Tuesday, August 26, 2014

Wannabe biker on foot

Ei ole üldse vara hakata mõtlema sügise ja talve peale, sest juba praegu on kraade kõigest 20, mis pole üldse iseloomulik Sloveeniale. Võin näitena tuua 2012 suve, kui lendasin tagasi Eestisse ja Sloveenias oli 37 kraadi ja Eestis kaunid 13 kraadi sooja. Jube! Eelmine aasta oli ka pikk suvi, mis läks sujuvalt üle halliks sügiseks ja talveks. Mina valmistusin ikkagi külmaks hooajaks ja ostsin pika sulejope, millega mul oli au terve talve mõnusalt sulada või kanda seda eest lahti. Nüüd otsustasin, et edaspidi saab mu kaaslaseks olema nahktagi ja seda kindlasti päris nahast, et jakk võiks mind teenida truult pikki aastaid.

Missugune võiks olla minu unistuste tagi? Kindlasti piisavalt kehapikkust, et see ulatuks puusadeni ja pepp jääks välja. Soovitavalt võiks jakk eest normaalselt kinni minna - tagisid tehakse ka ju rinnakamatele naistele, eksole? Ja pole üldse palju küsitud, et varrukad oleksid parajalt pikad. Nagu ma juba ütlesin peab tagi kindlasti olema pärisnahast, sest soovin kanda seda mitmeid aastaid. Nahktagi on juba selline riietus, mis on ajatu. :) Nüüd hinna juurde - kas oleks naiivne loota, et see maksaks alla 200 €? Jõudsin külastada ka erinevaid netipoode ja ausalt öeldes, mul läks nüüd silmade eest kirjuks. Kõik tunduvad nii erinevad ja nii ühesugused samaaegselt! Pakun, et ainuke lahendus on poodi minna ja proovida. 

Kuid siiski, toon välja kaks lemmikut, mida suutsin nahktagide segasummasuvilast välja noppida. Hinnad üllataval kombel soodsamad, kui arvasin. Ma olen südamest tänulik, kui annate mul head nõu, milliseid poode peaksin eriti hoolsalt kammima ja, mida on kõige olulisem tähele panna valides erinevate nahkjakkide vahel. Aitäh! :)

Ma tahaks küll musta värvi tagi, kuid samas mulle hullupööra meeldib see pruun, mis on üks minu lemmikvärve. I would prefer to have a black jacket, but I absolutely adore this color brown.

Tundub parajalt paks, et hoida mind talvel soojas ning samas meeldiva lõikega. This jacket looks like it won't have any problems keeping me warm at winter.

Since it's quite useless to have too warm and thick winter coat in Slovenia, I decided my closet needs to have atleast one real leather jacket. Why real leather, it's cause it must be my partner for several years without looking like pieces of it will fall off. So how should my jacket be like? The body would have to cover my waist, leaving booty out, infront close normally and sleeves would have to be long and reach until end of my wrists. I brought these points out since I am a tall woman with bigger than average breasts. And yes, nothing fits at certain places. :) After checking out different webstore's leather jackets I am extremely confused - so many jackets that look different and at the same time so alike! I picked two that I kinda like up on pictures and the prices was cheaper than I thought it would be. Now all I need is to get my butt out to stores and start trying on.

 I am deeply grateful if you give me good advice where to look for best quality leather jackets and what to emphasise most when it comes to picking one. Thank you in advance!






6 Responses to “Wannabe biker on foot”

  1. Ma isegi ei mäleta, kaua mu nahktagi mind teeninud on. Kindlasti terve ülikooli ja Saksamaa aja, ka veidike gümnaasiumit see tähendab umbkaudu 5 aastat. Igas ilmas, vaat et aastaringselt. Arvesse tuleb veel võtta seda, et egas ma selle hooldamisega just vaeva ei ole näinud… Ja ometigi on siiani ühes tükis ning kannan hea meelega! Veidike on kulumisjälgi küünarnuki koha peal, aga see pole hullu.

