Monday, July 07, 2014

Winners

Alustuseks selline video, kus minu kaks vahvat abilist loosivad võitja. Aitäh Anete Laurenile ja Anne Maile!



For start watch this video where Anete Lauren and Anne Mai pick a winner - thanks to both of them!

Ma olen väga üllatunud, et mu lapsed valisid välja kaks võitjat, kes mõlemad on mulle lähedased inimesed. Kuna ma ei tahaks tekitada teis kahtlusi minu loosimisvõttetes, tegin ka teise video, kus näete lapsi avamas loosisedeleid. Kurjam, et enam kunagi ma sellist käsitööd ei tee, vaid kasutan random.org abi! :D Aga ma ei tohiks üldse võitjate tuju oma põdemisega nulli lasta, oh ei! Seega palju, palju õnne Kristile ja Merilile!!! Ja suur aitäh, kõigile, kes võtsid osa, tänu teile saan ma igapäev rohkem motivatsiooni jätkata blogiga ja olla veelgi parem inimene - kohe päriselt. :)

Teen veel eraldi postituse teie kommentaaridest ja, milliseid nippe sealt endale välja noppisin.




So basically my girls picked winners who are my close people and so you know that it all was fair, I made another video where girls are opening labels and you can see the names. I think it will be the last time to do such handycraft and next giveaway I will use random.org! :D But I don't want winners to feel bad cause I am such a worrier - so congratz to Kristi and Merili!!! And thanks to all of you who participated. You make me want to continue, to improve myself and be a better person - for real. :)


I will also do another post where I will talk about your comments and tips I am definitely going to use.







4 Responses to “Winners”