Thursday, August 07, 2014

Palun vabandust, blogi lugejad!


Päev peale seda, kui lisasin blogisse enda esimese video, oli üks naljakas päev. Või mitte tegelt nii naljakas, kui lihtsalt depressiivne ja vingus. Mõtlesin isegi ülesse kirjutada enda probleemid, et hakata neile lahendust leidma, kuid sain kiiresti aru, et tegelikult pole midagi häda, mul oli kõigest paha tuju. Ja teate küll, kui on paha tuju - kõik halb tundus sajakordselt veelgi halvem, iga sõna minu suunas tundub kui maailma hulleim solvang jne..

Sattusin siis peale ühele kommentaarile, mis oli suunatud minu videole ning milles anti teada, et sellepärast tulebki neiu kõigepealt ujuma viia, et näha, millise kaunitariga tegemist on. Tol hetkel olin nii solvunud, mitte just selle inimese peale, sest tegemist oli täiesti suvalisega, kuid just selle peale, et ma justkui petaksin inimesi, kui määrin endale meiki näkku. Et tegelikult olen ma jube koll, kuid tänu meigile saab minust vapustav kaunistar ja ilusad inimesed on ka ju head inimesed, eksole? Et siis meigita mina - kole, rumal, paha inimene. Meigiga mina - ilus, kaunis, õilis maailmaparandaja.

Saate vist aru küll, mida ma mõtlen. :D Justkui see, milline on minu väljanägemine, määraks ka selle, kuidas ma käitun teiste inimesetega ja milline on minu mõttemaailm. Ausalt öeldes mõtlesin isegi blogi kinni panna, sest kuidas ma elan need negatiivsed kommentaarid üle, kui neid oleks kordades rohkem? Ma olen liiga pehme ja võtan kõike jubedalt hinge ning ühel õigel blogijal peaks olema ikka elevandi nahk ümber. Õnneks ma hoidsin sel hetkel näpud blogist eemal ja nagu näha pole ma midagi kinni pannud. :D

Teeme siis asjad selgeks - mina pole kunagi öelnud, et ma olen imeilus ja ma olen 200% kindel, et inimesed ei käi siin blogis mu printsessi ilu nautimas. Mul on väga haiglaslik näonahk, ning see, et näitasin ennast täiesti ilma meigita võttis mul kõvasti aega ja enesekindlust. Kannan meiki ainult sellepärast, et mulle meeldib ennast meikida ja sellepärast, et tunnen ennast ebakindlalt, kui inimesed näevad milline on mu näonahk. Seega suure ja siiras vabandus neile, keda petsin! Lisan siia pildid, et karistada ennast teie petmise eest :D Aga kes tahab, võib minuga ka ujuma tulla, siis saan veel lisaks enda pekke näidata!










8 Responses to “Palun vabandust, blogi lugejad!”

  1. Mina tuleks sinu iga kell randa :)

    Sa oled üks üdini ilus inimene. Seest, kui ka väljast :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jajaa.. ma saan küll aru sinu mõttekäigust. Võtad koledama sõbranna randa, et siis ise seal särada. :D

      Britt, ma nüüd sulasin varvasteni üheks suureks lombiks, aitäh! :)

      Delete
  2. Väga tubli,et jätkad blogimist ja ei andnud alla! Neile õelatele inimestele tulebki näidata ,et nende kirjutatud kommentaarid ei lähe Sulle korda,muidu saavad nad powerit juurde ja jätkavad täie rauaga.Mis nägu neil endal peas oleks kui nad ise oma esimese video või postituse teeksid ja siis keegi kirjutab midagi õelat? Keegi meist pole täiuslik ja kui sa ise ennast armastad on ju kõik hästi!:) Saadan Sulle suure kalli!:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks ma õpin seda enesearmastust iga päev rohkem, lihtsalt mõni päev on selline, kus kõik teised tunduvad nii ilusad ja head. Kuid mul on tohutult hea meel, et nii palju vahvaid inimesi mu blogisse satub - tundub, et ma ikka teen midagi õigesti. ;)

      Aitäh sulle, Jaanika ja suur, suur kallistus vastu!

      Delete
  3. Ma arvan ka, et inimene ei saagi kõikidele meeldida. Ja blogijad peaksid arvestama ka negatiivse vastukajaga, aga arvan, et see on siiski väga raske. Anonüümselt halvasti öelda on ju lihtne ja mina olen isiklikult ka vist selline, kes ka tahaks sada argumenti vastu öelda, aga samas blogi sulgeda.
    Õnneks mul sellist kogemust veel pole, aga miski ei garanteeri, et seda ka tulevikus ei juhtu, kuna ma ka kirjutan suhteliselt julgelt, avalikult ja teemadel, millel on nii palju erinevaid arvamusi kui ka inimesi ise.
    Näost näkku vaielda oleks palju lihtsam, saab kas või minema kõndida. Aga interneti laim ei kao justkui mitte kuhugi.


    Aga sinust väga julge tegu need loomulikud pildid siia lisada. Sada korda enesekindlama mulje jätad kui mõne "alati meigitud tibi, kes kõike vigu varjab".

    www.minajamuud.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sellest olen ma ka aru saanud, et kui keegi ütleb anonüümselt mulle halvasti, siis viimane asi, mida tuleb teha on hakata vastu väitlema, loe: tuuleveskiga võitlema. See inimene, kes ütleb koledaid sõnu, tahab teha nendega haiget, ning teda ei huvita, et mina tahaks nüüd romaani vastu kirjutada, kui ilus ja tark ma siiski tegelikult olen. Samas mind ajab marru, kui keegi nii anonüümselt käitub, sest minu jaoks võrdub see argpükslikusega - tahaks sitasti öelda, aga ei julge.

      Ma väga loodan, et need anokad sinu blogist eemale hoiavad ja, mis neil seal nii väga öelda ka oleks - sul on igati tubli blogi ja sa ise oled meeldiv ja armas inimene. :)

      Aitäh!

      Delete
  4. Kui sa blogi kinni paned, saan kurjaks! Ma ei hakka sind kiitma, sest minu arust pole see sinust sugugi vapper enda meigita pilte üles panna, vaid tavaline nähtus, sest sa oled ka ilma meigita väga kaunis. Minu jaoks on lihtsalt nii, et inimese enda olemus teeb ta kauniks. Minu tumedad silmaalused ja punniarmid teevad mu kauniks! Mis siis, et aeg-ajalt neid peidan (viimasel ajal muidugi hirmutan inimesi ja käin "paljalt" ringi) aga siiski, need lisavad mulle mu karakteri ja miski pole just ärganud unisest näost kaunim. Jaanika, sa oled kaunis! Ja kuss, oled küll!

    PS! Ning after all, miski ei ole parem, kui keset päeva täiesti vabalt ning süümepiinadeta sügelevat silma sügada, ilma, et peaks silmameigi laialimineku pärast muretsema.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maris, mis sa nüüd tegid?! Kui sa oleksid mu kõrval olnud, oleksid näinud, kuidas ma töinasin su jutu peale nagu väike titt. :D Sa oled tõsiselt armas inimene ja võtsid mu täiesti sõnatuks - aitäh sulle!

      PS Ma pole mõnikord julgenud silma kratsida, sest enda arvates on silmad värvitud ja siis tuleb meelde, et seda nad ju pole ja saan mõnuga sügatud. :)

      Delete