Thursday, July 03, 2014

IN LOVE IN LJUBLJANA tries: L'Oreal Prodigy 5



Mulle meeldib muuta enda juuksevärvi päris tihti, kuid nüüd üritan teha seda nii, et hüppan ühelt süütult värvilt teisele. Ehk siis miksin erinevaid blonde või helepruune. Üritan hoiduda liiga suurtest muutustest (näiteks blondilt mustaks), sest tundes ennast, tüdinen ma väga kiiresti ja hiljem kulub palju aega, raha ja juuksetervist, et saada esmast tulemust tagasi.

I love to change my haircolor quite frequently,  but now I am holding myself back and just trying to get different shades of blonde or light brown. Never again will I go from blonde to black (and god knows I have done it), cause knowing myself, I get tired of one color very fast and then it takes lot of time, effort, money (and probably I will damage my hair badly) to get the first result back.


Minu valikuks sai L'Oreal Prodicy 5 püsivärv (Copper blonde), sest naised saunas rääkisid, et pidi hea olema. :) Ehk siis lugesin Liina ja Kairi blogist nende kogemust selle juuksevärviga. Eriti huvitas mind selle toote koostis, ehk siis see, et värv on ammoniaagivaba ja värvimise efekt põhineb mikroõlidel - kõlab ju põnevalt, eksole? Peale kõige selle pidi see värv lõhnama nii taevalikult nagu korvitäis lipsudega kutsikaid. Käisin oma lemmikpoes Dm-s ning minu omaks sai see kõigest 6,95 € eest. I bought L'Oreal Prodigy 5 hair dye (permanent), cause I read some good reviews about it from two estonian blogs - Miss Liina and Kairi Beauty blog. The thing that got me most interested was the products ingredients, first that it's ammonia free and second it is based on micro oils that has a wonderful effect on getting your hair a nice natural color, and third it should smell so good that you are not sure if it's a color or a food. :) It has a nice price in Dm, just 6,95 € and my pick was Copper blonde to get some warmness to my hair.


"Enne" pildil võite näha mu kauneid läikivaid kergelt rasvaseid juuksed, kergelt triibutatud, külm tume blond.

On before picture you can see my nice shiny and greasy hair, slightly highlighted, dark cold blonde.



Tõepoolest värv lõhnas taevalikult! Muidugi hiljem tuli meelde, et see on "kausisüsteemiga" värv, kuid tuju läks jälle heaks, kui nägin, et see on veidi paksema koostisega, kui nö "pudelivärvid". Võtsin ühe vana portselan kausi, suure pintsli ja hakkasin aga värvima! Minu õlgadeni juuste jaoks oli värvi rohkem kui küll ja jäi ülegi (aga ma muidugi panin KÕIK pähe :D). L'Oreal Prodigy 5 juuksevärv ei tilkunud üldse ja mu kael ja selg jäid kenasti puhtaks, samamoodi ka kraanikauss. And the bloggers were right - hair dye smelled so divine even before I opened the package! Ofcourse later I remembered that it doesn't have an applicator bottle to put dye on hair, but seeing how thick and creamy the structure is, I wasn't worried anymore. It was such a delight to put the color on and even my neck and back was clean, and also the sink. There was plenty of dye for my hair that is up to shoulders and even more, but you know.. didn't want to waste it and used all. :D




Tulemustega olen rahul. Pean mainima, et kõige paremini mõjus värv juuste juurtele nagu ikka, kuid üldmulje on väga kena. Nagu ma juba alguses mainisin, siis ma ei lootnudki saada suuri muutusi, seega õrnalt teine toon oli just, mida soovisin. :) PS Kui ma värvi maha pesin, siis juuksed polnud üldsegi "karvased", vaid mõnusalt pehmed. Ja peale juuksemaski, olid nad taevalikult kaunid ja siidised. Kindlasti ostan seda värvi uuesti, sest hind on hea ja on tunda, et see "õlitehnoloogia" hoiab minu kuivi juukseid. I am pleased with the results. As always, the hair dye worked best for roots, but the whole look is still very nice. Why I'm pleased it cause I wasn't looking for crazy change, but just a bit different tone and this color definitely did that. PS When I washed the dye off, my hair were so soft and cuddly and didn't feel rough like with some hair dyes. After the hair mask they were even more silky and beautiful. I definitely will buy L'Oreal Prodigy 5 hair dye cause the price and quality is good and also I believe this micro oil effect on my dry hair.





5 Responses to “IN LOVE IN LJUBLJANA tries: L'Oreal Prodigy 5”

  1. S.K

    Olen ka kaua vaadanud seda uut sarja, kui nüüd lugesin et lõhn ka meeldiv, siis tuli isu proovida:)
    Mul ka tavaliselt jääv värvi üle, aga alati panen pähe, nii igaks juhuks:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No milleks kallist kraami raisata tõepoolest. :D

      See juuksevärv lõhnab nii mõnusalt virsiku järgi, et pista või nahka!

      Delete
  2. Mina jään edaspidi selle värvi juurde kui midagi veel paremat kuskilt kunagi välja ei tule! Arvasin, et sellest Alfaparf Yellow värvist paremat pole kodus värvimiseks aga kui viimane kord sellest punase sügeleva peanaha sain, siis enam eiii :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Võib olla Alfaparfi juuksevärv on vähe kangem? Kuid see L'Oreali värv on tõesti nii hea ja mul ainult väga õrnalt peanahk andis tunda. :)

      Lugesin su blogist, et teil on see juuksevärv üle 10 € - ma ütleks, et see on puhas ahnus. :D

      Delete
    2. Vot ei tea, värvitulemus on põhimõtteliselt sama. Eks ma kasutasin mingit 000 kreemi ka viimane kord lisaks, millega pidi veel heledamaks saama, ilma selleta polnud hullu. L'Oreali Prodigyt aga ei tundnud üldse peas, kuni maha pesemiseni kahtlesin, et värv üldse peale hakkab (hoidsin rätikut peas) ning siiamaani imestan, et kuidas see võimalik on, et juure nii ilusaks heledaks tõmbas. Pidi ainult heledapäised veel heledamaks tegema.

      On jah :D Ma ei tea muidugi, kas igas poes on sellise hinnaga aga siin Viljandi Maksimarketis küll. Vaevalt, et mujalgi siis palju odavam saab olla, korralik vahe tegelikult teie 6,95 €-ga.

      Delete