Tuesday, June 03, 2014

More than pretty pictures

Mul on au olla Pentax K-x kaamera omanik juba tervelt 10 kuud. Ja kui nüüd lõpuks tean, et saan piisavalt aru kõigist seadetest, siis miski oleks nagu puudu. Loomulikult unistan ma paremast pillist, kuid samas mõistan, et ka üliproff kaamera ei tee minust üliproffi fotograafi. Seega kavatsen harjutada Pentaxiga nii kaua, kui võimalik ja hiljem, kui tekivad võimalused soetada uus kaamera, siis kindlasti ma seda ka teen.

Mõned nädalavahetused tagasi sõitsin üksinda Novo Mestosse, sest ülejäänud pere oli juba varem sinna läinud. Viimasel ajal käin pidevalt Digital Photography School lehel, millest on saanud minu lemmik ja ma ei jäta vahele ühtegi artiklit. Igatahes, kuidagi jõudsin ma Darlene Hildebrandtini, kes avaldas ühe tasuta raamatu - "Ten Photography Challenges", mille jõudsin tunniajase bussisõidu ajal läbi lugeda. Ja siis ma istusin seal, vaatasin silmad liikumatult maastikku ja mõtlesin, peas keerlemas tohutult ideid ja uusi arusaamisi. Teadsin täpselt, mida ma tahan teha ja kuidas. Naljakas oli küll see, et kui ma kohale jõudsin, siis mul läks kõik meelest ja alles täna, kaks nädalat hiljem, võtsin lõpuks kätte projektiga tegelema hakata.

PS Ma ei hakka projektist ja raamatust rohkem rääkima, kuid ma tean, et kui sind vähegi huvitab fotograafia, lähed ja otsid sa selle raamatu ise ülesse, loed läbi ja tunned, kuidas nothing can stop you now!

It has been an honor to be the owner of Pentax K-x camera for 10 months now. Allthough by now I know all the settings, I feel like there is something missing. Ofcourse I am dreaming of a better camera, but I also understand that owning a procam doesn't make me a prophotographer. That is why I am going to practise with Pentax as long as possible, but one day when I get the opportunity to get a better one, I definately will.

Few feeks ago I took a bus to Novo Mesto alone, cause my family had left earlier without me. Lately I have been going to Digital Photography School webpage a lot and I think I read it more than any other page. Anyway, somehow I made it to Darlene Hildebrandt (amazing and inspirational photographer), who has a free ebook "Ten Photography Challenges" and I read it during my bus ride. And then I sat there without moving, looking into landscape and having millions of ideas bubbling in my head. I knew exactly what I want to do and how. The funny thing was that when finally arriving in Novo Mesto, I forgot everything until today.

PS I won't tell you more about the project and book, because I know if you are at all interested in photohraphy, you will go and look it out, read and then feel like nothing can ever stop you!




Vihjeks ütlen, et tegemist on pikaaegse projektiga ning ette võtan ma neid korraga KAKS! Ja just need teemad, mille puhul tunne, et nad on mulle võõrad. Postituses olevad kaks pilti on vihjed, millest minu projektid rääkima hakkavad. Kuid rohkem.. juba varsti! :)

I can give you a hint and say that I will do two projects that will last quite long. And topics I picked by what I feel most uncomfortable with, a side I feel needs more developing. Two photos up is another hint. But more.. soon, soon! :)







6 Responses to “More than pretty pictures”

  1. Oi oi... ootan põnevusega, millega sa nüüd tegelema hakkad :)
    Ja see esimene pilt on ju küll täitsa äge pilt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh!

      Ma olen ka väga põnevil. :)

      Delete
  2. Mina armastasin oma K-x'i tervelt 3 aastat, vaatamata sellele, et tal oli üks valikuketas vigane. Ja siis vahetasin ta ühe uuema Pentaxi vastu välja ega kavatse sugugi midagi muud osta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rõõm kuulda!

      Kui aus olla, siis ma pole vaadanud, mis mudeleid Pentaxil pakkuda on, sest enamasti räägitakse ikkagi Canonist ja Nikonist, kuid mul tekkis nüüd küll huvi. :)

      Delete
  3. No üks teemadest on ilmselt autoportree? :) Ma ei oska neid üldse teha, kuigi teisi pildistada justkui oskan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Päris autoportree pole, kuid pisut läheneb sinna teemale. Alguses mõtlesin küll olla ise igal pildil, kuid see poleks nii väljakutsuv. Ja milleks võtta ette projekti, kui see on liiga igav. :D

      Proovi statiiviga ennast pildistada erinevates kohtades.Viimased pildid minust olid tehtud meie kortermaja koridoris. Väga lahe valgus oli seal. :)

      Delete