Saturday, May 31, 2014

Summer, here I come

Ma olin tüdinenud, väsinud & vihkasin:

- kulutada iga päev tohutult aega meikimiseks
- ärgata sellepärast varem ülesse
- kiht-kihi järel katta enda niigi halb näonahk
- peita armsad tedretähed
- suve lõpus olla näost valge nagu luik, samal ajal, kui keha on kuldselt pruun

Samas hakkasin mõtlema - kui minu elukaaslane suudab armastada mind meigiga ja meigita, siis miks ei suuda seda teha mina?

Ning milleks eksponeerida ennast blogis kellegi teisena? Ma ju kirjutan endast, mitte mingist meetrise krohvi kihiga glämmi barbist!

Tegin otsuse ja terve nädala olen kandnud minimaalselt meiki:

- Revloni primer
- Artdeco peitekreem
- Artdeco kulmuvärv
- Bourjoisi ja Artdeco ripsmetušš
- Huulepulk

Ärge saage nüüd valesti aru, mulle tegelikult tohutult meeldib ennast meikida ja ma pole seda kunagi vastumeelselt teinud. Ei, pigem see oli minu hobi katsetada uusi tooteid, värve ja meikimis võtteid ja ma kavatsen seda ka edaspidi harrastada. Kuid ma olen jõudnud arusaamisele, et seda kõike on LIIGA PALJU igaks päevaks. Ja kui keegi hakkab kiljuma mu näonaha pärast,siis kurat, ma olen liiga vana selleks, et hoolida, mida iga tänaval mööduja või lugeja minust arvab.
Ja tegelikult ma armastan ennast.. üsna palju! :)


I was sick & tired of:

- wasting every day so much time on doing my make up
- waking up earlier because of this
- layer by layer covering the skin I wasn't happy with
- hiding my cute freckles
- having a white face and tanned body at the end of summer

At the same time I was thinking - if my boyfriend can love me with and without make up, why can't I?

And why should I expose myself as someone else? I am writing about myself, not of some glam barbie wearing a ton of make up!

 I made a decision and this is my minimal make up:

- Revlon primer
- Artdeco concealer
- Artdeco brow color
- Bourjois & Artdeco mascara
- Lipstick

Don't get me wrong - I love doing make up and it has never been unpleasant for me. It was always like a hobby to me, trying out new products, colors and make up techniques, and I plan to continue. But I reached understanding that it's way TOO MUCH  for every day. And I someone will start screaming after they see my face skin, then what a heck, I'm way too old to care what people on street or blog think about me.

And I kinda love myself.. a lot!:)


Bourjois Color Boost Peach on the beach

Ma arvan, et meik aitab kaitsta meid saastunud õhu vastu ning seega ka õhuke kiht praimerit ning tiba peitekreemi paarile kohale, mille üle ma väga õnnelik pole. Kulmuvärv ja ripsmetušš on nii elementaarsed, et ma ei hakka seletama, miks ma neid kasutan. Kuid kõige lahedama efekti annab minu meelest õiges toonis huulepulk. Seleks suveks varusin ma lisaks eelmisele Bourjoisi Color Boosti huulepulgale (01 Red sunrise) juurde kaks tooni - Peach on the beach ja Orange punch. Ma isegi ei oska öelda,  milline neist mu lemmik on, sest kõik kolm on imeliselt värvilised, siidised ja toovad välja parima mu näos. Nii, et kui käsi ei haara ka jumestuskreemi või puudri järele, on vähemalt üks Bourjois Color Boost huulepulk mu kotis.

I am quite sure that make up helps to protect skin against contaminated city air and that is why I use thin layer of primer. Also I add bit of concealer to some places I am not very pleased with. Eyebrow color and mascara are so elementary not too stop at it too long. But the coolest efect on face give the right color lipstick! For this summer I got two more Bourjois Color boost lipsticks (Peach on the beach & Orange punch) that will be proud sisters to my Red sunrise tone. I love all of them so much thanks to their silky structure and vibrant color, that it is hard to pick a favorite. So even when I don't choose to wear powder or foundation, there will be always one Bourjois Color Boost with me.






























                   



                                                                           Bourjois Color Boost Red sunrise



                                                                            Be calm & love yourself!






7 Responses to “Summer, here I come”

  1. Sa oled mulle inspiratsiooniks! Imeilus!!
    päikest.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, sa oled armas Egelt. :) Ja mina olen veidi sõnatu.. heas mõttes loomulikult!

      Delete
  2. Nii vahva postitus täna!
    Ja lause, mis käis selle kohta, et kui elukaaslane armastab sind nii meigiga kui ka ilma, miks mitte teha seda ka ise.....
    Vot see paneb mõtlema küll!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mõtle nüüd kõikidele nendele kordadele, mil sa küsisid temalt - musi, sa ju armastad mind ilma meigita ka? :D

      Ning ta vastab loomulikult, sest ta ju ei armunud sinu eriti hästi koolutavasse ripsmetušši. :)

      Delete
  3. Hello Kitty patsikumm!! Ok, kasutan ise samasugust aegajalt, hahahaa. :D

    Aga mina tööl kasutan ainult ripsmetušši, kulmupuudrit ja huuleläiget :) Mitte, et nahk OK oleks aga ei taha kurnata igapäevaselt nahka erinevate toodetega..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaa, jaa ma lastelt võtan patsikumme.:D

      Ole nüüd, Svea, ma just vaatasin ühte su Insta pilti, kus su nahk oli IMEILUS! Ja need nunnud terdekad.. kurrnjaauu :)

      Delete
    2. Nahk on ühel päeval OK ja järgmisel päeval BAD. Nagu pubekas :D

      Delete