Friday, June 06, 2014

OOTD 06.06 Helena







Tegemist on minu esimese outfiti postitusega, niisiis olge õrnad. :) Näen juba ise, mida oleksin võinud paremini teha, et püüda kaadrisse 100% ilus Helena.

Pildil on minu kaunis kolleeg Helena, kes suudab iga päev millegi uuega üllatada. Ta on nimelt üks nendest inimestest, kes näeb oma riietusega natuke rohkem vaeva, kui näiteks mina ja paljud teised. Selliseid ilusaid inimesi on alati tore pildistada. Ja loodetavasti polnud see viimane kord.:)

This is my first outfit post and I already see what I could have done better to catch 100% of gorgeus Helena. 


Let me introduce her - Helena is my wonderful coworker and she is one of those people who give bit more effort in everyday clothing than me and most of people - and dam, she looks fine! It was all my pleasure to take photos of her. And I am hoping this wasn't our last session. :)





6 Responses to “OOTD 06.06 Helena”

  1. Oleks küll oodanud, et oled ise oma outfiti piltidel, kuid sellega teedki asja natukene huvitavamaks :)
    Miks ka mitte teiste huvitavaid komplekte pildistada!
    Jälle suutsid millegi uuega üllatada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, no küll ma ükskord ise ka jõuan piltidele, kuigi minu jaoks on põneva pigem teiselpool kaamerat olla. :)

      PS Sinust teeks ka pilte, kui me üksteisele lähemal oleksime!

      Delete
  2. Amazing photos! Thanks Jaanika! ;)

    ReplyDelete
  3. I looove the 4th picture the most :) Andrea XO

    ReplyDelete