Sunday, August 17, 2014

Right now Vol 1

Teen: remonti, koristan, pikutan kassiga, kuulan laste geniaalseid ideid, jalutan Igoriga, kuid hetkel sõidan bussiga Ljubljanasse.
Söön: söön kõike, mida tahan. Hetkel suurt millegi järgi ei isuta, sest remondi kõrvalt on raske leida aega midagi pidevalt nosida.
Joon: põhiliselt vett, kuid palavamatel päevadel haaras käsi päris palju külma 0,3 l heleda õlu järgi. Hommikuti kohv ja Teazy tee.
Ootan: mingit uut ja põnevat seiklust, ettevõtmist. 
Ei oota: hetke, kui kõik tundub valmis ja midagi pole teha - see mulle ei meeldi, mkm..
Loen: jätkuvalt blogisid, mulle meeldib neid kõiki aegajalt läbi sirvida. Igapäevaselt Postimehe ja muude lehtede veebiartikleid, et Eestis toimuvaga kursis olla. Ja kui tahan mõnest asjast teada täpsemalt, siis lähen Perekooli ehk Tõeministeeriumi lehele. :D
Tahan:  leida endast iga päev üha rohkem kannatlikust.
Näen:  ilusat õhtust päikest mäeveergudel ja tukkuvaid bussikaaslasi.
Vaatan: niiskete silmadega True Bloodi viimaseid osi - ma armastan seda sarja ja igat viimastki osatäitjat seal!
Kuulan: läpakast UK Top 40 singleid (mai kuust), hetkel käib Paloma Faithi 'Only Love Can Hurt Like This'.
Mängin: Hay Day'd. Juba üle aasta.
Kannan: endas süütunnet, kas saan hakkama eelseisva tulevikuga Sloveenias ja ei vea ennast ning pereliikmeid alt.
Otsustan (-sin): lõpetan EQUA-ga augustikuus.
Soovin: et lapsed ja Igor oleksid minuga õnnelikud, sest tean kui nõme inimene ma võin vahepeal olla - peale selle, et olen maailma armsain inimene muidugi. ;)
Tahan osta: peagi avatavat Horvaatia Ikeat tühjaks. Ma ei julge nimekirja tehagi!
Naudin: õhtust vaikset aega koos Igoriga, kui telekast midagi ei tule ja vaatame Youtubist Vines videosid, ning loomulikult itsitame nagu väiksed lapsed.
Meeldib: et mu lastel on nii suur aed, kus mängida ja Igori õde, kellega seda koos teha - enne, kui ma lahkusin, siis nad lasksid pepukaga liivamäest alla. :D
Ei meeldi: kui lapsed tuba ei korista, kuid ma olin noorena ise ilge põrsas, nii, et tulevik ei tõota puhtaid tube..
Imestan: kuidas me ikkagi kolisime Igori perega kokku! Ah, keegi näpistagu nüüd mind.
Loodan: et oleme kõik koos õnnelikud ning anname endast parima, et iga päev oleks parim.
Vajan: uut kaamerat. Nüüd ja kohe.
Tunnen: et pean vist bussijaama mäkist süüa võtma, sest kõht koriseb ja Ljubljana külmkapi koristas Igor tühjaks.
Nuusutan: sügisest õhku, mis on kergelt külm ja soe üheskoos ning lõhnab magusalt valmissaavate puuviljade järgi.
Märkan: et olen varsti Ljubljanas.
Tean: et mul saab olema väga tore koos Igori emaga, kui hakkame õhtuti kepikõndi tegema.
Mõtlen: et pressisin bussijaamas Igorilt välja lubaduse, et ta kingib mulle sünnipäevaks kutsika. Annan talle ette lemmiktõud ja tema valib välja. Huh, sain nüüd ühe vastutuse talle veeretada. :D
Naeran: tähendab, irvitan nagu hobune koos õega. Me suudame alati üksteist juba sellega naerma ajada, kuid üks meist hakkab naerma.
Imetlen: emasid, kel on rohkem, kui kaks last ning näevad väga ilusad ja aktiivsed välja.
Armastan ja igatsen: lapsi, Igorit, ülejäänud perekonda, kes jäid koju, ema, õde ning koera, keda mul veel pole.







2 Responses to “Right now Vol 1”

  1. We miss you too ;) and now worries, kids cleaned room before bedtime :P

    ReplyDelete