Tuesday, July 29, 2014

Wishlist: home edition


This wishlist was made mostly cause I am too lazy to go shopping. Sincerely true. Hopefully now I will remember to buy some of these things next time I go to bigger shopping center. Meanwhile look at what I need and share your thoughts with me. 

1. Garlic press - need it badly cause our family is so in love with garlic. Seriously we eat it with most meals and hopefully it keeps us more healthy at winter time. 
2. Whites orchides - I can never get enough of them! Right now I have only one since I left all my orchides in Estonia, but my plan is to have whole window covered with many of them. Love their simplicity and beauty. Time to time there are discounts in our local store, but I am always too lazy to get one flower also since my hands are full with groceries anyway. :D
3. Grey chair covers - right now we have white ones and they get so dirty since the chairs are at kitchen table and kids tends to mess them all the time. Plus cat likes to sleep on them and doesn't look nice with her black hair. On grey cover this wouldn't be so visible.
4. Grey bathroom rug - I like white very much, but again, it gets so dirty and kids sometimes run to bathroom with sandals and then white rug kinda looks grey anyway.. So a grey bathroom rug would be much better for pigs like us. :P
5. A chocolate labrador puppy - this is my dream come true dog. Quite some time ago we decided to have a dog and I started looking for a breed that would suit our family. Our dog would have to be family friendly and at the same time not too small so I would have a guard for late night walks. Isn't he adorable!!!

To be honest that is all that I am missing right now, everything else seems to be fine. What are your wishes for make your home better? :)



Selle wishlisti tegin põhimõtteliselt sellepärast, et olen liiga laisk, et minna ostlema. Tõsiselt. kuid lootus sureb viimasena ja loodetavasti järgmine kord, kui ma satun mõnda suuremasse ostukeskusesse, siis vähemalt osad asjad tulevad minuga koju kaasa. Seniks vaadake ja lugege, mida mul vaja on ja rääkide kaasa!

1. Küüslaugupress - kuigi ma olen päris osav noaga hakkija, oleks mul väga hea meel kasutada küüslaugupressi. Küüslauk on meie pere eriline lemmik ning loodetavasti hoiab see imeline taim meid külmal ajal tervena.
2. Valge orhidee - kui ma Eestist lahkusin, jäid maha ka hunnik minu orhideesid. Praegu on mul üks orhidee kodus, kuid plaan on neid omada hulgim, sest ma armastan selle lille lihtsat ilu. Aegajalt on meie kohalikus poes ka orhidee soodustusi, kuid igakord on mingi põhjus, miks ma neid koju ei too - näiteks korv on juba liiga täis muud nänni. :D
3. Hallid tooli katted - praegu on söögilaua toolid valge kattega ja need saavad NII kiiresti mustaks. Korraks üks näkane käsi ja ongi juba kole. Lisaks armastab kass nendel toolidel põõnata ja jätta oma mustad karvad sinna. Hallidel katetel poleks see kõik nii kergesti nähtav.
4. Hall vannitoa vaip - jällegi, hetkel on seal valge ja lapsed käivad tihti sandaalides vannitoas ja see on põhimõtteliselt hall. :D Niisiis, hall vannitoa vaip sobiks meiesugustele põrsastele palju paremini.
5. Pruun labradori retriiver - see on minu unistuste koer! Mõnda aega tagasi otsustasime, et meil peab olema koer, ning ma hakkasin otsima meile sellist tõugu, mis sobiks lastega ja samal ajal poleks liiga väikest kasvu, et mind õhtustel jalutuskäikudel turvata. Ja selline ta meil oleks - kas ta pole mitte ütlemata armas? :)

Ja rohkem soove mul koduga seoses polegi - kõik muu on olemas. Millised on teie hetke soovid seoses koduga?





