Tuesday, June 17, 2014

Laughter through tears

Ma pole kindlasti esimene ja viimane inimene, kel on iluteenuseid kasutades jäänud tulemus nii halb, et hakkad kahtlema professionaalide oskustes ja mõtled, et asi see poevärv endale kodus pähe keevitada. Kuigi ma olen kasutanud väga prode juuksurite, kosmeetikute ja maniküürijate teenuseid, siis täna ma räägin hoopis enda halbadest kogemustest. Praegu on juba päris naljakas, kuid nendel hetkedel oli ahastus ikka päris suur.

1. Ühe kauni sündmuse puhul otsustasin lasta teha endale salongis soengu ja meigi. Pean mainima, et tegemist polnud minu kodumaaga ja sealsete töötajate jaoks olin ma veidi erilisem - erinevalt kohalikest neidudest, kel on tumedad, paksud juuksed ja suured silmad ning tumedad kulmud ja nahk, olin ma selline.. eesti idu. :D Alustuseks tehti mulle soeng, mis oli väga ilus, kuid peale seda, kui ma asutsin salongist välja oli see juba maani vajunud ja tegemist polnud lokkidega! Meigiks soovisin midagi värsket ja kevadist, kuid selle asemel sain ÜLIpruuni meigi - meikar oleks võinud mulle pruuni värvi palettiga vastu nägu anda ja asi ants. Nagu sellest veel ei piisanud, tegi ta mulle paksu lainerijoone ülemisele laule, mis lõppes ümber kolmveerandi ulatusel, tehes mu silmad veelgi väiksemaks kui nad juba on. Mitte jäta mainimata kulmud, mis meikari arvates ei kõlvanud kuhugi ja rääkis, kuidas ma ei tohi kulmusid nii palju keskelt kitkuda ja joonistas nad üksteisele lähemale. Kahjuks ta ei teadnud, et mina, eesti idu, polnud sealt midagi ära kitkunud, mul lihtsalt polegi seal kulme kunagi olnudki.


I am probably not the first and last person to use beauty treatments and be so unsatisfied that you start to doubt in professionals skills and think, dam I can color my own hair and save lot of money! Allthough I have used many good hairdressers, make up artists, beauticians and manicurists, today I will talk my bad experiences with them. Writing this now is quite funny, but back when it happened, it was quite far from fun.

1. For one special occasion I went to salon to get a hair due and make up. Comment: this happened in another country (not Estonia or Slovenia) and for local salon workers I was bit special case -when local ladies have thick dark hair and eyebrows, tanned skin and big eyes, then I am exactly opposite to that. First I got a hair due which was pretty nice, but right after stepping out of salon it almost dropped to the floor and I didn't get curls! Moving on to make up, I wanted something fresh with spring colors, but instead I got a huge freaking brown make up. You know, she could have slammed a brown pallette in my face and the work would have been done. :D Then she did a thick black line to mu upper eye lid and it stopped at 3 quarters of lid, making my small eyes look even smaller. Not to forget the eyebrows - make up artist said they are no good, cause I have pulled too much hair out between them and then drew eyebrows much darker and together. Unfortunately she didn't know that me, who I have so little hair basically everywhere, didn't have nothing to pull out from between..


2. Läksin ühe naise juurde esimest korda pediküüri tegema. Miks? Sest tal oli mingi suvine sooduspakkumine ja lisaks pediküürile pidin saama ka erilist massaaži. Kõigepealt jäi ta hiljaks, ning ootasin teda vähemalt pool tundi. Ja kui ta lõpuks kohale jõudis, siis seletas, kuidas tal pole üldse aega ja kohe tuleb järgmine klient. Õnneks ikka võttis mu vastu, sest läksin paari päeva pärast reisile ja tahtsin hästi lakituid varbaküüsi. Terve protseduuri ajal oli ta väga käre ja minu jaoks ebameeldivalt familiaarne. Tööd tegi ta väga kiiresti, sest no "tähtsamad" kliendid pidid kohe-kohe tulema. Järsku ta märkas, et mul on ju tennised ja kisas, kuidas ma nüüd ära lähen, ma ei saa jääda ootama kuni küüned kuivavad, kohe-kohe ju uued kliendid tulevad. Ma polnud üldse mõelnud selle peale, et daa, paneks lahtised jalanõud! Ta andis mulle ühekordsed spa sussid, et must kiiresti lahti saada, sest vahepeal olid uued kliendid kohale jõudnud ja ootasid diivanil. Terve selle aja jooksul ei näinud ma ta suul kordagi naeratust ning koju jõudes ootas mind veelgi parem üllatus, kui hakkasin lähemalt oma varbaid silmitsema - appi, mu 3-aastane suudaks ka paremini varbaküünele pihta saada! :D Hiljem õega naersime, et mis kuradi plärtsatused ma olin varvastele saanud.

