Monday, September 08, 2014

I'm still an equanatic


Besides doing marketing and sales at EQUA, I sometimes helped with ideas and creation. That is why I am still connected with EQUA family all though I don't see my buddies that much. So how will I give my part in future? If you wonder along my blog, you can see that my second hobby, after writing a blog, is photography. And if youconnect EQUA bottles and taking pictures, then that is my work. 

Last time I was included with Lace bottles photoshoot and I found a really cool tutorial how to make 'paper flower wall' and it was perfect for Black lace bottle. For White lace bottle I had to improvise bit more, cause the white picture had to be seen nicely and here came a black lace background to help. I am very pleased with the outcome and I hope next time it will be even bigger blast when I will have more time to prepare. 

Lace bottles, edited by Miha Hribar. You can find more picture of Lace bottles on EQUA Flickr.







Ofcourse to get the best results it's important for the whole team to give support. And that is just how it was with taking pictures of Lace bottles - thank you, EQUA team. :)


Ma küll ei tee tööd Eesti turul müügi ja marketinguga, kuid omamoodi minu koostöö EQUA-ga jätkub. Kui olete mu blogi juba mõnda aega jälginud, siis teate, et üks mu hobidest on fotograafia. Olen alati andnud enda panuse meeskonnas ka muude töödega, ning läbi selle ei jäänud märkamata mu loominguline külg. Edaspidi saabki minu töö olema fotosessioonide korraldamine. Seekord oli mu ettevalmistuse aeg küll veidi lühike, kuid ma olen siiski rahul Lace bottles fotosessiooniga. Black lace pudeli jaoks valmistasin paberlilledest tausta. Kahjuks White lace pudel ei jäänud valgel taustal nii hästi nähavaks, kuid appi tuli must pitsist kleit. Pildid on töödeldud meie graafilise disaineri Mihael Ribari poolt. 

Lõpetuseks tahan öelda, et ma olen nii, nii, nii rahul! Aitäh, EQUA meeskonna liikmetele, kes olid abiks piltide valmimisel!









13 Responses to “I'm still an equanatic”

  1. Need näevad niiii kenad välja, super töö! :)
    Sain ka enda pudeli kätte ning olen väga rahul, nüüd võib julgelt metsa seenele minna! Suur aitäh! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh. :)

      No vett on teil seal metsas kõvasti vaja, kui vaadata piltidelt KUI palju seeni teil on. :D

      Delete
  2. Nii ilusad pudelid, ma ei suuda otsustada kumba tahan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mina ka ei suuda otsustada kumb mulle rohkem meeldib. :D

      Delete
  3. Equa pudelid on väga ilusad ja neil on joomiseks ülimugav kork (erinevalt Kor'i huulikust Perfect Spout, mis tuleks ümber nimetada PerfectSpill :), aga minu Equa plastikpudelile tuli u kuu ajaga juurde ebameeldiv lõhn (mitte roiskunud vee lõhn vaid selline tugev keemiline plastikulõhn) ja enam ei suutnudki juua sellest. Ostsin Kor'i ja Equa on kurvalt kapis :(
    Kas kellelgi on veel nii juhtunud ja sellisel juhul kuidas seda lõhna ära saab? Tundub, et lõhn on rohkem korgil, mitte pudelil niiväga...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minul täpselt sama mure! Sain selle ära nõudepesumasinas pestes, kuid peale ühte kasutuskorda tuleb see ebameeldiv lõhn tagasi. Ja seetõttu istub minugi pudel kapinurgas...kahjuks.

      Delete
    2. Hei! Mul on raske kommenteerida, sest kasutan igapäevaselt klaaspudelit. Kuid nuusutades üle laste pudelid, siis need on okeid. Igori aasta vanune pudel ka. Küll üks uuem pudel on teie nimetatud plastikulõhnaga. Mind ennast hakkas nüüd rohkem see huvitama, sest ma pole enne märganud seda probleemi. Kui sobib, siis ma vastan paari päeva jooksul, kuulan maad, mida nad EQUA-st kommenteerivad.

      Delete
  4. need pitsilised on vist kõige ilusamad Equa pudelid, mis ma näinud olen ja pildid on tõesti hästi välja kukkunud. Paneb mõtlema, et peaks vist ikka endale ka ostma :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui ma avaldasin esimese pildi uutest Pitsi pudelistest facebookis, siis meie epood läks umbe. :D Pitsiteema on lahe, mulle meeldiksid veel mingid huvitavad mustrid ka. :)

      Delete
  5. Kui muidu on mind equa pudelite disainid suhteliselt külmaks jätnud, siis need on küll maagilised. Nii õrnad ja naiselikud.. uskumatu, et ma räägin pudelist!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No näed, sa suudad isegi tavalise pudeli uskumatuks ja maagiliseks ümber kirjeldada. :)

      Delete
  6. Damn,ma pean ka ühe sellise saama nüüd!:))

    ReplyDelete