Tuesday, September 16, 2014

Good bye!

Ütlen kohe ära, et minust te lahti ei saa ja hüvasti võime jätta hoopis minu esimese peegelkaameraga, milleks on Pentax K-3. Kõik pildid on tehtud kitobjektiiviga. Piltide töötlemisel enamasti kasutatud Lightroomi ja PicMonkeyt. Kui ma vaatan enda esimesi pilte selle kaameraga ja praeguseid, siis ma olen rahul. Nii enda, kui ka kaameraga. Aitäh, sulle kallis Pentax! Aitäh, et olid alati töövalmis ja rändasid minuga kõikjale. :) Kuid juba homme lähen ma Ljubljanasse ja minu fotograafia teekond jätkub täiesti uue mudeli ja brändiga. Millisega.. hoian veel enda teada!

Nagu piltidelt näha on mul tõeline probleem vesimärgi kasutamisega. Vahetan pidevalt ja vahel ei kasuta üldse. Luban, et võtan ennast nüüd kokku ja teen selle ühe ja ainsa valmis. 

Nope, you won't be getting rid of me and instead this good bye will go to my first dslr camera that is Pentax K-3. All photos were taken by kit objective and pictures edited in Lightroom or PicMonkey. Looking back at my first pictures and the ones that I took now, I am very pleased. Thank you, Pentax! You were a true companion and always worked so well. But already tomorrow I will go to Ljubljana and my photography journey will continue with another model and brand. Which one.. I will keep it to myself for now. :)

Oh, forgive me! I am so bad at picking few. So here are many. :)







































Aitäh, kallis Pentax K-x! :)






6 Responses to “Good bye!”

  1. Palun kas sa võiksid kirjutada kuidas seda vesimärki üldse teha ja kuidas seda siis automaatselt piltidele lisada. Kas on keeruline värk?
    Tänades
    Tea

    ReplyDelete
    Replies
    1. See on tegelikult väga lihtne. Mina tegin selle õpetuse järgi http://www.fivesixteenthsblog.com/2013/11/boost-your-blog-how-to-create-watermark.html. Küsi veel, kui jäi midagi arusaamatuks. :)

      Delete
    2. SUUR TÄNU, hakka kohe kui aega saan uurima :)
      Tea

      Delete
  2. this pictures are really nice! can`t wait to see the new ones :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! I am also anxious to start working with new camera. :)

      Delete