Wednesday, July 02, 2014

Birthday + gift = happy reader


Nüüd on selline lugu, et mina va tohman unustasin ära oma kalli blogi sünnipäeva. Terve juunikuu oli see mul meeles ja järsku oli käes 1.juuli ja mul polnud miskit planeeritud. Andsin endale andeks ja vaagisin täna tööl, mida vahvat küll võiksin toredatele lugejatele kinkida.. Kuna mu lastele ja ka mulle meeldivad kohutavalt EQUA uued Bottles of Joy pudelid, siis just need saidki mul väljavalituks! Ja mitte ainult üks või kaks, vaid terve kollektsioon ehk Tasty, Play ja Wild pudel, mille saab endale üks õnnelik. :)

I don't know how, but somehow I forgot that my blog has it's first birthday on 1st of July.. All June it was on my mind and wanted to plan something special for my readers, but suddenly it was July and nothing was planned! Today at work I was figuring out how to save this situation and since my kids and I looove EQUA's new Bottles of Joy collection, I decided that this will be a gift - and not just one or two, but the whole collection. So it is Tasty, Play and Wild bottle that will all go to one lucky winner. :)



Kuna see on minu pidu ja ma tahan, et see oleks nii teile, kui ka mulle lihtsalt viimasepeal, siis otsustasin, et te ei pea midagi jagama või laikima (kuigi mul oleks väga hea meel, kui paneksite näiteks mu FB lehele laigi, siis ma tean, kui palju toredaid inimesi siin käib). Miski ei tee mind õnnelikumaks, kui teiega rääkimine, seega palun kirjutage kommentaariks, mis toob teid siia blogisse üha jälle. Lisahääle annan neile, kes soovitavad lahedat ideed, mida võiksin pildistada. Sünnipäeva mäng läheb lukku 7. juulil ja võitja teatan sama päeva õhtul.

Since it's my party and I cry if I want to, I decided that you don't have to like or share anything (if you want you can give like to my FB page, so I know how many awesome people come to read my blog), but.. since I like talking to you, this is my request - please comment what has brought (or will bring) you here to In Love in Ljubljana blog. I will also give extra point to those who recommend me some cool photography idea. Birthday game will end on 7th of July and that same evening I will announce one lucky person.

                 Ja veelkord hip hip hurraa blogile! :D                                                   Happy Birthday, blog! :D




25 Responses to “Birthday + gift = happy reader”

  1. Esiteks meeldib mulle lugeda Su tegemistest Sloveenias, teiseks on Su blogis alati kenad fotod ning kolmandaks jätka samamoodi! ;)
    See uus kollektsioon on nii kihvt! Ja kuna mu vana EQUA pudel sai isa käes kõvasti räsida ning ei kutsu enam kaasa võtma :( , siis on pöidlad kõvasti pihus lootes loosiõnnele, sest olen EQUA fänn :) :)

    annnni112@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Mina olen Sinu blogist saanud palju inspiratsiooni ja mulle meeldib, et tood piltide näol elu meieni.
    Lisaks mulle meeldivad ka erinevate toodete arvustused, alati informatiivne (eriti küünlad, seebid, meik jne).
    Nagu ma aru saan siis meeldib Sulle pildistada väga loodust ja oma lapsi. Samas oleks huvitav näha lihtsalt argist elu- näiteks inimesed turul, kohvikus, tänavatel. Mõistan et see pole kergete killast, kuid mulle alati meeldib selliseid pilte vaadata;)
    Miks ma siia jälle tulen? Sest see blogib kõnetab mind, vaikselt ja meeldivalt, ilma kisa- kära ja suurte intriigideta.
    Pudeleid oleks ka vaja.. Minu enda pudel ununes õele külla, küll ta oli rõõmus kui teada andis et ma selle unustasin. Ta rase, las naudib:) Uus kolmene komplekt oleks hea- mulle, abikaasale ja lastele kahepeale üks.

    Palju õnne ja palju inspiratsiooni!

