Sunday, August 03, 2014

GRWM 02/08/14

Hei! Milline imeline võimalus mind näha rohkem kui piltidelt.:) Plaan oli teha video, kus ma ajan juttu ka, kuid kuna see venis liiga pikaks, siis vaadake mind nii 10 minuti jooksul tegemas kiirtempos meiki ehk siis get ready with me! PS Ma jumaldan seda laulu, mis jookseb taustaks ja see on muuseas meie enda eestlase tehtud suurepärane töö, mida saan endalegi alla laadida või kuulata Recordeafi Soundcloudi lehel.

Here is my first get ready with me video - sorry no voice this time since the video turned out so long that I decided to edit it faster speed. It was so much fun to do it (and also later check it) and I hope you like it also. :) PS I love this song that will be running with my video and this song is made by awesome estonian and you can download and listen to it on Recordeaf's Soundcloud page.





Make up

Artdeco Camouflage Cream
Bourjois Flower Perfection fundation (beige no 54)
Revlon Photoready eyeprimer
E.l.f. mineral booster (sheer)
E.l.f Studio line blush
Rimmel Wake me up concealer
Artdeco eyebrow powder (no 5)
Bourjois Bronzing powder (no 52)
Randon pink eyeshadow
Urban Decay Naked 3 palette: Strange, Limit, Mooner
Bourjois Color Boost (Peach on the beach)
Estee Lauder Pure Color High Gloss (no 07)

Kommentaarid // Comments

Nägu: Tavaliselt lisan ka Revlon photoready Perfecting praimerit, kuid kahjuks sai see otsa ja hetkel teen ilma, kuigi tegemist on igati väärt tootega, mida ma ostan jälle (hetkel ootan alet :D). Alustan näokreemiga, siis punnidele Artdeco peitekreem. Jumestuskreemi lisan näole sõrmedega, mis on minu lemmik viis aegade algusest, kuid olen proovinud ka pintsleid ja muid aplikaatoreid. 
Face: Usually I start with Revlon Photoready Perfecting primer, but since I am almost out of it, I don't use it. But it is very good product that I will purchase again (right now waiting for sale). Starting with face cream, I cover my imperfections with Artdeco concealer and then add foundation with my fingers - this is my favorite technique that beats every other one I've tried.

Kulmud: Sellised näevad mu kulmud välja ilma mingisuguse kitkumiseta - jah, kahjuks pole mul eriti kulme, seega ei jää midagi muud üle, kui uued joonistada. :D Alustan kulmu alt ja üritan teha kaks paralleelsed joont ning seejärel täidan need värviga. Lõpuks korrigeerin kulme peitekreemiga - nipp, mille leidsin ühest vlogist.
Eyebrows: I have NOT used tweezers on my eyebrows, this is how they look like to the fullest.. 
unfortunately. So I have to basically built new ones. :D Start from under, I try to make 2 parallel lines and then fill them up. In the end I correct eyebrows with concealer - tip I found from beauty vlog.





Ja Kuidas teile meeldib minu uus juuksevärv? Tegelikult on see alles algus, kuna kavatsen juustega ette võtta midagi veelgi põnevamat. Vihjeks Liisi blogi...

And how do you like my new haircolor? Actually this is just the beginning cause I decided to take on some awesome action with them. You can get hint from Liis' blog...







4 Responses to “GRWM 02/08/14”

  1. Tead,me Jaanikad oleme ikka nii ühtekad-ma hankisin ka omale kaamera ja esimene video oli ka GRWM.Olen kaks proovi oma filminud juba ja nüüd kolmas peaks varsti ülesse minema.Lisaks rüüpasin ka mina oma pudelikesest vett vahepeal ja ka mul tuli kass uudistama :) Aga muidu lahe video,sa oled nii asjalik seal!;) Ootan järgmist!:)

    ReplyDelete
  2. Haha, väga lahe. :D Kusjuures minu parima sõbranna nimi on ka Jaanika ja me olime noorena koguaeg ninapidi koos. :)

    Ma varem arvasin, et video tegemine pole üldse raske, kuid nüüd on mul närv täitsa must sellest. Mis programmi sina töötlemisel kasutad?

    Aitäh sulle, tahaks teha jäergmise video kulmude värvimisest. Ja ootan sinu videot ka. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Windows movie makerit kasutan.Kusjuures mina arvasin ka et oh mis see siis ära ole,istud maha ,lobised ja laed ülesse ja kogu lugu!- aga ei,ainuüksi see kaamera sättimine ja nurga leidmine on mul ka närvi nii ära söönud ja muudest asjadest ma ei hakka rääkimagi:))

      Delete
    2. Täpselt samad sõnad minu poolt. :D

      Delete