Sunday, June 08, 2014

There is never enough jewelry





Ma ei tea, kuidas teiega on, kuid ma kannan väga vähe ehteid. Aeg-ajalt ostan aledega kõrvarõngaid või kaelakeesid, mis enamik jäävad seisma ja ootama seda erilist hetke, kui saan neid kasutada. Päris mitmed ehted võivad neid "hetki" ootama jäädagi.

Midagi ju ma ikkagi riputan enda külge? Kaelas on mul Igori kaelakee, mille ripatsil on tema nimi - ainuke ehe, mida võin kanda pidevalt. Ning kõrvas on mul mitterippuvad kõrvarõngad - pärlid, mummud, kristallid. See on parim, mida ma suudan kasutada, sest kõik ülejäänud "kulisev" on lihtsalt NII ahistav. Käevõrud-kellad ei tule kõne allagi, sest kui ma arvutis töötan, tunnen, kuidas nad jäävad ette, käevars pitsitab ja sügeleb ja higistab ja kõik on väga kole. :D Ja mis siis, et mul on sahtlitäis väga korralike Aliexpressi kellasid.. no ükskord, ükspäev!


See, mida ma kirjutasin käib enamasti sügise, talve ja kevade kohta. Sest suvel ju muutuvad seelikud-püksid lühemaks ja minu armastus ehete vastu suureneb. Eriti käib see bling-bling kõrvarõngaste ja kaelaehete kohta, sest minu meelest on kohutavalt seksikas, kuidas nad kergelt läikival pruunikal nahal (ja ma ei räägi siin higistavast põllutöölisest) nagu kirss tordile sobivad. Ja juurde veel kärtsu värvi käe ja jalaküüned. Kurjam, minus on vist pead tõstnud väike balkani hing. :D
I don't know how it is with you, but I don't wear much jewelry. Time to time I buy earrings or necklaces that are on sale and then they are stuck in my jewelry box waiting for the perfect time. I am quite sure, some of the accessories can wait their time forever.

I must wear something? Around my neck I have Igor's necklace with a pendant that has written his name on it. Earrings must not be the hanging ones - so only pearls, crystals and other that are stuck well to my ears. That is all I CAN wear, everything else, watches, statement necklaces and bracelets, feels extremely harrasing. Since I do my work with computer, everythings around my hands is annoying, itching, squeezing, sweating and all horrible that comes to my mind! And I have lots of Aliexpress watches, a full drawer waiting for their time.. some day, one day!


What I already wrote goes mostly for cold seasons like fall, winter and spring. But as soon as warm weathers arrive, clothes get much shorter, my love for jewelry grows bigger. My special favorites are bling-bling necklaces and earrings. Cause I think it's crazy sexy how well they go with moistured and tanned skin (and I'm not talking about sweaty farm-worker) like a cherry on top of cake. Plus neon toe and finger nails. Gosh, I think a little balkan soul in me has rised it's head. :D







Milliseid ehteid meeldib teile kanda, ja kas jälgite pigem enda tujusid nagu mina, või käite trendi järgi? 
What kind of jewelry do you like to wear? And do you mostly go by trends or how you feel like?




4 Responses to “There is never enough jewelry”

  1. Ma soetan ehteid lademetes, kui midagi näen, mis väga meeldib. Kannan siiski igapäevaselt samasid tagasihoidlikke kõrvarõngaid ja kaelaketti. Peaks end käsile võtma ja kõiki kokku kraabitud toretsevaid ehteid ka tuulutama ja kandma hakkama. Esimesel pildil olev kaelaehe on kaunis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, see on praegu mu lemmik ja sobib paljude erinevate riietustega. :)

      Ma olen veel tähele pannud, et on inimesi, kes kannavad KÕIK ehted välja - ükskõik, kui palju neid külge riputavad. Ja sahtli tuulutamine on hea mõte, teen ise ka seda aegajalt. :)

      Delete
  2. Mul sama lugu. Käevõrusid ning kõrvarõngaid korralik hulk aga ehteid kannan harva. Isegi pisemaid. Pidevalt läheb meelest!
    Samas kui kannan siis ma eelistan pigem vimkaga kõrvarõngaid, millel mingi kiiks juures. Kas siis materjal, kujutis, kuju.

    Muidu ainus ehe, mida pidevalt kannan, on elukaaslase kingitud kee.
    Sõrmuseid ma näiteks üldse ei kanna. Ainus, mida ma suudan vahel kanda on vanaema sõrmus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks see ole vist mingi haraka teema endale palju säravat kokku kanda. :)

      Seda olen ka enda juures tähele pannud, et kui ehe pole huvitav, siis ma ei hakkagi seda kunagi kandma. Eks hoian lastele, neil on kindlasti tore üks päev emme ehtelaegast avastada!

      Delete