Tuesday, August 05, 2014

Road to healthy living: 1st day

Eile oli see päev, kui mina ja Igor võtsime üheskoos ette Teazy teed. Nagu ma eelmises postituses mainisin, olin üsna väikeste ootustega selle teekuuri suhtes. Eriti, kui avasin hommikutee paki ja mulle vaatas vastu selline teesegu, mida saab osta igast teepoest. Kuid samas mainisin ka, et juba peale esimest tassi, oli minu kui ka Igori arvamus 100% muutunud.

1. päev
Esimese päeva hommikul jäi mul kodus hommikusöök söömata, juues vaid tassi teed ning juba kimasingi tööle. Peale 20 minutit rattaga väntamist tundsin, kuidas mul hakkas korraga seest väga imelik, ja, kui keegi oleks mulle prae nina ette pannud, ei oleks see hästi lõppenud - seega Teazy lubadus vähendada söögiisu toimib suurepäraselt. :D Igor oli sama tark, kui mina, ning enne hommikusööki läks käiku tass teed. Ka tema tundis, et kõht tegi imelikku häält ning söögiisu oli kadunud. Lubasime üksteisele, et sööme ikka enne, sest nii radikaalne tulemus ei meeldinud meile kummalegi (mina olin valmis apteeki rasedustesti minema ostma :D). Päev möödus meil mõlemal sujuvalt, või pigem siis - minul paremini kui Igoril, sest tema pidi iga tund WC-d külastama. Kuid samas ta ei kurtnud, sest kõht ei valutanud. Õhtu saabudes hakkas mul pea valutama, ning isegi valuvaigisti ei aidanud (pikk päev arvuti taga peale 3 vaba päeva). Lebasin voodis ja kirjutasin blogi artiklit, kui Igor valmistas meile õhtutee ning oi kui hästi ma ennast siis tundsin. :) Peavalu kadus nagu naksti, keha ja hing oli lõõgastunud. Kuigi kurgus oli veidi kuivanud tunne, oli enesetunne nii hea nagu oleks just spa uksest välja astunud. 

Toitumine & treening

Igoril oli au joosta kaks tundi lastega mänguväljakul ning mina sõitsin edasi-tagasi nii 8 km rattal ja 2 km kõndi. 
Minu toitumine: hommikuks riisipuding nektariiniga, lõunaks bulguri salat koos heeringa ja mozarellaga, magustoiduks sõin ühe vahvlijäätise, vahepala 1 õun, õhtusöök 2 wrappi koos liha, tomati-kurgi, kastmega, kõrvale roheline salat. Lisaks jõin 5 x EQUA Drop pudeli täit vett.
Igori toitumine: sai sulatatud juustu ja tomatiga, roheline salat tuunikala, tomati ja õliga, õhtuks kaks wrappi koos liha, tomati-kurgi, kastmega, kõrvale roheline salat.

Igor ja Teazy õhtutee

Kokkuvõte

Saime tunda hommikutee mõjusid ning järgmine kord oleme ettevaatlikumad ning sööme enne, kui joome teed. Igoril andis esimene tee kõvasti tunda, ta küll ei kurtnud, et tal oleks halb olnud, kuid pidi kõvasti vetsu külastama. Peale selle, et mul hommikul veidi iiveldas, oli enesetunne päeva jooksul hea. Janu oli hästi suur ning sellepärast jõin päeva jooksul üle 2 liitri vett. Päevale pani punkti peale õhtutee, mis meeldib nii mulle kui Igorile väga! Esiteks maitse on mõnusalt mahe (kuigi olen kuulnud, et liiga palju lagrita maitset osadel) ja pealegi pani see tee meid nii armsalt tuttu, et öö möödus märkamatult ja kaunite unenägudega. Oleme rahul, et võtsime Teazy teekonna ette. :) Ahjaa, Igor ütles, et temalt oli kadunud 2 kg. Minul oli aga juurde tulnud 1 kg.

Me and Igor are both very pleased after first day, cause both morning and night teas did their job. We recommend to drink morning tea to full belly or you might not feel so well and tea will have too strong effects. The day went otherwise by nicely, both of us were feeling great. In the evening I got a headache that even a painkiller didn't relief. Best moment came when we drank evening tea and my headache vanished and both of us felt relaxed. The night went by so fast and we slept like babies. Even though I did more physical exercise, Igor lost 2 kg and I gained 1 kg. Now how did that happen? :)





6 Responses to “Road to healthy living: 1st day”

  1. Tahan ka juba proovida.. pakk ootab pakiautomaadis. Rääkisime üksteisest veits mööda ja pakk saadeti hoopis Kesklinna, mitte Mustamäele :D.

    Aga tundub, et on siis hea tee ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi oi, eks mõnikord juhtub ikka äpardusi. :D Jään põnevusega ootama sinu tulemusi, oo hea katsejänes. :)

      Delete
  2. Ma alustan ka kas homsest või ülehomsest selle kuuriga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No sul küll enam ilusamaks ei anna minna. :D

      Delete
    2. Mõtlesin, et teen before after pildid kehast, aga kui pildi ära tegin.. siis ma nüüd mõtlen,. kas üldse hakkan jagama seda. Reaalsus jõudis kohale sel hetkel :D

      Õhtutee oli hea ülihea maitsega aga see hommikutee, no ma ei tea, mulle ei meeldi :(

      Delete
    3. Before ja after.. uhh julge tegu. :D Mulle ka see hommikutee nii väga ei sümpatiseeri, kuid ma lisan sinna tl täie mett ja on täitsa joodav. :)

      Delete