean/saan postitada oma lingikesega või leiab selle muretult ka ilma, et ma seda igapäevaselt sheeriks, ülesse?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei,

      tegin väljakutses osalemise lihtsamaks ja edaspidi saad pildid ise lisada. Selleks liitu grupiga:
      https://www.facebook.com/groups/1532856813593642/

      Mine fotode alla ja leia sealt vastava päevaga album, kuhu saad ülesse laadida enda pildi.

      Delete
  30. Mõtlesin, mis mõtlesin ning osalen ikkagi ka. Postitan igal pühapäeval.

    ReplyDelete
  31. Mina osalen ka! Ei julenud varem välja hõisata, sest ei olnud kindel, kas suudan sammu pidada, kuid sain siiski esimese nädala kokkuvõtte valmis: http://mutukamoos.wordpress.com/2014/10/05/ilil-photography-challenge-week-1/

    P.S. Tore algatus!

    ReplyDelete
  32. Mina osalen samuti, ei jõudnud kohe postitusi teha, aga tegin ruttu tagantjärgi, ning olen nüüd järjepeal :P
    www.kristiinhelisalu.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Tahaks niiii niiii väga osaleda ise ka, aga seekord jään siiski pealtvaatajaks. Olen siiani jälginud blogisid, kes on enda osalemisest märku andnud - Good Luck And Geeeeep Going ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, armas inimene! :) Jõudu ja jaksu ikka vaja!

      Delete
  34. Minul on ka better late than never,alustasin esmaspäeval ja tegin esimese portsu lihtsalt tagant järele,mis tegelikult tekitas lausa topelt rõõmu,et sai mitu pilti korraga välja mõelda! Juhhei! :)
    http://thatlifeispeachy.blogspot.com/

    ReplyDelete