2. I went to one lady to get a pedicure and I had never used her before. Why? Cause she had a discount, plus I would get a foot massages also. Firstly she was half an hour late and started telling me how she has no time and soon there will be next clients. Ok, she still started working on my feet. The whole procedure she was snappy and too familiar. Her hands were working fast, cause soon, soon new clients will arrive. Suddenly she oticed that I had sneakers. Gosh, she screamed how I need to leave since those special clients will arrive any minute and she doesn't have time to let my toe nails dry. Duh, I totally had forgotten my footwear.. She gave me some spa slippers, just so I would get out already. All that time I was in salon, I never saw a single smile on her face, but the best surprise was yet to come. At home I started looking at my toe nails.. well, my 3 yo could have done a better job! Later I was laughing with my sister how someone could miss coloring nails so badly..

3. See, mille ma nüüd kirja panen juhtus mõnda aega tagasi ja alles nüüd olen ma oma soenguga taas rahul. Kui ma tavaliselt usaldan juuksurit palju rohkem, kui kodust värvimist-lõikust, siis see juuksur võttis täielikult isu kuhugi salongi oma jalg pista. Nagu eelmisegi loo puhul, jäi tegija hiljaks, seekord kõvasti üle poole tunni (ma peaksin vist õppust võtma sellest - kui jääb hiljaks, siis run, Forrest!). Telefoni ta vastu ei võtnud, kuid otsustasin ta ära oodata. Peale minu oli üks taga veel üks naisterahvas. Nojaa.. kaks klienti korraga, sellesse ämbrisse olen ma astunud mõne "staar-juuksuri" puhul, pole väga meeldiv. Lõpuks jõudis juuksur siiski kohale, ütles, et oli mulle sõnumi saatnud ja pannud aja mujale päevale (ma ei saanud mingit smsi). Kuid kuna mul oli vaja just sel kindlal päeval juuksurit, siis otsustasin jääda. Kõigepealt ootasin pikka aega, kui esimene klient sai värvi pähe, õnneks leidsin wifi ja nii ma seal telefonis passisin. Kui saabus minu kord, rääkisin talle oma soovist - õlgadeni sirgete otstega bob ja blond värv. Kohe ütles mulle ära, et oi sulle küll blondi ei saa teha, kukuvad need viimasedki blondid juuksed välja. Valisime siis koos ühe tumeblondi värvi ja sõit algas pihta... ja kui me lõpuks peale 4 tundi lõpetasime oli mul peas järguliselt lõigatud pähklipruun soeng, mis oli miilide kaugusel mu õlgadest. :D Teate seda tunnet, kui istute juuksuritoolis ja vaatate ennast peeglist ja, kuigi vahepeal on hetki, mil näete välja kui märg koer, siis järsku teeb juuksur teist imekauni printsessi! Vot, mina ka ootasin seda hetke, et midagi muutuks ja läheks paremaks. Ma ei ole pirts pee ja mõnikord on teistel parem silm, mis sobib, ning heameelega võtan arvamuse osaks. Kuid seekord ma otseselt istusingi toolil pisar silmas. Ja see pole veel ainuke koht, mis ajas nutma. Lõpuks läksin arvet maksma ja sain lauale laduda elu suurima raha juuksuris. Faaak! Tädi veel soovitas tagasi tulla, et järgmine kord teeme heledamaks ja seda ja seda maski sulle ka.. 3. This story that I am going to write happened some time ago and finally now I am again pleased with my hair. Usually I trust professional hairdressers more than doing the work myself or using friend's help, but this experience took my appetite to go to any salon for a looong time. As with last story, the hairdresser was late over half an hour (I quess when they are late, it's time to run, Forrest, run!). She didn't pick her phone, but I decided to wait. Finally when she arrived there was another lady also waiting and hairdresser said that she sent me text and rebooked my time. Since I needed cut and color THAT day, I had no plan in leaving. She started working with another client and I was sitting quite some time surfing in my phone. When it was my turn, I  told her my wishes - blonde color, bob cut, no layers. But she thought that blonde won't be good for my thin hair and we picked together a dark blonde... and 4 hours later I was with hazelnut brown (bit red), cut in layers and miles away from my shoulders. You know that feeling when you are sitting on chair, looking yourself in the mirror, and allthough there are moments when you look like a wet dog, the hairdresses suddenly does magic and you look like a princess! Well that moment I was waiting, but it just wouldn't come.. I am not the most demanding person in the world and I accept other people's opinions, but this time I was sitting there with tears in my eyes. And that wasn't the last part to bring tears, next was when I had to pay. And she sincerely was hoping I would come back and next time she might color me blond!







Edaspidi kasutan salonge, mille kohta olen kuulnud sõpradelt tagasisidet ja enam eksperimenteerida ei julge. :D 
From now on expreimenting is out of question and I will use opinions from my friends. :D




One Response to “Laughter through tears”

  1. Funny stories :D My longest time i spent at hair dresser was 20min cause the machine got stuck in my thick hair :D ..so she continue with scissors :P Next time i can dye your hair and cut it, im sure i can do good job :D

    ReplyDelete