Monday, August 04, 2014

Teazy - really that easy?

Tean ühtteist treeningu ja toitumise kohta, kuid selline asi nagu "detox" ehk siis organismi puhastamine jääkainetest oli minu jaoks väga võõras teema. Anja, kes on mu imeilus töökaaslane puhastab enda organismi paar korda aastas paastumisega, kuid see ei ole kindlasti midagi mulle, sest nii pikalt korralikult söömata olla, pole minu teema. Sellepärast läksid mu silmad põlema, kui hakkas levima uudis Eesti brändist nimega Teazy, mille toodete abil on võimalik teha teatoxi ehk siis teega organismi puhastamine ning rohke energia kogumine läbi jääkainetest vabanemise. Minu ja Igori valikuks sai 14-päevane Teazy kuur ning just täna me ka sellega alustasime.

I have always wanted to do a detox cure and once I got to know about estonian brand Teazy I was very excited to try it. Me and Igor picked 14-day Teazy teatox cure that will help our organism to be more clean, maybe even lose some weight and feel better - we started this cure today so keep on reading to find out more!



Kõigepealt uurisin natuke selle kohta, mida see Teazy teatox endast üldse kujutab. Kuur sisaldab endas kahte erinevat teed - hommiku- ja õhtutee. Teazy ütleb, et hommikutee annab hea enesetunde, päevase energiaannuse, väiksema söögiisu ning kahaneva kaalunumbri. Õhtutee annab kehale võimaluse päevasest stressist vabaneda, rahulikud unenäod ja kaunid hommikud. Kõlab hästi eksole? Ütleme nii, et enne, kui ma alustasin siis minu jaoks oli selline jutt rohkem ilusa mullina, kuid peale proovimist on minu arvamus kõvasti muutunud. 

First I checked what does Teazy teatox promises to do. So this 14 day cure includes a morning and evening teas, which you drink twice a day (evening ones overnight). Morning tea is supposed to reduce appetite, give you good feeling and lot of energy for day, also help you lose weight. Night tea is more for relaxing, good sleep, happy dream and beautiful morning. For me it all sounded like a nice pink bubble that possibly cannot be true - but already after first day I have to regret my words.

Teazy hommikutee // Teazy morning tea

Ja nüüd tuleb minu jaoks kõige põnevam osa, sest hakkasin lugema, milliseid taimi Teazy kasutab.

Hommikutee koostisosad: mate tee, tseiloni kaneel, apteegitill, raudürt, aaloe, kõrvenõgese lehed, punase sõstra lehed, piparmündi lehed, ženženn, looduslikud lõhna- ja maitseained.
Õhtutee koostisosad: apteegitilliseemned, kummeliõied, piparmünt, emajuur, hibiski õied, magusa apelsini koor, meliss, lagritsajuurd, salveilehed, aniisi- ja koriandriseemned, rosmariinilehtede ekstrakt, lavendel, rooibos tee.

Enamik neist koostisosadest on mulle tuttav, kuid kui tekkiv soov lugeda igaühe kohta rohkem, siis Teazy lehel on üleval kirjeldused. 

Teazy õhtutee // Teazy nighttea

Nagu ma juba ütlesin, siis peale esimest päeva saime tunda Teazy mõjusid meie kehale - kas need olid hea või halvad, sellest kirjutan juba homme, sest just praegu jõin esimest korda mõnuga õhtuteed, mis on minu meelest väga hea maitsega. Samas ma olen ka suur taimetee fänn, nii et mul pole midagi kurta maitse kohta. Homme annan teada suurema ülevaate meie tänasest esimest päevast koos Teazy teega ning lisan juurde ka toidu- ja treeningpäeviku.

As I already said we got to feel Teazy's power already after first day! But I will write about it more tomorrow since I am still enjoying their night tea right now. Also I will include our eating and training plan so you will know more about our lifestyle. 



Millised on meie ootused? Mina eelkõige loodan puhastada enda keha, et saaksin kasvõi natukenegi lahti vistrikutest, mis mind ikka ja jälle kipuvad tülitama. Lisaks soovin piirata enda toidumenüüd, sest puhkuse ajal olime hooletumad ja sõime, mida hing ihkas, ning nüüd on nii raske jälle korralikum olla. Ehk siis tänu Teazyle tunnen, et motti on oi kui palju ning kaks nädalat puhastuskuuri on alles algus millegi suure tarvis (kusjuures mul lähebki kõvasti varsti energiat vaja suurema elumuutuse tõttu ;) ). Igori näonahk on küll kaunis, kuid nagu minulgi, on tal sama lugu puhkuse, kaalu ja söömisega. Nagu võite lugeda, siis me ei arva, et kahe nädala pärast oleme miss Ameerikad, vaid rohkem unistame paremast tervisest, puhtast organismist ja rohelisest heinamaast. :D

What are our expectations? I am very excited about cleaning my organism to hopefully get rid of pimples that keep troubling me. Also I have nothing against putting more effort into eating healthy eating since on vacation we let it lose and ate whatever hearts desired. As you read we have no pink fluffy dreams to looks like supermodels after 2 weeks, but more like to be happy, full of energy and healthy. 






2 Responses to “Teazy - really that easy?”

  1. Päris mitmes blogis on selle kohta postitus. Ma arvasin, et vahet pole, mis teed jood, ikka on parem olla. Näiteks roheline tee või üldse vedeliku tarbimine tekitab parema enesetunde. Aga võibolla see on ikka siis mingi imetee :)

    www.minajamuud.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kas just imetee, kuid midagi head selles on, mis teeb oma tööd korralikult. :) Samas ma polnud ka selline, kes ei joonud varem üldse teed, nii et minu jaoks on mõju võrreldes tavalise lemmiku pärnaõieteega märgatav. Kuid me alles alustasime ning eks näis, mis 14-päevaga juhtub. :D

      Delete