Wednesday, September 03, 2014

Blogid, mida loen

Sorry, this post will go in estonian, cause most of them are estonian blog writing by estonian people in estonian. :D But be expecting a post about foreign blogs that have won my heart. :)

Tegelikult, TEGELIKULT! Tahtsin kirjutada millised blogid mulle ei meeldi, kuid teen seekord vastupidiselt ja räägin kõigepealt nendest lehtedest, mida külastan suurima heameelega ja lähen ikka ja jälle tagasi. 

Minu uusikamaks avastuseks on Lihtsalt Meloni blogi. Loen ja imestan, ning mõtlen, kas tegelikult mina olengi see lihtne melon, sest äratundmisrõõmu on igas lauses. Eriti mulle meeldib, et ta räägib asjalikult kõigest huvitavast ja üldsegi mitte kriitiliselt - ää, ma ei saa üldse aru, miks inimestele meeldivad.. kitsed! Lihtsalt Melon võiks olla ka Tore Melon või Ülikhuul Melon, või siis hunnik muid postiivseid omadussõnu, sest ma ei oska ühtegi kibedamat sõna küll tema kohta öelda. On ainult üks asi, mis teeks meele veelgi rõõmsamaks - isikututvustus, email, viis, kuidas blogi jälgida jne. Loodan, et Lihtsal Melonil on üks päev aega seda teha, sest alates septembrist on ta ju siiski KOLMANDA KURSUSE tudeng. :D

Inimene, kellele ma olen alati altpoolt ülesse vaadanud on Ann Buht. Ma ei teagi, kas see on tema ratsionaalsus või pragmaatilisus, või tema sarkastiline huumor, või kõik need omadused kokku. Lisaks igast tema tegevusest õhkab välja kaasakiskuvat enesekindlust, mis paneb mõtlema - ma tahan ka, ma oskan ka, ma saan ka hakkama! Mitte unustada Anni südamlikkust, mis annab kogu sellele kompotile kauni sära. Anni veebilehte peaks külastama igaüks, kes soovib näha imelisi pilte - tal on nimelt väga hea silm püüda kõik kaunis meie ümber purki. :)

Mulle meeldivad julged inimesed ja huvitavad inimesed, ning just selline mulje on jäänud Liisist, kes paneb enda mõtted ritta sellised blogis nagu Mesiliis - kas pole mitte väga õnnestunud kirjaniku nimi. :) Kas teate, et Liis kirjutas teismelisena Rate.ee lehel fanfiction-i järjejutte? Või, et tal on väga hea huumorimeel, millest saab aimu lugedes tema postitust teemal "Milliseid blogijaid ei fänna mina"? Või, et tema kiharad on läbi elanud pea enamik värve, mis on ka vikerkaares? Kui ei, siis kindlasti astuge läbi Liisi blogist ja ma olen päris kindel, et see ei jää teie viimaseks korraks seal. :)

Teine hakkaja inimene, kelle blogi ma pole küll kaua jälginud on Eveliis ja tema Diibi kunstiinimese blogi - jällegi üks nendest inimestest, kes annavad mulle inspiratsioone midagi ise teha ja mitte ootama jääda taevamannat kuldäärtega kaunistatud taldrikul. Jääb ainult loota, et Eveliisil on jätkuvalt aega, et jagada enda mõtteid blogis. :)



Ei tahaks nüüd välja jätta minu uudishimu ilutoodete vastu (Tere, mina olen Jaanika ja minu kapid on täis kõikvõimalikke ilunänne) ning sellepärast astun läbi Kairi blogist. Ma ei kannata tibilikku ninnu nännu juttu, ning õnneks Kairi EI kirjuta sellist laadi teksti, vaid väga põnevalt ja humoorikalt toodetest, mida ta on enda nahal proovinud. Teine ilutoodete iidol on loomulikult Genefic, ning tema blogi külastan samamoodi nagu lapsed loevad ilusat ja värvilist lasteraamatut - küll inimesel on oskust seda kõike nii armsalt garneerida (kuna mina küll sama osavaks saan?!). :) Kui tahan uurida, mida on uut on leida Eesti iluturul ning tahan lugeda võimalikult professionaalselt kirjutatud arvustust, siis seda saab teha läbi Stella sule Stellariumi blogis - jätkuvalt unistan, et üks päev tellin endale Stellarium Boxi, mis võib tähendada küll, et mind visatakse kodust välja, but it's gonna be worth it!

