Thursday, May 01, 2014

Lihtne & ilus - Silmameik

Meiki tehes on minu kõige suuremad väljakutsed kulmud ja silmad. Okei, kulme olen ma värvinud juba sellest ajast, kui ma ema rinnast lahti lasin ja võin öelda, et tänu erinevatele nippidele (mida ma muuses õppisin kõik blogidest-vlogidest) olen saanud tehnika kätte. Kuid silmad! Silmade värvimine valmistab pidevalt raskusi - milline värv sobib mulle, kas tume või hele, kas soe või külm, kas matt või läikiv? Ainuke asi, mida ma tean 100% on see, et tumedat meiki ma ei armasta ning kõige kaunimana tunnen ma ennast kandes nude-toone kerge lainerijoonega.

Mõtlesin pikalt, kas tasub teha mul silmameigi õpetus, sest olgem ausad internetiavarus on täis ikka väga jubedaid tutoriale, kus inimesel pole õrna aimugi, mida ta teeb.. Noh, ütleme nii, et mul tekkis ka hirm. :D

Here we go!

Selle lihtsa silmameigi tarvis kasutasin Urban Decay Nude 3 paletti. Kuid ma üritan rääkida erinevates tooni astmetes, et te saaksite seda järgi teha kasutades ükskõik milliseid lauvärve. Tegemist on hästi lihtsa päevameigiga, mis peaks lihtsate vahendite peaks välja tooma parima sinu silmades. Ahjaa, ja minu päevameigi moto on see - liiga palju meiki kandes on samasugune halb tunne nagu ma poleks seda üldse teinud.


1. samm

Pakun, et oled oma silmalaud juba katnud praimeri ja õhukese puudriga (või puuder praimer), sest nii tagad parima püsivuse ning vagudes lauvärv on unustatud teema. Enne silmade värvimist soovitan katta pintsli ja peitekreemiga kulmu alumine osa, nii tagad efekti nagu su kulmud oleksid kõrgemal. Kata lau liikuv osa ja kulmuluu kõige heledamat tooni värviga. Lisa sama värvi ka alumise lau ninapoolsele küljele umbes 1 cm ulatuses.


2. samm

Võta paar tooni tumedam lauvärv ning hajuta see kulmuluu alla (seal, kus lõppeb su silm ja algab luu), mina kasutasin selleks tömbi otsaga ümarat pintslit. Kata just nii tugevalt, kui sulle meeldib ja hajuta korralikult, et kui silmad lahti teed, näed värvi ka kulmuluu alaosas.


3. samm

Järgmisena kasuta veelgi tumedamat tooni, kui seda, mida kasutasid teise sammu puhul. Värvi ripsmete alla just nii tugev joon, kui sulle endale sobib ja hajuta see silma sisenurga suunas kuni kolmveerand osani. Võta mõni heledam silmapliiats ja tõmba kerge joon alumise lau limaskestale. Kuna mina võimalusel hoidun lainerijoone tegemisest, sest see kipub nässu minema, kasutan sellist levinud nippi - ülemisel lau limaskestale teen pintsli ja kõige tumedama lauvärviga joone,võimalikult lähedale ripsmetele. Nii tekib mulje nagu mul oleks siiski tehtud lainerijoon. :)






Ja valmis ta saigi. Ma väga loodan, et aitan oma postitusega kasvõi ühte inimest, siis ma tean, et see läks korda. :) Ning ma luban, et arenen edasi, sest pidevalt loen, uurin ja proovin enda peal. Ning tegelikult on juba üks vingem silmameigi õpetus marinaadis, kuid vajab veel harjutamist, et saada meistriks - ehk ka Miss Liinaks, sest tema andekaid videosid võikski vaatama jääda. :)

Ilusat 1. maid! Loodan, et teil oli sama ilus päev nagu mul. 
:)





10 Responses to “Lihtne & ilus - Silmameik”

  1. Mulle meeldib ka selliseid silmameike teha, ma ei kanna tumedaid meike välja lihtsalt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Piltidel oled sa väga ilus, nii, et jätka mida sa teed.;)

      Delete
  2. Ma kohe huviga lugesin-vaatsin Su postitust! Ajan ju endal igapäevaselt asjad alati nii keeruliseks kuna esiteks olen harjunud ja teiseks tahan pidevalt midagi uut proovida ja katsetada. Viimasel ajal olen mõelnud, et tahaks lõpuks leida ka selle ühe "go-to" silmameigi, mille kahe minutiga valmis saaksin ja millele alati lootma saaksin jääda. Näiteks erinevalt Sinust ma jumaldan suitsusilma nii endal kui teistel (minu meelest üdini seksikas ja naiselik silmameik), aga päevasel ajal sellega väga välja ei kipu. Niiet nüüd sain inspiratsiooni Sinult, et jõuda oma silmameigile sammuke lähemale (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Liina!
      Ma ei tea, kas sa tead, kui palju inspiratsiooni ja abi olen saanud sinu blogist!? Ja nüüd, kui sa kirjutad, et ka mina olen saanud sulle anda midagi vastu - i m e l i n e ! :)

      Ma saan sinust täiesti aru - kui mul oleksid sellised fantastilised käed nagu sinul, siis kindlasti prooviksin palju julgemat silmameiki teha. Ja olgem ausad, sa näed pretty amazing välja ka!

      Delete
  3. Mind aitasid igaljuhul! AITÄH!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Palun! Mul on väga hea meel selle üle. :)

      Delete
  4. Jaanika, sa oled kaunis! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Maris! Selliseid sõnu on alati tore kuulda. :)

      Delete