16 Responses to “Wishlist: home edition”

  1. Mina olen suur orhideede austaja. Just paar nädalat tagasi puhkes mul taas õide ämma kingitud orhidee, mille istutasin ümber ja mis on pärast korralikku väetamist teinud ohtrate õite näol tõelise tulevärgi. Labrador sobiks Su kahe preiliga kindlasti imehästi, sest nad on nii targad ja sõbralikud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peale selle, et orhidee on ülimalt kaunis lill, on tema hooldamine selline asi, millega saab igaüks hakkama. Ja nagu sa mainisid, siis ümberistutamise ja väetamisega võib see lill nagu fööniks tuhast tõusta. Kui ma alguses soovisin väikest sülekoera, siis just enda energiliste preilide pärast pidin plaanist loobuma. Loodetavasti labrador sobib meile hästi. :)

      Delete
  2. Chocolate labs are craziest ones (compared to golden and black ones). They have been breed to be friendly, so be prepared that they think every dog and every person they meet is their friend, so not much of a guard dog and not all people are fond of dogs, especially if they jump up to greet them, with their muddy feet  First year will be hard one as they grow to be 25kg and more very soon, but not much wisdom yet. My one is 13 month old and I wouldn’t change her for anything, but it has been hard work until now, lots of tears and quite a few complaining neighbours and daily trainings. If you prepared to work hard first year it will start to pay off after that and you can enjoy lovely company and children can have a good play mate. Just felt I have to say that as I didn’t imagine that those well-known family dogs can be such hard work to start, but I would go through it all again as we all love her to pieces  Love you blog by the way! 

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaie, by your name I would quess you are estonian, but just in case I will reply to you in english. :)

      Before taking our dog, I will do a research where I am going to train with it and find best solution for us. I am so ready to put much effort into training, cause I think there is nothing worse than untrained dog (maybe naughty kids?). Besides I have seen from my friends how everyone's life will be running around that untrained dog. As you said putting work into training will pay off double one day.

      Thank you for sharing your wisdom about labradors! Quite honest I thought they might be less work since they are so popular. But anyhow I will try to do my best to have a good and enjoyable company for many, many years.

      I'm happy you like my blog and you are always welcome back. :)

      Delete
    2. Sorry aga inglise keeles kirjutamine tuleb lihtsamini väja kuna aastaid juba kodumaast kaugel ja eesti keeles kirjutamine tundub nagu nagu inglise keelest ostse tôlkimine :) (kui sa nüüd aru said mis ma öelda tahan :) Ma olen oma koerast unistanud elu aeg ja alles nüüd,ma kohe ei julgegi öelda mitukümmend aastat hiljem see unistus täitus. Olen süüdi emotsionaalse otsuse tegemises kuna nägin lihtsalt lehe kuulutust ja pilti ja olingi oma südame kaotanud. Kuigi olime perega aastaid rääkinud et tahame koera ja mu tütar on sama koerahaige kui mina kunagi olin aga ikka ei olnud moment ôige - töötame môlemad töiskohaga, majale polnud ikka veel korraliku koera kindlat aeda ümber ehitanud jne. Aga siis otsustasin mina ära ja aasta aega tagasi saime omale armsa shokolaadi karva kutsu. Arvatavasti parim otsus mis olen teinud aga vaeva, valu ja aega!!! on palju kulunud aga järjest rohkem ja rohkem rôômu on nüüd meie päevades! Kuna see oli mu lapsepôlve unistus olin ma palju selle nimel ohverdama ja tööd tegema. Mehele küll koer meeldib ja ta poputab teda kôvasti aga tal ei ole seda viitsimist teda treenida. Jalutab küll, eriti nüüd kui koer on päris korralikult ära treenitud :) soovin sulle edu koera valimises. Kui kindlalt labradori tahad siis on päris hea ja pôhjalik veebileht http://www.thelabradorsite.com/ . Mina küll avastin selle peale koera saamist, mine tea vôib olla oleks mu valik teistsugune olnud, kuigi nüüd ei kujutaks ma ühtegi teist koera oma kodus ette :)

      Delete
    3. Saan, saan. Mul on juba peale lühikest eemalolekut emakeelega raskusi ja inglise keel on juba selline lihtne ja räägitav keel - kui sa nüüd saad aru, mida ma mõtlesin. :)

      Aitäh sulle, vaatan kindlasti selle lehe üle. Tean isegi seda tunnet, kui tahaks jubedalt koera, kuid pidevalt tundub, et pole see päris õige hetk. Ma arvan, et teen isegi midagi sama nagu sina, et ükspäev näen ideaalset kuulutust või keegi pakub ja ongi lemmik kodus. Palju tervisi sinu kutsale!

