Thursday, August 07, 2014

Bye, bye Ljubljana #2

Ma ei tea, kas seoses kolimisega, kuid mul on tulnud jube Ljubljana igatsus ja üritan igal võimalusel linnapeale jalutama minna. Seekord viis tee meid südalinna turule, kus ostsime ühe armsa kuivatatud lillede kimbu (omg, ma tahaks neid vähemalt 100 tükki!) ja mõned rohelised taimed, mis on seoses uue tootega, mille EQUA varsti välja annab. Teate, ma ei taha nüüd ülbelt kõlada, kuid iga kord õnnestus meil linnas kohata hulgim kasvatamatuid lapsi ja siis ma tunnen südames uhkust, et minu tütred on nii armsad - I have no idea what I have done, but I will keep on doing it!

Eile lõppes meie kolmas päev koos Teazyga ja teate, ma olen vist sellest õhtuteest sõltuvuses! Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis seal pole palderjani sees, kuid kui ma joon seda, siis ma vajun mõnusalt kössi nagu piipu popsiv vanamees ja kõik on nii tšill.. Hommikutee on jätkuvalt hea, kuid edaspidi kavatsen ma lükata selle nii kella 10 peale, sest panin tähele, et muidu läheb kõht väga kiiresti tühjaks. Samas ma teen tavaliselt ka vahepala peale hommiksööki ja enne lõunat, Igor kurtis sama lugu. Muidu enesetunne jätkuvalt hea, kuid ma tunnen, et meil mõlemal on kasvamas kerge ärevus seoses läheneva kolimisega.

Minu toitumine: jogurt nektariiniga, õun, kodujuust koos tomati, heeringa ja hernestega, magustoiduks kreeka jogurt mee ja kreekapähklitega, koorene shampinjoni pasta, kõrvale tomat ja roheline salat. 
Igori toitumine: muna ja tomatid, nuudlid köögiviljadega, õun, koorene shampinjoni pasta, kõrvale tomat ja roheline salat.

I haven't left Ljubljana, but I already miss it so much! Whenever I can I take photos and walk around city and admire the beauty of Ljubljana. Today our road took us to city central open market and I got some flowers and green plants. What I else like with walks, is that my kids always behave so nice - they are just so adorable. Yesterday was our third day with Teazy detox and we decided that start drinking morning tea bit later cause we tend to get hungry too fast in the morning, but night tea, it's so good! Night tea really really relaxes us both and after drinking it, our sleep is much better and we wake up well and rested.

Nagu ma olen kommentaaridest lugenud, pole ma ainus, kes on Teazy ette võtnud. Kas teil on olnud mingeid põnevaid kõrvalnähtusid?


















10 Responses to “Bye, bye Ljubljana #2”

  1. Mul oli kergelt paha olla, ma ei tea, kas see on tee süü või midagi muud :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. See on kas Teazy või lähme koos rasedustesti ostma. :D

      Delete
  2. Kuhu te kolite?

    ReplyDelete
  3. Hm, leidsin blogist vastuse oma eelnevalt esitatud küsimusele :)
    Olen lähiajal Ljubljanasse tulemas, peaaegu terveks nädalaks. Meenus, et loen ju aeg-ajalt su blogi ja tulin siia nüüd otsima Ljubljanaga seotud postitusi. Vaatan igaks juhuks Instagrami ka üle :) Kõik, mis selle linnakese kohta kirjutad tundub antud hetkel eriti põnev :)
    Head kolimist teile!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Soovin sulle suurepärast reisi ja tõepoolest, Ljubljana on üks imeline linn. :)

      Delete
  4. Kas sa vaatad Game of thronesi? Igor on nagu üks sealt sõdalastest :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vaatan ja Igor on ka kõik olemasolevad raamatud läbi lugenud. :D Keda ta meenutab? Loodan, et mitte Hodorit. :P

      Delete
    2. Hahahahhahahaaaaa loomulikult mitte Hodor :D AGA ma ei oskagi öelda, kuid kohe tuli pähe et issand meenutab sealt kedagi. Äkki kedagi Dothrakidest :D

      Delete
    3. No siis sobib ju hästi, kui tema on Drogo ja mina blondide juustega Daenerys :D

      Delete
  5. Minul on ka natukene süda paha.. pluss võttis kõhu kinni. Nüüd on juba normaalsem, olen nädal aega joonud :).

    ReplyDelete