Thursday, August 21, 2014

U wanna win? Teazy 14-day teatox



Teazy 14-päevane teekuur oli kogemus omaette ning mul on ääretult hea meel, et ma selle ette võtsin. Hea tüdruk mina, tahan anda ühele blogi lugejale ka sama võimaluse, mis oli mul. Seega loosi läheb Teazy 14 päevane detox kuur, mis sisaldab endas hommiku- ja õhtuteed ning lustakat maasikakujulist teepuru hoidjat. 

Selleks, et võita, pole vaja muud teha, kui visata "laik" In Love in Ljubljana ja Teazy teatox Facebooki lehele ning, et seda teha võimalikult mugavalt, tuleb kasutada alloleva Rafflecopteri abi. :) Lisahääle saad siis, kui hakkad blogi jälgijaks läbi Bloglovini või Google friend followi - mõlemad leiad blogi paremalt küljelt. Või kui oled juba jälgija, siis jaga Facebooki postitust. Selleks, et lisahääl läheks ka arvesse, lisa blogi postitusele kommentaar.

Võitja selgub 26.08.14! :)











24 Responses to “U wanna win? Teazy 14-day teatox”

  1. Hakkasin blogi jälgijaks ka läbi Google follow'i :)

    ReplyDelete
  2. S.K

    Paar päeva tagasi just rääkisin, et huvi üsna suur. Palun andke mulle see kuur!:) Mõlema fänn juba niigi:)

    ReplyDelete
  3. Mul on nii kahju, et igasugused loosimised nii keerukaks tehakse. Olgu, ega laikimine ja jagamine jne pole just keeruline, aga mina isiklikult ei taha laikida ühtegi lehte enne, kui ma pole veendunud, et see mulle ka päriselt meeldib (samas kui meeldib, siis jagan seda arvamust alati sõpradega). Samamoodi ei laigi ma enda loetavate blogide FB lehti. Miks? Aga miks peaksingi, kui saan automaatseid uuendusi tänu Feedly.com-ile, kuhu olen kokku kogunud enda loetavad blogid (ja see toimib samamoodi nagu Bloglovin). Seega ei hakka tegema endale ka lisaks kohta, kus blogisid jälgida, kuna teen seda nagunii ammu, aga teise programmiga. Seega jääb ka seekord minul osalemata, kuigi oleksin tahtnud proovida teazy hommikuteed just selle eesmärgiga et vahepeal kohvijoomisesse paus teha ja õhtuteed, et stressist tekkivat unetust vähendada :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Üks võimalus on ka ju jagada Facebooki pilti ja pole vaja teha kuhugi uut kontot. No, kui sa tahaksid proovida Teazy teekuuri, siis ma arvan, et kindlasti peab olema põhjus, miks see sulle ikkagi meeldib ning see omakorda ju väärib ühte laiki nende lehele. :)

      Delete
  4. Tahaks ka proovida seda paljukiidetud teed. Panin end kirja ja bloglovinis olen ammu su jälgija :)

    ReplyDelete
  5. YES I WANNA WIN :D Muidugi ma osalen, tundub mõnus kraam mida tahaks proovidaa!!!!

    ReplyDelete
  6. Jälgin juba ammu ;)
    Kuna hetkel olen imetav ema ja üritan hullult ka kaalulangetada, siis tahaksin väga neid teesid proovida. Lugesin, et imetamise ajal on need teed head!

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Olen lugenud selle kohta siit ja sealt - prooviks heameelega! :-)

    ReplyDelete
  9. Sellest ahvatlevast teekuurist küll ära ei ütleks :)

    ReplyDelete
  10. Hea meelega prooviksin enda peal ka seda "puhastuskuuri" :P

    ReplyDelete
  11. Prooviks ära, jäi su postitustest silma. Ühtegi jälgimismasinat enesega ei sidunud, sest jälgin niigi :). Ja tee prooviks ära ennekõike seepärast, et jutuks ei ole paari beebikilo kaotamine või "suveks saledaks programm", pigem suuremat sorti elumuutus, mis tuge vajab. Igasugused dieeditamised on toredad küll, aga ma olen viimastel kuudel õppinud, et loeb sissesöödava-joodava kvaliteet ja keha kuulamine. Kui tee tõepoolest 100% looduslik on, julgeks vast ka panustada.

    ReplyDelete
  12. Loodan, et tegin kõik vajaliku :D Jagasin ka fb :)

    ReplyDelete
  13. "Laik" pandud igale poole kuhu vaja oli ja postitus jagatud ka.
    Teed tahaks proovida,kuna alates sellest kevadest olen kaalu alandanud ning hetkeks on maha läinud 10kg. Oleks huvitav veel lisaks treeningutele proovida kiidetud teed :)

    ReplyDelete
  14. See rafflecopter on tõesti mugav!

    Jälgides läbi mitmete mitmete blogija kui mõnusalt on Teazy tee mõjunud nende enesetundele tahaksin seda niinii väga proovida. Just enesetunde mitte kaalu ega unepärast. Kõige rohkem tahaks aga, et seda prooviks minu elukaaslane, kellel on probleeme ülesärkamise ja magama minekuga. Ehk see aitaks teda? Aga kaks komplekti on kallis osta (jee, tudengielu!) siis ehk läheb õnneks ja ühe võidan ja teise ostaks juurde ja saaksime ikka koos läbi teha.

    Kui mulle muidu ei meeldi igast lambikaid lehti laikida, siis peale seda head reklaami, mida Teazy on blogides saanud ei ole üldse kurb leht endale meelde jätta ja ehk tõesti see kuur soetada kunagi. Sinu blogi jälgija olen juba mõnda aega, kuid jagasin igaksjuhuks pilti ka facebookis, et ikka ilma ei jääks.

    Oeh.. jutuka inimese sooned löövad välja isegi blogikommentaariumites. Vabandan pika kommentaari eest, olen elevil. Aitäh, et korraldad vahvat give awayd ja ilusat päeva! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle NII meeldivad pikad kommentaarid! Kohe hea tunne tuleb peale, et keegi viitsib samamoodi lobiseda nagu ma ise. :D Edu sulle loosiga!

      Delete
    2. Oh jess, nyyd tean siis kus võin edaspidi seda julgelt teha!
      Aitäh! :D

      Delete
  15. Hakkasin jägijaks läbi Google :)

    ReplyDelete
  16. Hakkasin läbi google jälgijaks, laikisin ning ka jagasin :)
    Tervisliku elustiili uurides ja puurides tahaks ka seda teed proovida, aga seniks pole raatsinud/raha olnud.

    ReplyDelete
  17. Hakkasin blogi jälgijaks ning laiksin ka facebooki lehed ära :)

    ReplyDelete
  18. Tegelikult on mul sama mure ühe teise kommenteerijaga, väga raske on üles ärgata ja magama minna.
    Hiljuti vestlesin ka oma tädiga, kes samuti ütles, et kohvi pole hommikune lahendus, pigem tass rohelist teed.
    Beebikilodest pole enam jälgegi, ikka see sissesöödud jama (enne esimest rasedust juba) muudab keha ja olemise raskeks.
    Teazy on tõsiselt head reklaami teinud ja huvi äratanud, aga jah, pisut kallis minu jaoks. Võibolla on hinna ja kvaliteedi suhe paigas!?
    Tahaksin väga kvaliteedis väga veenduda... ;)
    Kõike kõige paremat!

    ReplyDelete