Friday, June 27, 2014

My personal discovery channel

Ma pidasin ennast väga õnnelikuks inimeseks, sest mul avanes võimalus minna pea iga hommik läbi kauni Ljubljana vanalinna tööle, ja hiljem ka töölt koju tagasi. Kui EQUA vahetas kuu tagasi kontori asupaika, olin ma hirmus õnnetu, kuna esiteks tuli mul tööle minna bussiga ja väga kaugele linna teise otsa. Sõitsingi siis hommikul bussiga ja õhtul bussiga, kuni hakkas rahast kahju - ühe otsa pilet on 1,20 €, mis teeb 2,40 € päevas puhtalt bussisõidule. Liiga palju! Ljubljana on armas väike linn, kus on väga popp jalgrattaga ringi liikuda, ning linn pakub võimalust kasutada jalgrattaid (väga lihtne registreerida ja teenust kasutada), millega saab sõita ühest punktist teise - üle linna on sellised vahvad automaadid, kus saab ratast võtta ja jätta. Pikk jutt lühidalt - alates sellest nädalast sõidan jalgrattaga tööle ja see on i m e l i n e ! Ma tean, et Ljubljana on üks ütlemata soe ja südamlik linn, kuid, et seda kodust soojust võib kohata kõikjal, oli minu jaoks väga meeldiv üllatus! I concidered myself a very lucky person cause I had a chance to walk through Ljubljana's old town every morning when I went to work and later back home. When EQUA changed office around a month ago, I was deeply sad cause first of all I had to start going to work by bus and our office was located so far from my home. So I started using bus morning and afternoon until I had enough of paying 2 x 1,20 € a day for transport. Much, too much! Ljubljana is such a cute small city and it is very popular here to move around using bikes, also city is offering to use city bikes (really easy to registrate and start using one) and you can ride from one automat to another one with them. Long story short - from this week on I am using city bike to get to work and I l o v e it. I knew that Ljubljana is adorable and warm place, but I didn't know that it looks familiarly warm everywhere! 







Kui ma eile koju vuhasin, tulin seekord tagasi teist teed pidi ning avastasin, et kohe minu kodu juures on üks vinge koht, kuhu võiks kaasa võtta kaamera + modelli ning võluda välja imesid. :) Käisime veel Igoriga õhtul seda paika uudistamas ja inspiratsiooni ammutamas, ning juba homme lähen koos kalli sõbraga sinna pildistama. Olen veidi hirmul, sest olen suured inimesi püüdnud purki väga harva ja sellest saab mulle hea väljakutse. :)


When I was cycling home yesterday, I used other direction that normally and found one awesome place near my home that is so calling me to come and discover it with camera. Just all I need is a model to make some wonders. :) We even went with Igor to discover it more last night and tomorrow will be the day I will make a photoshoot with one dear person there. I'm extremely excited cause I haven't photographed people a lot, so this will be a challenge for me indeed. :)





Leave a Reply