Wednesday, August 27, 2014

Bye, bye Ljubljana #3


Kes veel ei tea, siis kirjutan uuesti - meie pere kolis Ljubljanast ära ja hetkel olen siin ainult mina üksi. Mitte küll kõik päevad, vaid ainult siis, kui lähen tööle. Ja täna õhtu on viimane öö meie armsas Ljubljana pesas. Tulin täna koju võimalikult hilja, sest niipea, kui astun üle kodu ukse, viskan püksid jalast, heidan kere diivanile ja molutan. Ma ei viitsi isegi süüa teha ja täna on mul kolmas õhtu süüa vahvleid. :D Kuramuse vahvleid! 

Lõpetasin kontoris töö tund aega enne lahkumist, kuid istusin netis ja otsisin ideid homsele EQUA fotossesioonile. Kui hommik algas vihmaselt, siis selleks ajaks kui seadsime töökaaslastega sammud kesklinna suunas, oli väljas ootamatult soe. Isegi veidi palav. Poolel teel võtsime Ljubljana linnarattad ja kimasime vanalinna jäätist sööma kohta nimega Cacao - jätke see nimi meelde, parimad jäätised terve maailma peal!


Tutvustan teile ka enda töökaaslasi  - Mihat ja Niki. Miha on meie graafiline disainer ja maailma armsaim, sõbralikuim ja abivalmim inimene. Hint, hint! Ta on ka vallaline ja me üritame aidata tal leida endale neiut. Mis küll tavaliselt tähendab targutamist meie (naiskolleegide) poolt. :D Tore tüdruk Niki on pärit Ungarist ja nagu arvata võite, hoiab tema EQUA tegevusel Ungari turul silma peal. Täpselt nagu minagi, on Nikil homme viimane tööpäev EQUA-s, sest kool vajab tegemist ja praktika sai lõpu. Olin alati üks nendest, kes jäi ja vaatasin pealt, kuidas inimesed tulevad ja lähevad. Kuid nüüd on minu kord olla üks lahkujatest.


"I will miss you," I said.
"Really?" asked Miha.
"Really.."




Tonight is my last night in our Ljubljana apartment and I spent as much time in office as possible. Why? Because every time I am alone, I practically do NOTHING besides laying on couch, eating waffles for dinner and watching tv. This time I didn't want to be that lazy cat on sofa, cause doing nothing causes even more laziness. And then I just feel like blaghghhggghhh.. After work, me, Miha and Niki, took city bikes and cycled to old town for some good icecream. Ofcourse from Cacao, the best place in Ljubljana. I am already feeling sad cause tomorrow is not only the day we give over the apartment, but also a day when I finish my work with estonian market. Usually I was the one to see people coming and going, but this time it is me. Also Niki, my hungarian colleague will go back home to finish school - it is more than one goodbye this time.. But I know that no one can take away all the good memories I have, locked inside my heart forever. :)


Kuid vahet pole, kus ma olen, millises asutuses töötan, minu süda tuksub ikka Ljubljana rütmis - linnas, kus kohtasin enda elukaaslast ja parimat sõpra. Alati teie Jaanika, In Love in Ljubljana blogi autor. 
But it doesn't matter where I live or work, my heart will always beat to the rhythm of Ljubljana - the city I first met my partner and best friend. Always your Jaanika, author of In Love in Ljubljana blog. :)








6 Responses to “Bye, bye Ljubljana #3”

  1. Ma kujutan ette kui raske on sellist vahvat kollektiivi maha jätta!
    Meeldiv ja sõbralik kollektiiv teeb töötamise koha eriliselt mõnusaks ja sinna minemise alati paremaks.
    Loodan aga väga, et sellised inimesed su elust ei kao ja leiad neid ikka veel ja veel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, sulle. :)

      Ma ise ka loodan, et näen neid veel jätkuvalt, ning eks see tähendab ka, et tuleb ise vaeva näha. Viimasel päeval, kui ära läksin, siis rääkisime ka, et arvatavasti ei leia me kunagi sellist ühtehoidvat kollektiivi - no tõsiselt ÜLIÄGE seltskond. :)

      Delete