Thursday, June 19, 2014

Mask on, mask off - 1st week




Viimati ostsin ma endale näomaske nii.. hmm 10 aastat tagasi, kui mulle jubedalt meeldis Avoni ja Oriflame'i kataloogist kehahooldustooteid ja kosmeetikat tellida. Edaspidi ma nii väga enam midagi ei tellinud, kui siis aeg ajalt dushigeele, mis töökaaslase Avoni kataloogi sirvides leidsin. Kuni sain endale Verstige Verdanti maski, mis tegi imesid mu näonahaga ja just blow my mind away (puhus mu aju ära?). Kuigi ma olen üdini Vestige Verdanti armunud, tahtsin proovida ka teisi makse - nii poest ostetud, kui ka neid, mida saab ise kodus mökerdada. Seega võtan ette väljakutse -  iga nädal proovin enda näonahal ühte uut maski ja jagan teiega kogemusi.

Last time I bought any face mask was hmm.. 10 years ago, when I loved to order beauty products from Avon and Oriflame catalogues. Later I didn't order that much of stuff, maybe time to time showergels from my coworkers Avon catalogue. Until I got a Vestige Verdant mask, which did miracles and just blew my mind away. Allthough I am deep in love with that mask, I also want to try other - ones from stores and ones that I can make myself. So I took a challenge - every week I will try one new mask and share the results with you.



Esimesena proovin Nivea Pure and Natural Intensive Moisturising maski. Valisin poeriiulist just selle maski, sest kuigi mind on õnnistatud ilgelt õlise näonahaga, on tegemist pindkuivusega ja tegelikult igatseb nahk ka hellitavat niisutust. Mask on pakendatud nii, et saad seda mugavalt kaks korda kasutada, lõika pakk ainult pooleks ja pista üks pool sahtlisse järgmist korda ootama. Mulle väga meeldivad sellised õhukesed kotikesed, sest mul on kapis nii palju potsikuid ja liiga vähe ruumi.

Firstly I will try Nivea Pure and Natural Intensive Moisturising mask. I picked this moisturising mask cause allthough I have oily skin, I also know it can get very dry and longs for pampering (after aaaaall the peeling, washing, scrubbing, using tonics etc). Mask is packeged in two, so I can use it twice - just cut the pack into two and leave the other part waiting for it's turn. I must admit I really like this thin packaging cause my drawers are so full of tubs and cups, that anything that size is welcome.


Meeldib
- hea hind (nii 2 €), mis teeb ühe koguse kasutamise hinnaks kõigest 1 €
- toode võtab vähe ruumi
- mõnus malbe lõhn, mis ei karga ninna
- kerge nahale kanda
- lausa lust maha pesta
- nahk ei vajanud kreemitamist peale maski

Ei meeldi
- üks kogus on tegelikult nii suur, et jätkuks kahele inimesele, mulle tundus mõttetu maski nii paksult nahale määrida - sama, kui panna juustele pool purki palsamit
Liked
- good price (around 2 €), which makes one mask price just 1 €
- doesn't take much space
- gentle fragrance
- easy to put on
- even easier to take off
- didn't need to put cream to my face after mask


Didn't like
- one pack is actually big enough for 2 people, for me it seemed not wise to cover face with such thick layer of mask - it's same as I would put half bottle of conditioner in my hair.


Ma olen nii rahul! Eriti just selle pärast, et need 15 minutit möödusid nagu unenäos ja kordagi ei tundnud kipitust, kuuma, naha pingul olekut, lihtsalt täiuslikult veedetud aeg. Ja tulemused on just sellised nagu ootasin - nägemist kare nahk ja teretulemast pehme ja siidine nägu. :) Kui varem haaras mu käsi kareduse puhul koorija järele, siis nüüd on minu uueks lemmikuks kindlasti see Nivea mask! I am so pleased! Just having this mask on felt like sweet childehood with grannie and applepie and cold milk - it didn't make my skin hurt, heat, pull, just perfect 15 minutes. And the results are just what I was waiting for - bye bye rough skin and welcome relaxed and smooth skin. When I  used to turn to my peeler to get rid of roughness, then now my new favorite is definately this Nivea mask!






2 Responses to “Mask on, mask off - 1st week”

  1. Mesi ja sidrunimahl on rasusemale kuid samas pindkuivale nahale hästi hea. Et saada ka natuke koorivat efekti, siis olen lisanud ka natuke kaneeli. Enne maski mahapesemist on nii mõnus sellega poorid puhtaks koorida :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, kaneel tõesti mõnusalt koorib nahka, aga samas hästi õrnalt. :)

      Delete