Sunday, August 10, 2014

Work hard, enjoy harder



Mõtlen, et kas see on vananemise esimestest tunnustest, kui hommikul ei saa kaua magada ja ülesse tuleb ärgata juba enne päikesetõusu? Ma arvan, et jah, kuid seekord olid need hoopis soe tuba ja sääsed, kes ei lasknud magada - no teate ju küll, akent ei saa lahti teha, sest siis tulevad sääsed, akna peab lahti tegema, sest muidu on palav.. Igatahes kell näitas 4.30, kui mina avasin silmad ja sellega oli mu öö läbi saanud. Kuna ma ei viitsinud niisama pimedusse vahtida, ajasin kargud alla, tegin kohvi ja pildistasin päikesetõusu eelset roosakat taevast. Tunnike hiljem juba lihvisin grunditud voodilaudu, ning peale sai kantud esimene värvi kiht. Ja kuigi varem olen ma värvinud ainult nukumööblit lastel, siis selle kahe päevaga olen saanud palju uut teada nagu:




- Investeeri pintslitesse ja ära osta odavat kräppi, sest madal hind tavaliselt tähendab ka kehvat toodet, mis hiljem rikub töö.
- Värvimise ajal kanna kindaid, mis siis, et värvi pakend ütleb, et värv tuleb kenasti veega maha. Eip, praegu trükin siin kaunite värviste kätega.
- Ära osta Ikea mööblit (ja igakord avasta kellelegi külla minnes, et oi mul on ka see kapp, laud, toolid), vaid mine tuhni maal pööningul, kuuris ja renoveeri vana. Ning bii kuul, sõu kuul.
- Alusta tööd hommikul vara, siis saad mõnuga tööd nautima, mitte tunda, kuidas vesi voolab seljas nagu istuksid 100-kraadises saunas.

Aga teate, see oli alles algus, sest mind on veel teise lapse voodi ja kapid ootamas. :D Kuid õnneks see töö rokib sajaga ja ma heameelega pintseldan mööblit, kui tean, et lõpuks on ees ootamas igati vinks tulemus!

Getting up way too early is a sign of getting old, right? Yes and no. No cause this morning it was the heat and mosquitos that made me open my eyes and discover it's just 4.30 am. Since I had no plan to stare into empy ceiling, I got up, made myself cup of coffee, took pictures of pre-sunrise sky and continued with my work of renovating kid's bed that I started yesterday. Now it is almost 8 and I have already done so much - awesome! Allthough this renovation was a new thing for me, I already learnt some tips. Like don't buy cheap painting equipment (brushes), it's probably crap and will ruin work. Use gloves when you are painting, your hands will thank you later. And last, don't buy Ikea furniture and keep discovering how everyone has the same tables, closets, chairs as you do, instead look if your parents, grandparents have some old furniture in the attic. Again, wish me good luck, cause I still have 3 pieces left to paint. But I feel very motivated, cause I am impatient to see the results. :)






Leave a Reply