Sunday, September 28, 2014

Estonia in Slovenia - Anett

Kui Anett mulle eelmisel nädala kirjutas ja andis teada, et ta tuleb Sloveeniasse, süttis mul väike lambike peas. Fotosessioon! Ei taha nüüd kõlada nagu ma kasutasin seda toredat neiut julmalt ära, kuid siiski - tegemist on väga fotogeenilise inimesega ja ma olen väga tänulik, et ta leidis aega mulle poseerida. Kirsiks tordil oli muidugi see, et Anett on väga armas, sõbralik ja jutukas neiu. Midagi minu maitsele. Koos veedetud 4 tundi läks nagu linnulennul ja edaspidi ootan Ljubljana sõitu rohkem kui varem. :) Anetti tegemist kohta saate lugeda tema blogist














I was pleasantly surprised when Anett contacted me few weeks ago. It turned out that she will come to Slovenia and stay here for next 5-6 month because of Erasmus. Just like I did over an year ago. And totally taking advantage of this photogenic lady, I met her in Ljubljana, brought my camera along and had amazing 4 hours with her. Besides her good looks, she is very warm and friendly person. Also very talkative like me. Now I will wait visiting Ljubljana more than ever. :)






Leave a Reply