    S.K
    swix62@hotmail.com

    ReplyDelete
  3. Kuna ma ise ei ole Sloveenias käinud, meeldivad mulle väga jutud ja pildid sellest. Tundub imeline koht! Kvaliteetsed pildid ja ladus jutt teevadki postitused nauditavaks. Lisaks olen alati rõõmus, kui näen uut ilupostitust :) Ma ei tea, kui originaalne see idee küll on, aga mulle meeldiks näha ja arvan, et oleks ka vinge pildistada just lapsi. Kusagil põnevas kohas, kasvõi kusagil looduspaigas näiteks. Lapsed on ilusad ja neil on ägedad näoilmed, mida pildile püüda.

    lauraruus@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Mulle meeldivad pildid ja samuti elu-olu-kirjeldused. Sa kirjutad nii siiralt ja ehedalt ning tundud oluliselt rohkem "päris" inimene kui paljud teised blogijad.. Seda on nüüd küll natuke keeruline selgitada, mida sellega silmas pean.. :D .. aga küllap seda loomulikkust - siin ei jää kusagil muljet, et püüad kõigile meele järele olla ja pole mingit ülepingutamist. Tundud mulle kui lugejale autorina palju lähemal kui enamik teisi. :)

    Ilusat suve!

    ReplyDelete
  5. Hei!
    Ma pole su blogil just kuigi kaua silma peal hoidnud, kuid juba nii vähese ajaga on mulle selge, mis mind siia pidevalt tagasi kutsub - sul on meeletult positiivne kirjastiil (ja mõtlemisviis), nii ilus on seda kõike lugeda. Ning muidugi ilmestavad seda kõike ka võrratud fototabamused :)
    Kuna sul on suhteliselt suur pere ning igaühel on oma nägu ja iseloomujoon, võiksid teha nö fotokollaaže, kus lased igaühel erinevaid nägusid/emotsioone teha. Et kuidas näevad mõnda emotsiooni tüdrukud, kuidas Igor ja kuidas sina. Võiks põnev olla mu arvates. :) Samuti jätka ümbritseva pildistamist, sul on põnev vaatenurk.
    Ühes hilises postituses olid juurde lisanud joonistused ilmestamaks oma "ilupäeva" :D vahva oleks ka näha terve pere loomingut (kas koos või eraldi).
    Ise oleksin õnnelik ka kasvõi ühe pudeliga, kuid kuna me terve perega oleme parajad sõjardid ja käime müttamas metsas, siis leiaksid ka kõik kolm pudelit kõvasti rakendust! :)
    p.s. 1.juuli on tore päev - su blogil on pidu ja mul on ka pidu, nii et oleme sünnipäevakaimud! Palju palju õnne! :)

    tinyatsu@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Kuramus, ei saanudki nüüd aru, kas eelmine kommentaar läks teele või mitte, kirjutan igaks juhuks uuesti...

    Kõige rohkem meeldib Sinu blogi juures see, et tood välja positiivseid asju no ja pilte meeldib ka alati vaadata. Mõne pildiga tekib mingi kummaline nostalgia, mida ei oskagi seletada, nagu oleks nendes kohtades käinud ja olnud, aga reaalsuses on see koht olnud kuskil mujal ja hoopis mingil muul ajal ja hoopis teises riigis.

    No ja eriti meeldis teie Eesti-tripi kirjeldus, vahepeal oli endalgi tunne, et tahaks selle pika "sõidu" peale koibi sirutada :))))

    Katre

    lambasihver@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Minu blogilistis on mitmeid erinevaid blogisid aga miks ma neid lugema jään. Ma arvan, et õige vastus on, et neid on see miski xfactor, mis just mulle sel hetkel meeldib. Ma arvan, et lijubljanablogi juures on hetkel just sloveenia ning teie eluolu segu :)


    Efka

    evelinv@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Sinu blogi tulen uuesti ja uuesti lugema sinu imeilusate piltide pärast ja on näha kuidas sa aina arened ja juurde õpid. Ning sinu kirjutisi on äärmiselt meeldiv lugeda. Jõudu ja jaksu edaspidiseks! :)

