Monday, August 11, 2014

So much shit, so little time


Räägin enda tänasest seiklusest teel tööle. Plaan oli minna autoga Ljubljanasse, kõigepealt tööle ja hiljem koju ning laadida auto täis asju, mille me olime viimane kord juba valmis pannud. Tahate teada kaugele ma jõudsin? No nii esimese bensiinijaama juurde, kus ma tankisin paagi bensiini täis, ning mulle tuli meelde, et auto mootoris põleb hoopis diisel.. Hiljem, kui oli juba vähe lõbusam olla, naersime selle üle, kuidas minu kohvi bensukas läks mulle kalliks maksma. Good girl Jaanika õnneks ei pannud mootorit tööle ja sellega säästsin autot suuremast jamast. Tegelikult ajab ikka nutma küll, sest selle sõiduga raiskasin vähemalt kahe toa värvi raha. :(

Ma ei ole eriline käegalööja, kuid kui aeg pressib tagant, siis iga meeldiv tegevus kaotab oma võlu. Näiteks kahe lastevoodi värvimine, mis tundub justkui käkitegu - oh ei. Kõigepealt lihvimine, seejärel grunt peale, järjekordselt lihvimine, kiht värvi, uuesti kiht värvi ja lakk. Tegelikult ma väga ei vingu, sest peale mitmeid higistatud särke ja liitreid vee joomist on meil kaks imearmsat voodit, mis sobivad nagu valatult lastetoa seinavärviga. Mis siis kõige rohkem ajas närvi mustaks? Minu jaoks asjade lahti pakkimine ja avastamine, et mul pole neid kuhugi panna, sest sahtlid on täis Igori vanu kooliasju, riideid, koolitarvikuid, mängukonsoole.. kõike, kõike. Igor good guy, elimineeris seda varandus täna mitu tundi, samal ajal kui mina hambad lahti magasin (no nii mõnus uni oli, mis teha). Eesmärk on hetkel saada tited kiiresti enda tuppa, et me siis saaksime selle toas, kus nad praegu on, kiiresti enda valdusesse. :D Ühtegi pilti ma ei tee, sest isegi seapesa on rohkes korras, kui meie elamine praegu. :) Näitan hoopis pilte, kus sain inspiratsiooni ning loodetavasti on mu tibukestel juba sel nädalal pesa valmis!

I never even imagined how much work is renovating - and we have just begun with one room. Usually I am not the one to give up easily, but this time I have had some thought about quittig in my head. Aaargh, let it just be, we can live in a box. :D But when I look at the adorable new paint and fresh white furniture, I am utterly filled with happiness. We started with kids rooms cause behind it is a plan for our own good - getting them out the room they are right now and moving ourselves in as fast as possible. :) I am also excited about sharing some photos with you, but it might take some more time - let's say until next week! Oh, and my day started very crappy yesterday (and all the plans I made ended in trash) when I tanked a diesel car full of benzin - way to go, blondy! Good girl me, fortunately didn't start the engine and saved car from bigger trouble. At the end of the day, all was good. :)

These pictures are taken from Pinterest and you can check more ideas that I gathered from my Home Renovation wall. All god tips about renovation are welcome!








Pildid võetud Pinterestist ja rohkem saab minu leide uurida "Kodu renoveerimise" seinalt.

Ja kui kellelgi on jagada põnevaid nippe remontimiseks, siis mina olen üks suur kõrv. :)






12 Responses to “So much shit, so little time”

  1. Oi mina olen tohutu fänn remondi poole pealt, aga seda olen vist juba maininud. Nüüd olemegi vanemate kodus natuke teinud, 2 magamistuba, elutoa, köögi ja nüüd hetkel saun. Tuleb välja, et saan disainimise kui ka musta tööga väga hästi hakkama. Nüüd olen peas tulevase korteri ka ära disaininud, ma ei jõua ära oodata kuni saan seda teostama hakata ja siis seda teistega jagada. Ma mainisin ka oma lillavaimustust kunagi. Kui tahad võin näidata kus ma seda ideed juba kasutanud olen, üleüldse võin näidata pilte oma "sisekujundaja" karjäärist kodus :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul oleks nii hea meel, kui sa siin oleksid ja aitaksid meil tööd organiseerida. :) Pm nii mul kui ka Igoril on see esimene kord ja alates sellest, kui me reedel alustasime, oleme nii väsinud (arvatavasti ka sp, et meile jäeti ka palju tööd aias). Vaataksin heameelega sinu portfooliot tehtud töödest, nii, et lao aga letti. :D Ja mul on ka lillavaimustus, mis arvatavasti avaldus elutoas. :P

      Delete
    2. Pole mul mingit portfooliot, ma naljatlesin ka veidi. Ega midagi ahmimapanevat ka pole, lihtsalt kõin on saavutatud üsna odavalt. Sa tead mu facebooki, seal ma saan näidata pilte ja mõtteid anda :)

      Delete
    3. Tahan!! Mulle meeldib eriti see osa, kuidas seda kõige odavalt saavutada. :)

      Delete
  2. Can't wait to see the final results. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Can't wait also, so we are doing our best to rush with the time. :)

      Delete
  3. Väga lahedad inspiratsoonipildid. :) kui kysida tohib, siis kust need võetud on? Pinterest?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Väga ebaviisakas minust, jätsin allika märkimata. :) Jah, kõik pildid on laenatud Pinterestist ja lisasin piltide alla ka viide minu renoveerimise seinale, mida saad piiluma minna.

      Delete
  4. renoveerimine/remontimine on ainult alguses lõbus ja tore, aga kui asjad hakkavad venima, siis muutub ikka jube tüütuks. Hektel on vannitoaremont pooleli ja no kuskil 1,5 nädalat juba pole pesemisvõimalust kodus ja vot see on küll tüütu. Aga no tundub, et tulemus tuleb selline millega rahul olla.
    Esiku remont on ka juba mitu kuud pooleli, sest pole aega ega oskuski kipsi seina panna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sul on täiesti õigus. Me hakkasime suure hurraaga köögis remonti tegema. Mööbli müüsime nii kiirelt ära. Samuti müüsime ära pliidi (ahjuga) ja kõik muu tehnika. Alles jäi külmkapp ja laenutasime matkapliidi. See kõik oli jaanuaris, uue köögi saime aprilli keskel. Elasimegi köögita :D

      Delete