Lisaks ihaleb mu hing aegajalt musta, punase ja kollase huumori järele ning seda saan ma Marianni ja Kristina blogist. Kristina on ka ainuke 16-aastane, kelle blogi ma suudan lugeda. :D 

Viimasena, kuid üldsegi mitte vähemtähtis on Britt, kelle elule elan südamest kaasa - tunnen, et meie mõlema elu on mõnes aspektis sarnane. Tervitused Brittile, kes on Brunoga (kui ma mõtlen sellele nimele, siis alati Brüüno, god knows why :D) hetkel Ameerikamaad vallutamas! Lisaks on minu pisikeseks südamesoojenduseks ka Merili, kelle elule elan sama vapralt kaasa, nagu elab kaasa tema minu elule siin Sloveenias. Kallistused! Muidugi unustasin ma mainida Svead, kes on justkui kauge sõbranna, keda olen 100 aastat tundud. Ja keegi ei saa selle vastu, et Sveal on maailma armsaim pisike nööbike Bianca - kusjuures ka mina soovisin enda tütrele kunagi sellist nime panna. :)

Millised on teie lemmikblogid ning kas meil on ka sarnane maitse?





18 Responses to “Blogid, mida loen ”

  1. Off topic, aga mulle hirmsasti meeldib see kassipilt.

    ReplyDelete
  2. Ma ikka imestan, kui hästi sa oskad sõnu ritta seada. Kas või lühike tutvustus iga blogi juures oli nii kunstiline :D Ma olen seda juba päris pikalt tähele pannud, olgu siis Sloveenia looduse kirjeldus, Teazy-tee joomine ja mõju, kolimisest jutustamine... kõigest sellest oskad kuidagi nii ILUSALT kirjutada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Liis, no missa nüüd, ajasid mu punastama. :) Kusjuures ma olin see tüdruk koolis, kellel olid kehvad lood grammatikaga. Ma loodan, et nüüd suudan ikka piisavalt loetavalt ja hästi kirjutada!

      Delete
  3. Nonii, vähemalt neli lemmikut on meil samad - Mesiliis, Genefic, Stellarium ja Mariann! Minu armastusega Sinu blogi vastu oled kindlasti kursis ning enda blogi ma lihtsalt pean armastama, muidu oleks midagi vähe nihusti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hästi öeldud. :D Jah, mina armastan ka enda blogi!

      Delete
  4. Oh sa armas Jaanika! Tõid mulle, emotsionaalsele inimesele pisara silma. Aitäh aitäh aitäh ilusate sõnade eest ja eks ma vaikselt nokin nende blogi lisavidinate kallal ka lihtsalt tehnika on minu jaoks hiina keel ja võtab natukene aega :D.
    Ära nimetatud blogidest armastan ma mitmeid, eriti just Mesiliisi ja Briti blogi, kuid killukest head enamikesse päevadesse lisavad ka Svea ja Eveliis. Kusjuures, loen neid blogisid peaaegu et samadel põhjustel. Nii vahva, et see Eesti blogimaastik nii kirju on ja on praktiliselt kõigest lugeda ja kõik nii omamoodi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tead minu meelest võiks see olla isegi veelgi kirjum! Kuigi aus olles, siis ma päris tihti avastan uusi blogisid, mida kõik teavad ja millest mul pole õrna aimugi. :D

      Noh, see oli väike soovitus - usun, et paljud tahaksid sinu blogi jälgida, kui see kuidagi lihtsamaks oleks tehtud. Kuid ma saan täiesti aru, kui sa ütled, et tehnika on sulle hiina keel. Vot, mulle on see kui jaapani keel. Tunduvalt lihtsam. :P

      Ahjaa, kõik ilusad sõnad olid siirad ja südamest tulnud. :)

      Delete
    2. Kui on üks asi mis on keerulisem kui hiina keel... siis on see just jaapani keel!

      Delete
  5. Aww, no küll Sa oled ikka armas! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul ikka vahel on helgemaid hetki. :)

      Delete
  6. Oh, mis rõõm ennast siit nimekirjast leida, aitäh Sulle! :) Väga ilusasti kirjutatud postitus, sõnad on nii kenasti ritta seatud, mõnus lugeda. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Pille-Riin! Sinu blogi oli mulle inspiratsiooniks, et alustada enda oma. Nii, et tükike minu blogist kuulub ka sulle. :)

      Delete
  7. Jumal tänatud, et keegi selliseid positiivseid postitusi ka teeb :D Ma ei saanud end näiteks Ann-i blogist kuidagi minema!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ma nii napilt tahtsin vinguma hakata, etskae nüüd! :D

      Delete
  8. Sinu blogi loendist meeldib mulle MesiLiis ja Britt, pluss loen veel Mallut, Eveliisi ja Kairi blogi :). Pluss siit nimistust võtsin omale paar uut blogi :).

    ReplyDelete
  9. Oi kui vahva oli end siit nimekirjast leida :)) Suur aitäh!

    Kuigi noh, tegelikult olen ma veel 15 :D

    ReplyDelete