      Delete
  3. Neid soove vaadates tekib huvi su kodu näha. Ka mul keerlevad peas mõtted, et kui nüüd õigepea lõpuks oma kodu saan sisustan halli ja valgega (lisaks veel lilla) ja kaunistusteks VALGED ja lillad orhideed. Ka minu kaaslase suurim unistus on labrador ja PRUUN :D Mina väga labradoride fänn ei ole (pigem kuldsed retriiverid). Kuna tahad suurt koera, kes parasjagu hoiaks lapsi siis mina soovitan berni alpi karjakoera (kirjutasin oma blogis ka selle tõu suhetest lastega).

    Igatahes. Täitsa lõpp kui sarnased soovid on sul võrreldes minu ja minu kaaslasega.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Katri-Helena, nüüd kus sa mainid, siis ka minu soov on lisada lillat hallile ja valgele. :D

      Milline on meie kodu? Hetkel me elame üürikorteris, seega pole eriti vaeva näinud sisustamise ja remondiga. Kuid siis kolides oli korteris juba suur tükk tööd tehtud ja õnneks on omanikul suurepärane maitse. Võib olla kõik pole just nii nagu ma tahaksin, kuid enamjaolt on toad lihtsad ja elegantsed, ning puuduvad karjuvad elemendid (kirjud vaibad või tapeedid ne).

      Ma ei taha küll kõvasti rääkida veel, kuid võibolla kolime me juba kuu pärast mujale ja siis on meil võimalus TERVE elamine oma maitse järgi teha. Ja ülla ülla, kes kogub Pinterestis ideid. :P Jagan neid varsti kindlasti ka blogis ja mul oleks hea meel, kui sa tuleksid enda arvamust jagama ja annaksid ka häid ideid mulle.

      Berni alpi karjakoer on Sloveenias tohutult populaarne, kuid ma pole kunagi nende kohta väga huvi tundnud, kuna ma kartsin, et see koer jääb meile liiga suureks. Kuid ma heameelega loeksin su blogist rohkem. :)

      Delete
    2. Kõik mis puudutab sisustust ja värvivalikuid selles olen mina platsis kuulamas ja vaatamas. Mulle tõesti meeldib see teema.

      Ma ka ise ootan ja loodan jõuluks oma kodus olla. Ja siis muidugi..sisustama. Mõtteid juba peas tiirleb nii palju ja natuke olen saanud vanemate kodus kätt harjutada ning muljed on head.

      Mul on emane Bern ja ta on täpselt sama suur kui labradorid (isased on tõesti veidi suuremad - umbes 10cm). Aga link kui huvitab: Kaalu/Kõrguse ulatus
      Emaste koerte turjakõrgus on 58-66 cm, isastel 64-70 cm. Mõlema kehakaal jääb vahemikku 40-44 kg.

      http://katrihelenak.wordpress.com/2014/06/19/kes-on-berni-alpi-karjakoer/

      Delete
    3. Huvitav küll, kuidas mulle jäi selline mulje, et tegemist on berhardiini suuruste koertega, kuid sinu kirjeldust lugedes, siis tõesti on need kaks koera sama suurusega. Aitäh lingi eest, juba loen! :)

      Nii minul, kui Igoril pole kummalgi kogemusi sisutamisega, kuid ta lubas, et aitab mind töödega, ehk siis otsustamine jääb minu hooleks. Ma ei tea isegi, kas rõõmustada selle üle. :D

