Tuesday, July 08, 2014

Me & OOTD



Ma olin täna varbaotsteni liigutatud, kui sain kirja Steffilt ja ta soovis kirjutada minust artiklit, kus ma vastan moe- ja iluteemalistele küsimustele ja saadan ka mõned pildid enda outfitidest (kuss, kindlasti saite teie ka kirja, kuid palun laske mul ennast tunda väga erilisena :D). Väga piinlik küll, kuid ma pole teinud ühtegi outfiti postitust endast! Ja see pole veel kõik, kuna alles mõned kuud tagasi olin ma ebameeldivalt ülekaaluline, siis on mul tekkinud harjumus hoiduda kaamera ette sattumast. God damn it, seda viga tuleb parandada!

Mida ma veel tahtsin nendest OOTD postitustest rääkida on see, et mul lihtsalt pole aega ja ka mitte mingisugust viitsimist neid teha. Hommikul kütan ma varakult tööle, kui tavaliselt kõik veel magavad. Tööle jõudes olen kas juba üleni näost punane või higine, sest liigun jala või jalgrattaga. Enda lõunat ma kindlasti pildistamise peale ei raiska - söömine on üks asi, mida teen rahulikult ja mõnuga. Õhtul koju jõudes olen jällegi punane ja higine ja terve nägu läigib... Seega hetkel ma ei leia, et teeksin tulevikus neid postitusi väga palju. VÕIBOLLA siis, kui lähen kuhugi ja löön ennast eriti ülesse ja värvin musu punaseks jne, sest olgem ausad - kas te tegelikult teeksite laineid minu maikade ja teksapükside ja tenniste peale? :D

Aitäh Igorile tema kannatlikkuse eest! Pole midagi hullemat, kui fotograafia pisikuga kallim, kes sunnib kätte võtma kaamerat ja samal ajal tõmbab mõnuga käima vinguviiuli. Õnneks on tal üks maailma parimatest iseloomujoontest - kannatlikkus. Musimops!

I was flattered up to my ears when I got a letter from blogger Steffi that she would like to have an interview with me where I answer beauty and fashion related questions and also send some outfit photos of myself. Now this is embarrasing since I don't do outfit posts! Well some time ago I was overweight and since that I kinda got a habbit not to show myself on the other side of camera.. But here's how it is, I have to repair that mistake! 


I also wanted to talk more about these OOTD posts. The thing is that I just don't have any time or willpower to do them. In the morning I wake up early when everyone is still asleep and hurry to work. When I arrive at work I'm all red and sweaty since I walk or use bicycle to get there. My lunch time is sacred and hell no way I am going to waste it on taking pictures. When I get home in the evening, again I'm all red and sweaty and face skin oily.. So right now I know I am not going to make much more outfit posts. MAYBE when I'm going out and getting dressed all fancy and shit, cause let's be honest - would you want to see that much how I dress a tank top, jeans and converse sneakers? I think NOT! :D 


Thank you, Igor, for you patience! There is nothing worse than having a girlfriend with an interest in photography who will force you to use camera and at the same time complain like hell. Fortunately Igor has the best characteristics in the world - patience. Lupčka! 








Jacket H&M
Jeans C&A
Tank top H&M
Purse Aliexpress
Necklace H&M
Bracelet Pi-Ret Jewelry


Tegelikult oli päris lõbus ka, eriti kui inimesed istusid akende peale ja vaatasid mida me teeme. Tundsin kohe, kuidas sisemine Taira ärkas ellu ja smaizisin ja üritasin mitte väga rindu ja tagumikku letti lükata - vist väga küll ei töötanud. :D






4 Responses to “Me & OOTD”

  1. Vau... milline tsikk kolmanda pildi pealt vastu vaatab :D

    ReplyDelete
  2. Mulle meeldib ka see istuvas asendis pilt vägaväga, kaunis oled! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi, sain palju komplimente selle kohta - a la, Igor teeb nii häid pilte jne! :D

      Delete