Saturday, July 05, 2014

Hüvasti, Orkut!

See laupäevahommikune postitus tuleb jällegi eesti keeles, sest ainsad rahvused, kes kasutasid Orkutit olid eestlased ja brasiillased. Ja kuna mu portugali keel on veel üsna roostes, ja täna on laupäev, mil võib lubada endale laiskust, kirjutangi puhtas maatõugu eesti keeles. 


Järku hakkasid inimesed Näoraamatu seinale viskama igasuguseid vanu pilte, samal ajal kõvasti kisades - appii, Orkut pannakse kinni, päästke oma pildid! Vaadates kõiki neid piinlikke pilte, ei saanud ka mina kehvem olla ja loomulikult pidin Orkutisse minema, laadima alla pildid, millest ma pole vähemalt 5 aasta jooksul huvi tundud ja teiega neid siin jagama.

No vaadake ometi - ilus, noor, blond ja humoorikas Jaanika. :)

Anete Lauren pisi inimesena.

Sain esimese fotoaparaadi ja alustasin pildistamisga nagu enamik fotograafia huvilisi - lilled, linnud, putukad-mutukad, loodus.

Anete Lauren 3-aastasena


Meiega liitus Anne Mai :)

Annekal on siiani oskus võluda enda külge kõik kassid, ta on hästi rahulik ja leebe laps. Selle ülemise parempoolse pildiga võitsime facebookis 12 kg Royal Canine'i kassitoitu. Allpool paremal Anne Mai ja kõrval võrdluseks minu vend Indrek.

Veel mõned titepildid, üks neist koos armsa Hendrikuga ja üks neist, mina imetamas metsa all ehk siis põõsapervert tegudel!

Lõpetuseks selline kanakoivaline pilt :)

Nii ja kuidas teie orkuti kontodega on - kas olete ammu juba parooli ära unustanud, või käisite ka enda vanu pilte "päästmas"?




9 Responses to “Hüvasti, Orkut!”

  1. Pika pusimise peale sain ka nüüd oma vanad fotod alla tõmmatud, seal leidus pilte alates 16 eluaastast kuni kuskil 18 eluaastani. Pildid olid ammu varjatud ja üles küll ei julgeks neist piltidest enamusi panna aga naljakas ja isegi põnev on endal vaadata :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mu enda pildid on päris okeid, kuid need, kus ma olen täägitud (peopildid), noh ütleme, et need võivad koos Orkutiga kuhugi ära kaduda. :D

      Delete
  2. Mina päästsin enda omad juba ammu ja seejärel sulgesin konto :).

    ReplyDelete
  3. Mul on konto juba aastaid kustutatud, kuid mingid pildid on arvuti sügavustes peidus.
    Tegelikult aga tahtsin öelda VAU, see metsa pilt! Mulle niiii väga meeldib see! Muidugi on ka kukil tukkuv kiisu super armas ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! Selle metsa pildi "tekitasime" me ise täiesti juhuslikult, kui jõe ääres põles lõke ja suits läks puude vahele ja päike paistis seal läbi. Endal oli ka siis VAUU. :)

      Delete
  4. Ma sulgesin konto mingi 4a tagasi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Einoh, tänks! Nüüd ma tunnen küll, et olen ajast maha jäänud. :D

      Delete
  5. ma vist sulgesin oma orkutikonto nii 2009 aastal või nii, siis kui näoraamat peale tuli :D

    ReplyDelete