      Delete
  4. Replies
    1. Kui keegi nüüd kohe kutsikaga mu ukse taha ei tule, siis esikoha medal jääb siiski sulle. :D

      Delete
    2. juba selle pärast tulen ise :D

      Delete
  5. Igaks juhuks mainin, et labradorid on küll mu suuuur armastus, endal on must, aga valvekoera pole neist tilkagi :D Nad isegi ei haugu eriti, nüüd viimasel ajal on rohkem hakanud, naabri koerad on õpetanud :D Nad on parajad memmekad mõne koha pealt ja tahavad kogu aeg seltsi. Aga jah populaarsed koerad, aga paljud ei tea, et nad on superhüpermegaenergilised ja siis jäädakse hätta. Seega korralik treenimine varajasest east on väga vajalik, samuti füüsiline koormus. Nad muidu õpivad väga kiiresti. Õnneks rahunevad 2-3-selt juba ise suuresti maha. Ma alguses mõtlesin, et millesse ma end nüüd küll segasin :D Aga enam ei kujutaks elu ette ilma. Lihtsalt kommenteerisin, et teaksid, mida oodata :D Ma ise polnud selleks valmis, isegi pärast põhjalikku uurimistööd ei teadnud, et selliseks kujuneb elu :D Aga jah kui on aega ja viitsimist tegeleda pole paremat koera olemaski.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, ma olen tänase päeva jooksul saanud nii palju uut ja huvitavat labradoride kohta teada - suur, suur aitäh! Tead iga kord, kui ma tänaval ühte šokolaadikoera näen, siis sosistan Igorile - nonii, sina tõmba tähelepanu, mina pistan koeraga jooksu! :D No, kuidas saavad nad nii võrratud olla! Eks mul tuleb tõesti väga põhjalikult süveneda, siis ehk see aitab meil koos koeraga need üleminekuaastad üle elada. :)

      Delete
  6. Väga armas postitus! šokolaaditooni koerad on tõesti väga omanäolised ja armsad, kuid kahjuks ise eriline koerainimene pole - elukaaslane on samas väga (just suurte) koerte fänn, nii et üritan teda pidevalt ümber veenda, et kass oleks ikkagi palju vahvam seltsiline meile, kuna on oluliselt iseseisvam ning me mõlemad käime vahetustega tööl (ja mina ka koolis), nii et selline elurütm oleks neljakäpalisele kindlasti väga-väga raske, just vaimselt. Kuna senimaani oleme elanud üürikorterites, siis ilmselt lemmikloomana tulevad koju hoopis minu vanad lemmikud, hamstrid, kui üldse - lemmikuga (üüri)korterit leida on paras peavalu :)

    Ise olen viimasel ajal leidnud halli võlu kodusisustuses. Näiteks praeguses üürikorteris tegime koridoris väikese tapeetimistöö ning värvivalikuks sai helehall (!) ning salatiroheline, suurem osa jäi valgeks, samuti on plaanis suuremas toas väike tapeetimistöö teha ning ka siin on plaanis üldtooniks võtta helehall ning särtsu andmiseks jääb üks sein tumelilla, detailid tulevad tumepruunid ja valged (sest suurem osa kodusisustusdetaile tõime eelmisest kohast ning seega on nende värvigammaks just tumepruun (šokolaad) ning (kreem)valge). Ise väga skandinaaviapärast kodu hetkel ei ihale, sest kohad, kus elanud oleme on olnud kõik vanemat tüüpi paneelmajad ning neile oleks kummaline n-ö peale suruda seda ülimalt helget, isegi pisut karget stiili - ise eeldaksin sellise stiili puhul ka suuremat aknapinda ning terrassi.. või vähemalt rõdu. Samas ei kujuta ette enam väga neid sibru-räbrulisi tapeete seinas, mis nt. nõukogude ajal väga populaarsed olid - enda südame on võitnud ikka ühetoonilined (ja ehk kerge sissepressitud mustriga) seinakatted :)

    ReplyDelete