    Ma soovitan sul aga reaalselt poes proovida. Kui poleks rinnakas, poleks probleemi, aga kui mina poes proovisin, siis päris mitmed mudelid istusid selga väga hästi, ainult et käsi õlgadest kõrgemale ei õnnestunud tõsta… Lõpuks siis leidsin vist ühe mudeli, mis sobis suuruselt ja ulatus ka rinnust kenasti kinni ja võisin ilma jakki lõhkumata käsi ka kõrgemale tõsta. Ja selle ühe sobiva mudeli leidsin Tallinna vanalinna nahapoest. Seega see hind oli (Äkki oli 2500 krooni? Või 3000?) sel ajal paras põnts. Egas midagi, suvega teenitud raha läks tagi alla. Tegelikult on praeguseks kindlasti oma hinna tasa teeninud.

    Aga kui peaksin uuesti ostma, siis mida ma jälgiksin:
    • Ei ole mingit riidest kohti. Minu tagil on varrukate otsad, krae ja alumine osa ca 5cm ulatuses paksust venivast riidest. See on aga veidike pleekinud ja narmendab pisut. Nahk ise võib kuluda nii palju kui tahab, läheb ainult ilusamaks.
    • Mingi pusa peab alla mahtuma ja tagi seejuures eest kinni minema.
    • Veidike lühem või vastupidi, tükkmaad pikem. Praegune lõige jääb puusadele “istuma” koos kortsudega.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Need punktid, mis sa välja tulid, siis ausalt selle peale ma üldse ei mõelnudki. Kindlasti oleks väga hea, kui talvel on mahub jaki alla kampsun panna. Uskumatu, kui kaua su jakk on säilinud. Nüüd tean veelgi rohkem, et väärt tagi väärib suuremat investeeringut. :)

      Delete
  2. Mina ostsin eelmine aasta omale nahktagi. Kusjuures ma olin nii kaua tahtnud, aga olin veendunud, et mulle ei sobi. Kuna eelmine aasta oli meie talv pigem lõputu sügis siis kandsingi seda sügisest juuni lõpuni. Ja nüüd kannan jälle, kulumisjälgi pole märganudki. Seega kannan vähemalt ühe hooaja veel. Kuigi ma plaanin ka pruuni osta.
    Kuna ma ei raatsi riietele raha raisata (va teksapükstele, mille eest olen nõus üle 100€ maksma) siis polnud minu jaoks olulne tagi firmamärk ja ka see et kas on kunst-või pärisnahast. Mulle oli oluline välimus ja hind. Seega ostsin oma tagi Sepa turult 34€ ja ma olen NIIIII rahul. Ema küll naeris, et ostsin vakstu mis peab vastu kuu aega aga no näed. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma jälle ei osta üle 20 € teksaseid.:D Sloveenias on õnneks nii palju odavaid riidepoode, et sellega muret pole. Kaks asja, millele ma raatsin suuremat summat kulutada on jalanõud ja üleriided. Mul on hea meel kuulda, et sul selle Sepaka nahktagiga nii hästi vedas. Mul nii hästi ei vedanud ja sain sellise jaki, mis hakkas valget nahka maha ajama, nagu madu uss olin. :D

      Delete
  3. Mulle nii meeldivad su välja valitud variandid. Eestis on tagidega kõige suurem probleem see, et leida normaalset pikkust. Kui ma Viljandist endale otsisin (kunst)nahktagi, siis absoluuutselt kõik olid napakad.. Või lõikelt võrreldavad vihmakeebiga. Edu otsingutel ja jaga siis kindlasti, mille lõpuks leidsid pliis. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noorte värk vist, et kõikidel peavad nabad nähtaval olema. :D Kindlasti jagan! Plaan on minna proovima ja kabiinis selfisid hakata tegema. :P

      Delete