    klaarika96@hot,ee

    ReplyDelete
  9. Avastasin su blogi üsna hiljuti, nii paar kuud tagasi. Ja mina loen su blogi eelkõige sellepärast, et sa oskad kirjutada hästi ja huvitavalt. Pildid on alati ilusad ja toredad vaadata, aga ainult pildiblogi mulle ei istu, teksti peaks ka ikka juures olema :) Pealegi on tore näha, et Sloveenia on nii ilus ja kohti, mida näha tasuks, on päris palju. Tegelikult on endal ka piinlik ja natuke nõme tunne, et kujutasin Sloveeniat ette tüüpilise Ida-Euroopa riigina, hoolimata sellest, et ülejäänud maailm võtab Eestit samamoodi. Nii et vaat, igas riigis võiks olla hea Eesti blogija, kes riigist uue pildi maalib, aitäh sinule Sloveenia ja Ljubljana eest! :) Tee mingi places to visit in Ljubljana top 10 ka :D
    Ja see on ka äge, et sa Equas töötad, kas oled oma tööst varem ka täpsemalt kirjutanud? Pudelimaailm tundub huvitav :D

    ReplyDelete
  10. Mina käin siin sellepärast , et sa tundud olevat väga meeldiv inimene , mulle meeldib kuidas sa kirjutad ja tore on lugeda eestlastest kes elavad välismaal. :)
    Pildistada võiksid näiteks mingeid loomi , linde või huvitavaid putukaid mida Eestis ei ole. Või tee mingi top oma lemmik Sloveenia kohtadest :)

    tulks@hot.ee

    ReplyDelete
  11. I came from a family where my father was a journalist and my sister is a journalist married to a photographer. So lots of pictures everywhere. I did a lot of travel around the globe and a camera was always with me. For more than just keeping the faces of people I met in the memory.

    Having kids myself I can see how much energy we put into having them on pictures and we somehow forget the nature around.

    As I know Annete from school and my Manca would love to spend time with her, I would be more than happy to take you two with the girls and show you some places (but not in Ljubljana) you have not seen before.

    ReplyDelete
  12. Ausalt öeldes köidab mind sinu blogi juures enim pildid. Meeldib jälgida kuidas sa end selles vallas arendad ja leiad uusi vaatenurki, kohti, inimesi, valgust... Palju edu.
    Ahjaa, mingit põnevat pildistamisideed just anda ei ole, aga Sloveenia aguliromantika võiks põnev olla :)

    Karin
    karini88@yahoo.com

    ReplyDelete
  13. Mina sattusin mitu kuud tagasi siia blogisse juhuslikult ning jäin siia püsima just keelekasutuse ja huumori pärast. Mõnus huumor on see, mis teeb lugemise positiivseks. Ma eelnevaid kommentaare ei lugenud ja ei tea, mida soovitatakse, aga mina soovitaks putukaid pildistada. Olen seda ise proovinud ja avastanud, et need pisikesed (noh, mõned polegi eriti pisikesed :P) on lähemal vaatlusel nii ilusad! Õue minnes võib mõne lillelehel või keset teed kohata igasugu isendeid.
    enely100@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Kui ma esimest korda Sinu blogisse sattusin, siis jätsid koheselt väga hea mulje. Põhimõtteliselt kõik blogid, mida ma loen on moe- ja ilublogid, Sinu blogi on erand. Ilusad pildid, vahelduseks ka pikemat juttu on täpselt see, mis mind siia ikka ja jälle tagasi toob. Tundud täpselt selline inimene, kellega võiks kunagi maha istuda, kohvitada ja pikemalt juttu puhuda.

    ReplyDelete
  15. Blogisse toovad mind need imeilusad pildid ja loomulikult meeldib mulle sinu kirjutamisstiil, muidu ju seda blogi ei loeks :) Ja nõustun ka teistega, Sloveeniast on tõesti huvitav lugeda :)

    kairit456@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Palju palju õnne! Mulle väga meeldib sinu bloog, sul on alati huvitav siin ja ilusad piltid ka! :) Kuna ma ise ie ole käinud Sloveenias, mulle meeldib lugeda sellest sinu bloogis.
    Oleks tore kui teeks mingi top Sloveenia kohtadest "must see", kuhu ma saaks minna oma perega :)
    prudance7@mail.ru

    ReplyDelete
  17. Palju õnne blogile! Mind toovad siia kaunid pildid ja huvitav jutt. Vahelduseks ilublogidele on hea lugeda midagi sellist, on tekkinud ka endal tahtmine Sloveenias ära käia :)
    Võiksid pildistada näiteks ühe oma päeva, kus terve päeva jooksul teed pilte oma tegemistest jms :)

