Wednesday, June 11, 2014

Thoughts of northern girl

Ma ei suuda ikka veel uskuda, et käes on jälle suvi. Tähendab, ma ei suuda uskuda, et käes on jälle see lõputu kuumus, mis ei anna rahu ei päeval ega öösel. Ma ei tea, kas päike on seekord kuidagi tugevam, kui eelmisel aastal, kuid ma olen saanud endale korraliku jume nahale olles kõigest mõned korrad nii poole tunni kaupa päikese käes. Ja nina ja põsed on armsalt tedretäpilised, ülakehale on päevitunud maika randid, ja õlad on jalalabad on rohkem šokolaadised, kui ülejäänud keha. Kuid ma ei kurda, meie uus kontor on meeldivalt jahe terve päeva ja peale tööd saab kodus kiiresti mõnusa dušši alla. Hea asi koos suvega on see, et nii mõnus on õhtuti jalutamas käia. Kuigi jahedusest on asi kaugel ja alla 25 kraadi õhtuid ei ole, siis värske õhk hoopis midagi muud, kui soojas toas. Oh, neid suve öid..

I cannot believe it's summer again! Or I mean, I cannot believe that endless heat is back to give us no relief, day or night. Not sure if sun is somehow stronger this year, but I got a nice tan from being under it few times, 30 minutes max. My nose and cheeks are covered with cute freckles, upper body has got tanning lines from  t-shirt and shoulders are more chocolate color than rest of the body. But I am not complaining, our office is cool as winter and lovely showers makes my day. Best thing about summer is to take nice long walks outside. Allthough temperature doesn't drop under 25, it is still better outside than in warm room. Oh, those summer nights..





Leave a Reply