Friday, July 18, 2014

A little selfie never killed nobody

Ma olen hetkel täielikus eitamisfaasis, sest täna hommikul läks käima meie viimane päev mägedes. Ei ei ei ei ei! Sellest kohast ei ole võimalik isu täis saada ja iga päev on justkui uus retk millessegi põnevasse. Kuid siiski saime nende 7 päeva jooksul kõike ja rohkemgi veel - tõeline pingevaba puhkus, pikad jalutuskäigud, keelt allaviiv söök, uued ja toredad inimesed, pruun, kuid hell päikesest soojendatud nahk, tohutus koguses fotomaterjali ning rahul hing. Ma ei lase ajal pikalt edasi rännata, ning järgmisel nädalal kirjutan pikemalt meie seiklustest, et panna kirja kõige värskemad mõtted ja kogemused. Seniks ma loodan, et minu pildid andsin mingilgi määral edasi kogemusi selles kaunis piirkonnas - Bohinjis.


Here I am, this is me. Author of blog 'In Love in Ljubljana'. Lake Bled, july 2014.

Right now I am in total denial becasue with this morning, it started our last day in mountains. No no no no no! This place couldn't feed my appetite full and every day is like a new adventure into something new and exciting. But I cannot complain, with these 7 days I got more that I hoped for - relaxing vacation, long walks, delicious food, meeting new and interesting people, sun kissed tan on my skin, lots of photos and happiness. I won't let the time go by too much and already next week I will write to have the freshest thoughts and memories as possible. Until then, I hope my pictures gave you enough of inspiration to understand about my experience in this beautiful are - Bohinj.





2 Responses to “A little selfie never killed nobody”