    ReplyDelete
  18. Mina hakkasin Sinu blogi jälgima üsna hiljuti, aga mindki võlusid need hea kvaliteediga suurepärased fotod!
    Enim meeldivadki mulle seesugused blogid, mida peavad välismaal resideeruvad eestlased, sest nii vahva on teiste kultuuride kohta lugeda, võõramaiseid asju/grüünet pildis näha.. olen ise ka välismaal käinud/olnud/elanud, seetõttu hindan neid inimesi väga, kes selle tee ette võtnud on! :)

    mannu005@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Mulle meeldib su blogi, sest sa kirjutad paljudest erinevatest teemadest, alates ilust ja lõpetades fotograafiaga. Just mitmekesisus on blogide juures see, mis mind paelub. Lisaks meeldib mulle lugeda eestlastest, kes elavad võõral maal, nii põnev on ju seeläbi lugeda teise kultuuri kohta. Lisaks meeldib su huvitav kirjaviis, väga hea ladus lugemine on:)
    Piltidest sooviksin näha rohkem kauneid kohti Sloveenias, kuna olen ka ise seal kunagi käinud ja see on imeliselt kaunis maa!

    liisbetviira@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Käisin eelmise aasta augustis Sloveenias. Eestisse koju tagasi jõudes uurisin internetist mida Sloveenia kohta on kirjutatud ja avastasin sinu blogi. Ja sellest ajast alates saan näha pilte kohast kuhu osake minust maha jäi. Sloveenia ja Ljubljana on imelised. Mulle meeldib väga lugeda eestlastest mujal maailmas. Sinu tegemised ja toimetamised on väga inspireerivad.

    Anneli,
    risu@hot.ee

    ReplyDelete
  21. Mulle meeldivad eelkõige Ljubljana kajastused ja loomulikult ilusad pildid. Üldiselt ma ilublogisid eriti ei loe, aga sinu blogis olen isegi mõne tootearvustuse läbi lugenud, järelikult kirjutad hästi :D

    ReplyDelete
  22. Mina avastasin Sinu blogi bloglovinis ja meeldib lugeda eestlanna elust välismaal :). Pealegi on Sul päris huvitav kirjutamisstiil :).

    tederkadri1@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Mind köidavad kõige enam lood, seiklused ja jutud elust Ljubljanas. Olen ise elanud Londonis ning Toskaanas, Itaalias ja seetõttu vist loen ka suure huviga inimeste blogisid, kes on olnud või on hetkel Eestist eemal. Ikka tõmbab nö. omasuguste poole. Suure põnevusega ootan just postitusi peab-nägema kohtadest, eriti kuna ma ei olegi veel Sloveeniasse jõudnud!
    Lisaks meeldib mulle blogi kujundus, pildid ja mõnusalt sujuv kirjastiil, lisaks tundub muidugi ka sinu töö olevat midagi omamoodi ja üsna põnevat (taaskord üks postituse idee! ;))
    Näppudele kiirust, mõtetele kõrget lendu ning kaamerale silma kõigi tabavate hetkede jäädvustamiseks! :)

    ReplyDelete
  24. Käin lugemas, sest tunneb Sust puudust! Ja siit blogist leiangi kõik, mille Sa endaga Sloveeniasse kaasa viisid...
    Imetlen su julgust, pealehakkamist ja sihikindlust.
    Edu ja kordaminekuid Sulle ja Su vahvale perele! :)

    ReplyDelete
  25. Mina loen su blogi just sellepärast, et sa oled aus ja otsekohene. Sa julged oma arvamuse kirja panna ja ei karda ka halba öelda. Et sul ei ole selline ''ninnu-nännu-kõik-on-nii-ilus-ja-tore'' blogi.
    Ja muidugi ka sellepärast, et oled mulle heaks sõbraks saanud ja hea on blogi kaudu su tegemisi jälgida :)

    Pilte tahaks näha samuti Sloveenia elust-olust. Aga veel rohkem meeldis mulle sinu postitus Andrea piltidega. See oli midagi teistest erinev. Meie kõik pildistame iseennast :)

    Palju palju õnne veel korra inloveinljubljana.blogspot.com blogile ja et sa ikka sama huvitavalt edasi kirjutaks!

    ReplyDelete