Monday, August 18, 2014

Thank you, Teazy!






Time has passed so fast and already it is time to make a summary about me and Igor's Teazy 14 day teatox
Aeg möödub kiiresti ja 14 päeva on möödunud ajast, mil võtsime Igoriga ette Teazy 14-päevase teekuuri. :)


MORNING TEA / HOMMIKUTEE

Igor: My girlfriend Jaanika presented me Teazy teas and I must say that with these 2 weeks I was positively surprised how tea affected my overall feeling. I started my every day with Teazy morning tea which has a nice but strong taste and gave a good kick for the day. It was very impotant for me to eat 30 minutes before drinking morning tea. Otherwise I felt really empty and hungry fast when I ate and drank tea together. Morning tea made me sweat a lot on first week, but later it went better. What I noticed with morning tea is that I had to use toilet more often and it already started from first day. So Teazy morning tea really works for me.

Jaanika: Ma pole pikka aega joonud kohvi, kui alustasin Teazy kuuriga. Viimased kaks nädalat oli äratajaks hoopis hommikutee, mille maitse ei tundunud mulle alguses kõige meeldivam, kuid lisades sinna lusikatäie mett, oli see palju mõnusam. Ma olin ikka väga üllatunud, kui palju üks tee võis mu kehale mõjuda! Minu ainevahetus oli palju kiirem ja kuigi võiks arvata, et sellega suureneb söögiisu, siis oli asi just vastupidine. Soovitan kõikidele juua teed peale hommikusööki, sest siis ei ole tee mõju liiga kange.

EVENING TEA / ÕHTUTEE

Igor: Best way to end the day is with a Teazy night tea. It's taste is very tender and bit sweet and I liked it a lot. After I drank it, slept like a baby and sometimes hoped that the sleep could last longer. :) Just wish I could have drank it every night.
Jaanika: Mulle väga meeldis õhtutee lagritsa maitse, mis tuleb apteegitillist ning samamoodi nagu Igor, oleksin soovinud seda juua igal õhtul. :D Nii lõõgastav oli õhtul blogi kirjutada, vaikselt õhtuteed rüübates. Kuna kuur sai läbi, siis pean endale mõne uue õhtutee muretsema. Uskumatu millised võimed on taimedel!



EATING/ TOITUMINE

Igor: During teazy detox I ate lot of different food - vegetables, meat, pasta, potatoes, dairy products, fruits and sometimes sweets. I did daily exercises, and went to walks with children. Last week me and Jaanika did lot of renovating work with apartment and had stuff to do at garden - so I was physically active most of the days.
Jaanika: Alguses oli plaan toitumist rohkem kontrollida, kuid mida aega edasi ja rohkem tööd edasi, oli seda väga raske teha. Kuid enamjaolt toitusin siiski tervislikult ja rämpstoit minu toidulauda ei kuulunud. Söön iga toidukorra juurde alati rohelist salatit või tomatit, mis on kastetud tervislikku õlisse - alates sellest ajast, kui kolisin Eestis ära, siis hapukoorega salateid ei söö.




CONCLUSION / JÄRELDUS

Igor: I am very pleased that Teazy gave me a chance to try this 14 day detox. After 14 days I lost 3 kg and feel much more relaxed and full of energy. I think I lost lost of toxins that were stuck in my body and my digestion works as it should. With this much energy I feel like nothing can stop me and any challenge is a piece of cake! Thank you, Teazy. :)
Jaanika: Aus ülestunnistus - ma ei oodanud Teazyst väga palju. Pigem oli eelarvamus selle kohta, kui mingist Figura teest, mis paneb healjuhul vetsu vahelt jooksma. Kuid praegu näen, kui palju energiat on mul tegelikult ja ma arvan, et suur osa sellest on teekuuri töö. Mina sain selle kahe nädala jooksul lahti kahest kilost, mis kogunesid puhkuse ajal. Ja kes arva, et Teazy töötab ainult veekoguse kaotuse arvelt, siis minu puhul see nii ei ole - joon päeva jooksul üle 2,5 l vett. Mina soovitan Teazy 14 päeva kuuri eriti neile, kellel on probleem pideva isuga. Hommikutee on mõnusalt kange ja annab tunde, et pole vaja koguaeg midagi näksida. Aitäh, Teazy!

You can find more info about Teazy detox teas and lot of other useful teas on Teazy webstore. Kui tekkis rohkem huvi, siis Teazy teede kohta saab lugeda ja ka endale soetada Teazy kodulehelt





Võin juba kahe käe sõrmedel üle lugeda, kui palju inimesi joovad Teazy teesid, seega minu jaoks on põnev kuulda, kuidas teistel läheb ning lisaks soovin edu - võiduka lõpuni! :D






9 Responses to “Thank you, Teazy!”

  1. Thank you Teazy for this great experience :) Lovely post as always honey :*

    ReplyDelete
  2. Mul on ka nüüd see sama 14-päevane teepakikeste komplekt. Alistan homme ja annan ka märku, mis teega on minuarust tegu :)
    Ise olen ka veits skeptiline selle koha pealt, kellelegi kirjutasingi kommentaariks, et joo parem rohelist teed või vett ja ainevahetus ka töötab :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ootan huviga, kuidas sinul Teazy tee toimib. Kuid selles olen ma kindel, et sind külmaks ta ei jäta! :)

      Delete
  3. Võib olla on see loll küsimus, aga kas need teed tegid üldse kõhtu lahti ka või absoluutselt mitte? Endal oleks ka huvi neid soetada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pole lolle küsimusi. :D
      Kui ma esimest korda jõin kodus hommikuteed ja peale seda väntasin jalgrattaga tööle, siis mõtlesin küll, et appi, mis juhtub, kui läheb põhi alt?! Aga ei, kordagi polnud sellist olukorda. Ma tean, et Igor käis tihedamini ennast kergendamas, kuid kõht polnud meil kellelgi lahti.

      Delete
  4. Tõesti, täna, kui ma unustasin juua hommikuteed, tunnen, et tahaks koguaeg midagi näksida..
    Hommikutee tundus esimesel kahel päeval ülimaitsev, kolmandal päeval ei suutnud enam juua, proovisin ka mett lisada ja asi paranes. Aga õhtutee on nii hea, need valitud päeva õhtud on kui preemiad ja teen megasuure tassi, et rohkem naudingut saaks :D

    ReplyDelete