Thursday, June 05, 2014

Who wants to be fat forever?



Ma pole juba mõnda aega rääkinud oma kaalust ja selle langetamisest, sest noh.. pole midagi põnevat rääkida. Kaal on õnneks just seal, kus ta on, ehk ühel kohal. Toitumine on mul täiesti kontrolli all, aegajalt luban endale kõike. Kuid kahjuks pole saanud seda motivatsiooni laksu, mille abil sain viimati 10 kg lahti. Kuid õnneks päevad pole vennad ja iga hommik on justkui uus algus millegi hea tarvis.

Motivatsiooni laks number 1

Mul on üks tore ja armas sõbranna, kellega olen mõnes mõttes päris sarnane. Meil mõlemal on kaks last ja me mõlemad teame, mis tunne on kui kaalul hüppab ette number 100 - võin vihjena öelda, et päris masendav! :) Igatahes mu sõbranna kaalub nüüd 70 kg ringis ja puhtalt toitumisega kaotas ta üle 30 kg. Päris muljeltavaldav!

Minu mõte - kui tema saab sellega hakkama, siis saan ka mina!

Motivatsiooni laks number 2 

Vaatasime Igoriga minu vanu albumeid ja jõudsime selliste piltideni, mille peal on 60-kilone Jaanika. Tema reaktsioon oli umbes - ahaa, või selline näed sa peenikesena välja. Naersime mõlemad selle üle, sest me küll armastame üksteist väga, teame, et probleem on olemas. Niisiis ilusa Jaanika pilt rändas külmkapile, et mul ei läheks eesmärk meelest.

Motivatsiooni laks number 3

Facebookis jälgin ma Marek Kalmuse lehte ja aegajalt paneb ta seinale postitusi inimestest, kes on võtnud käsile ta toitumis- ja treeningkava ja jõudnud eesmärgini. Peale selle, et need postitused ajavad mind nii kadedaks, kui vähegi olla saab, siis tunnen kuidas hing läheb vihaseks ja tahaks kisada ja karjuda - aja tagumik püsti ja alusta nüüd ja kohe! Ja peale tänast lugemist, olen eriti pühaviha täis.. urrr.

Eks neid tundeid, mis ajavad mind tegutsema tuleb päris tihti, kuid enamik neist pole piisavalt mõjuvad. Ma ei tea küll miks, kuid ilus ja peenike tüdruk ajakirjal ei oma mulle suurt tähendust. Kuid nähes reaalselt, kuidas mulle lähedane inimene, või tüdruk, kes jälgib sama kava nagu ma ise, on edukas, saan sellise motivatsiooni laksu, et lenda või kuule.

Eks see ole puhas naiselik kadedus, mis muud. :D

Recently I haven't told you anything about my weight loss, cause.. there is nothing to be told. My weight is standing in one place and eating is totally under control - sometimes I eat everything I want, but eating lot of sweets or junk doesn't mean anything to me. Unfortunately I haven't felt as motivated as I did when I lost 10 kg. But the good thing is that every day is a new beginning with new good thoughts.


Motivation boost no 1

I have a friend from Estonia and we are kinda alike - we both have two kids and we both know the feeling of seeing number 100 on weight (hint - it's very depressing). Anyway, she lost over 30 kg purely by changing how she eats and today she weighs around 70 kg. Very impressive!

My thought - if she can do it, so can I!


Motivation boost no 2

Me and Igor were looking at my old photo albums and there we found pictures of Jaanika when she weighed 30 kg less than now. Igor commented that ohh, this is how a thin you looks like! We both laughed about it, cause allthough we love each other very much, we also know there is a PROBLEM. That is why Thin Jaanika travelled on fridge, so I won't ever forget my goal.

Motivation boost no 3

I am following Marek Kalmus facebook page (Marek is a bodybuilder and fitness trainer) and I am also doing his food and training plan. Time to time he posts about people who follow his plan and succeed. And then I am not only jealous, I am quite furious and want to scream and run around like crazy - fatass, get up and do it! After today's post I was more pissed than ever. :D

So these motivation boost come and go, some stay and affect, but some are forgotten in minutes. I don't find enough motivating to see a pretty thin girl on a picture, but rather seeing someone so close or someone who is also doing same eating plan succeed. Now THAT is motivating.


After all I quess it's pure feminine jealousy, what else!






3 Responses to “Who wants to be fat forever?”

  1. Hea postitus! Soovin sulle edu! Siiski arvan, et sa näed hea välja... ilmselgelt oled üks neist õnnelikest, kes näeks ka sajakilosena kaunis välja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, tarvis! :)

      Jah, ma olen üks neist õnnelikest, keda on õnnistatud pikkusega, ning pekk lihtsalt jaotub ühtlasemalt, kui lühematel inimestel. :D

      Delete
  2. Instagramis on selline kasutaja nagu @wayofgray. Lisaks sellele, et ta inspireerib inimesi tegema tervislikke valikuid (ja samas mitte piitsutada ennast kui patustad) on tal ka väga head treeningraamatud. Maksavad miskit 10 dollarit aga on seda väärt! Pluss üks korralik trenn võtab vaid 30 minutit aega ning põletab kaloreid ka tunde peale trenni lõppu :) soovitan vaadata!

    ReplyDelete