Thursday, August 21, 2014

Home is where my laptop is plugged in


Saage tuttavaks minu uue koduga. Minu inspiratsiooni allikaga. Paigaga, kus haihtuvad kõik mured. Kohas, kus tunnen ennast kindlana. Siin on mu kodu ja pere. Meet my new home. My source of inspiration. The place where worries fade. My fourt of feeling secure. Here is my home and my family. 






Ja siin elab ka selline elukas. Ja lisaks veel äblik, kes kannab nime must lesk. Einoh aitäh, ma pean vist jälle pakkima minema. :D And this little guy also lives here. Also a spider called black widow. Well thank you, it's time to start packing again. :D









10 Responses to “Home is where my laptop is plugged in”

  1. Oh my god, ma ei naaseks enam kunagi arvuti taha! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul oli ka sama mõte enne, kui ma neid ämblikke seal leidsin.. ja lademetes! :D

      Delete
  2. Appi, kas on üldse võimalik, et selline koht eksisteerib? Lihtsalt kaunis :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. On, on.. ja see on väga tavaline koht, Sloveenias on veelgi kauneimaid paiku. :)

      Delete
  3. Nii ilus! Ja no see ämblik...ma muidu ei ole just suur ämblikute fänn, aga see tegelane on ju vägagi ilus! Toob õnne kindlasti ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selle koha pealt ma ei vaidle üldse vastu - vägagi elegantne elukas. :)

      Delete
  4. Spider time! :) lots of them everywhere. Fear not for black widow, they tend to creep around people near sea :P Lovely pictures as always :)

    ReplyDelete
  5. Oh kus kutsub kohe ennast küliti viskama ja ainiti pilvi vahtima :)
    Imeline koht (no kui muidugi ämblikud välja arvata)!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, jaa! Mina sinna küll pikutama ei tahaks minna, kuigi suve alguses sai seda tehtud. :D

      Delete