Thursday, May 08, 2014

Jaanika langus - To be continued!





Ljubljana restorani "Aroma" kanasalat - minu lemmik!

Vahel on mul tunne nagu viibiksin ma ühel kohal väga pikka aega, kuid vaadates tagasi märkan, et möödunud on jõulud, aastavahetus, vastlad ning käes on - oi, tere, suvi! Alles oli veebruar, kui me Igoriga koos võtsime ette tervislikuma toitumise. Ühel esmasäeval lõime käed süüa 100% etteantud kava järgi ja seda me ka tegime. Kõigest kuuga ütlesin nägemist kaheksale kilole, Igor nii kuuele. Sõime kenasti kuni selle ajani, mil sõitsime Eestisse. Kuigi eraelus oli kõik hästi, tundsin, kuidas töö hakkab aina rohkem mulle hinge kasvama ja ahmisin nagu käsn kõike negatiivset endasse ning vajan puhkust. Puhkuse võtsin ka lchf toitumisest.

Kava järgi toitudes kaotas enda küljest tervelt 10 kg. Peale selle, kui hakkasin rohkem süsivesikuid sööma, tuli ühe kuuga tagasi kaks kilo - mis tegelikult pole ju üldse palju. Kuid, mis lõi häirekellad tööle oli see, et hakkasin ennast süüdi tundma. Teadsin, et see on minu jaoks väga halb, sest ma võin ennast lolliks õgida, kui tunnen piinavat süüd, et sõin rohkem, kui oleksin pidanud. Ehk siis kustutan söömise süüd veelgi rohkem söömisega ja ma usun, et te saate kõik aru, kuhu see võib viib. Ja siin ma nüüd olen, värisen suhkrusõltuvusest,  sest täna lõime jällegi Igoriga käed, et jätkame toitumist, mis aitab meil kehakaalu kaotada. :)


Kuid juba peangi tõttama, sest õhtusöök vajab tegemist - kui soov on kaalu kaotada, pole midagi tähtsamat, kui pidevalt süüa. Jaa, te lugesite õigesti! Selleks, et mitte oma keha näljutada ja kaotada mõistliku kiirusega ning pikaajaliselt kaalu, tuleb hoida kõht täis ning loomulikult teha seda õigesti. ;)

Olen valmis kõiki nõu ja jõuga aitama, kel ees sama tee nagu minul.
Musid-kallid-õhupallid!




5 Responses to “Jaanika langus - To be continued!”

  1. Aga palun, aita :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, kust alustada. :)

      Ma alustasin Marek Kalmuse kavaga, kuid olen saanud hästi palju abi ka lchf toitumisest. Hästi hea leht, kus selle kohta lugeda on - http://lchfeesti.blogspot.com/. Inimene, kes seda blogi kirjutab on saanud alates 2013 aasta algusest lahti 33 kg. Selline toitumine pole 14-päeva dieet, vaid elustiil, mis viib eesmärgini. :)

      Loodan, et olin abiks!

      Delete
  2. Mulle väga meeldib, et on hakanud tulema see suhtumine, et dieet on mõttetu - elustiili tuleb muuta! Alati vingutakse: "oh pidasin küll siin 3 kuud dieeti, aga nii kui ära lõpetasin tuli kaal tagasi, see dieeditamine pole ikka minule". Muidugi tuleb kaal tagasi, toitumises pidi olema juba enne dieeti mingi viga, et kaal üldse läks nii kõrgeks, et vaja dieeditada. Aga oh, see elustiili muutus ju palju raskem kui dieeditamine.
    Nuuks. Üks lõputu õudus.
    Aga soovin teile kahele edu ja loodan, et isegi kui vahepeal alla annate, siis ühel hetkel alustate taas uuesti ja koguaeg nõnda. Küll lõpuks see ka külge jääb ja sellest saab elu loomulik osa. (Wishful thinking!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh sulle!

      Sul on tuline õigus! Ma ei ava enam ühtegi nõmedat artiklit veebis, mis lubab kiiret-kiiret salenemist, sest need on kohutavalt kahjulikud kehale. Pakun, et olen üks nendest rumalatest inimestest, kes kogunud noorena vähemalt 5 kg juurde dieetide tõttu.. Ei enam. :)

      Mul on väga vedanud, et saan koos oma elukaaslasega harrastada meie uut toitumist, sest koos on tohutult lihtsam. Mul ausalt oleks väga raske, kui ta mu silme all limpsiks jäätist või krõbistaks krõpsupakiga. :D

      Delete
  3. Nii...

    Annan oma algseid kogemusi ka siis lchf-toitumise koha pealt. Marek B. Kalmus'e ega ka kellegi teise toitumiskavadest ei tea mina küll ei ööd ega mütsi. Ilmselt ma ka ei telli mitte kunagi mitte kelleltki midagi sellist. Aga see on muidugi puhtalt minu isiklik traagika.

    Esimene nädal "üsna lõdva kummiga" võetud lchf-i - mõned head "patupäevad" ka seal hulgas - on selja taga, aga tulemus on kõigele vaatamata märkimisväärne! 1,7 kilo rasvkudet on minu kehast nagu võluväel lahkunud. Loodetavasti igaveseks. :)

    Nalja pärast numbrid ka eelmise pühapäeva 11.05.2014 hommik ja tänane 18.05.2014 hommik:
    | Kaal | Rasv % | Vesi % | Lihas % |
    |136,1 | 42,4 | 42,0 | 31,6 |
    |134,4 | 42,2 | 42,1 | 31,7 |

    Ülal toodud numbreid vaadates ja enesetunnet arvesse võttes võib selge sõnaga öelda, et kõht ei ole sugugi tühi, enesetunne on parem ja, et lchf toimib vägagi suurepäraselt. :)

    Aga edu sulle, Jansa, jätkuvaks languseks!

    ReplyDelete