Saturday, September 20, 2014

Going green has never been so easy


Jagan seda retsepti oma kallite kaaslmaalastega, kes te olete tomati-hapukooresalati usku nagu seda olin mina. Nüüd olen ma hoopis rohelise salati usku ja, kui kallid uued kaasmaalased sloveenid poleks seda õpetanud, jookseks ma ikkagi kodu ja poe vahel suure koguse tomatite ja hapukoorega. :D PS Retseptis on kasutatud kõrvitsaseemneõli, mis teeb tuule alla oliiviõlile, mida pole ammu ammu kasutanud.. Väga maitsev ja mina soovitan! Andke märku, kes tegi ja sai hakkama. Kindlasti ärge unustage kõige tähtsamat osa, milleks on salati leotamine - see võtab ära "muru" maitse ja, kes teab, ehk lähete ka rohelise salati-usku nagu mina. :)





2 Responses to “Going green has never been so easy”

  1. Nii ilus kujundus! 101 points :) Ma nii naudin, kuidas Su blogi iga päevaga muutub.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi aitäh! Ma ise tahan ka pidevalt midagi uut blogisse tuua, mõjub värskendavalt. :)

      Delete