Friday, August 08, 2014

I like to move it, move it.. NOT

Teate, meil on selline tore asi, et me nüüd hakkame kolima! Jajaa, lugesite õigesti ja see, et ma nii entusiastlikult selle kirja panin, on sellepärast on ma teen endale tohtut meelepetet nagu asjade pakkimine, nende tassimine ja hiljem lahtipakkimine on üks igati meeldiv tegevus.. NOT. Aga nii mina kui ka Igor loodame südamest, et nüüd saame pikemaks ajaks nautida oma pesa, mida hakkame kujundama enda südamesoovide järgi. Juhuu! Ma olen nii õnnelik, et peaksin ennast praegu näpistama ja sellest ilusast unest ülesse ärkama. Jällegi NOT!

Võtan nii eile kui ka tänase päeva koos Teazyga kokku - kuigi ma jätkuvalt viskan näppu Teazy õhtutee peale (see on tõepoolest üks parim tee maailmas), siis nende hommikutee ajab mind iiveldama ja eriti just siis, kui olen füüsiliselt aktiivsem. Tähendab, eile oli kõik okei, kuid täna kui läksin tööle ja hing oli niidiga kaelas, ei tundnud ma ennast üldsegi hästi. Tahate teada, mitu vestlust on mul facebookis alustatud küsimusega - noh, kas võib õnne soovida? Päris mitu.. Ausalt öeldes päris masendav on olla naine sellistes olukordades, justkui mu paljunemisorgan kuuluks tervele maailmale ja iga kord, kui on halb olla, siis "teadagi mispärast".

Ma hoian pöidlaid, et ma ei tuleks blogisse enne esmaspäeva, sest vaja on teha jubedalt tööd, et muuta meie uus elamine armsaks ja mugavaks pesaks. Ja muidugi kolimine ka lisaks.. PS Me valisime välja tooni, milline saab olema meie väikeste pärdikute tuba. Tegin töö juures pantone värvidest pildi ja võite arvata, milline sinine sai meie valikuks. :) Mõnusat algavat nädalavahetust ja hoidke meile pöialt, et käsi pakiks ja jalg tatsuks ja meel oleks hea. :D

Millised plaanid on teil homseks-ülehomseks?

Let the games begin! This weekend we are ready to start packing and taking first stuff to our new home. I hate moving so much, that I will be incredibly happy that we won't be moving now for long. And the most exciting part is that we can decorate our home and make it nice and comfy - just like we want it. Please keep fingers crossed so we will survive this period of time. :D As what it goes with Teazy teatox, then I am getting less happy about it cause I am feeling sick after drinking morning tea (allthough their nights tea is the best), but I have read I am not the only one. 1 week and 2 days left to go - I know that me and Igor can do it! :) 
On picture you can see pantone colors and one of these colors will end up on our little munchkins wall - can you quess which number? :)

Hopefully I won't be blogging this weekend, and wish us good luck with all the works! What are your plans for this weekend?





4 Responses to “I like to move it, move it.. NOT”

  1. Ohh kuidas mulle nee rohelised toonid meeldivad. Petrooliumroheline, sinine, türkiis jne.. Ise unistan, et käiks tihedalt kirbuturul vanaaegseid mööbliesemeid odavalt ostmas ja siis need sellist tooni värvida :)

    Aga kolimine on jah tüütu, kuid kui tead, et see jääb ehk? viimaseks kolimiseks, siis jaksad panustada sisustamisesse ka rohkem. Ootan põnevusega uue kodu pilte! :)

    www.minajamuud.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meil on selle kolimisega tegelikult suuremad plaanid, ehk siis loodetavasti hakkame tasapisi enda elamist ehitama. Kuidas me selle aja ämma-äia majas üle elame on muidugi iseasi. Samas nad on väga toredad inimesed, rohkem muretsen, kuidas nemad minu üle elavad. :)

      Ma hakkasin ka ühte mööblitükki värvima ja, kuigi alles nüüd sain esimese värvikihi peale (enne lihvimine, grunt, lihvimine uuesti), siis mulle väga meeldib see - selline mõnus nokitsemine. Seega soovitan sul ka see ette võtta. :)

      Loodetavasti esimesi pilte tuleb varsti, sest tahaks kähku lastetuba valmis saada!!!

      Delete
  2. Mulle niiiiiii meeldib kolida:) Nii mõnus on asju pakkida ja veel mõnusam on nad uues kohas lahti pakkida ja mõelda kuhu miski läheb..uhhh tekkis ka kohe isu kolida:) Soovin sulle jõudu ja jaksu!:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miskipärast mul on tunne, et sa oled üks haruldane eksemplar. :D Aitäh, jõudu tarvis!

      Delete