Thursday, May 29, 2014

Long time no see

Kas teil on tulnud peale blogikriis?

Tahaks jubedalt kirjutada KÕIGEST, kuid miski hoiab tagasi.

Ei suuda isegi Bloggerit või Wordpressi lahti teha.

Ja kõige rohkem ajab närvi blogi kujundus - deem, ma ju alles muutsin seda ja nüüd rohkemaks pole minu ititeadmised võimelised!


Olin seal, elasin üle ja olen tagasi. Kui mul tuli suur kirjutamistuhin tagasi, siis polnud veel blogi valmis ja seega ei jäänud mul muud üle, kui tihedalt oma kaameraga käia maailma avastamas. Ning kuna ilm oli mu vastu lahke, sündis päris mitu fotosessiooni. Ja nüüd avan pidulikult uue kujundusega blogi piltidega imelisest laupäevast, kui Igor käis ema ja lastega Dinosauruste maailmas (5 h kõrvetava päikese käes) ning mina seiklesin kaameraga põldude vahel kaunis Šmarješke Toplices.


Have you ever got a blog crises?

So want to write, but SOMETHING is holding back.

Don't dare even to look at Blogger or Wordpress.

And the most upsetting is the blog design - god damn it, I just changed it and now I have no idea how to make it better.


Was there, went through it and now I am back. Even when I  was ready to start writing, the blog was still under construction, so me and my buddy camera had no other way than to go and discover the world more often. And now, not to talk too much, I will open my new blog with pictures from last Saturday when Igor, his mom and kids went to Dinosaur park (5 hours under burning sun) and I got awhole lunch and afternoon off to go wander with my camera on fields at amazing Šmarješke Toplice.












6 Responses to “Long time no see”

  1. Tere tulemast tagasi kullake!
    Nii ootasin juba, millal jälle blogima hakkad.
    Ja uus kujundus on lihtsalt super. Eriti hea on see, et eestikeelne ja inglisekeelne jutt on samas tasandil.
    Et ei pea kuskile postituse lõppu kerima, et eesti keeles lugeda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, aitäh! Ma olin ise ka väga elevil uuesti alustada, samal ajal käisin sinu oma piilumas - võiks öelda, et su pildid on juba suuur samm eespool algusest. :)

      Huvitav on see, kui tekstid on kõrvuti on hästi kerge lugeda ainult seda, mida eelistad ja see teine tulp ei sega üldse. Nii, et mulle ka meeldib. :)

      Delete
  2. Väga lahe kujundus:) Mule täitsa kohe meeldib see kaks teksti kõrvuti:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, aitäh! No enam rohkem ei saaks rahul olla. :)

      Delete