Friday, May 09, 2014

In Love in Ljubljana armastab - Vestige Verdant mask



Kui ma hoidsin esimest korda käes Vestige Verdanti kuninglikku karpi, panin selle vannituppa riiulisse. Vaatasin ja imetlesin kaugelt ning ei julgenud isegi pakendit kilest lahti võtta. Just nii erilise tunde tekitas minus see luksuslik mask, mida on saatnud paljude kasutajate kiidusõnad.



Ma pole kaugeltki mitte ökoinimene, kuid mida vanemaks olen saanud, seda rohkem on mind huvitama hakanud, mida ma tegelikult oma nahale panen. Pakun, et varem oli selle huvipuuduse põhjuseks pigem laiskus ning olgem ausad - kergem on valida, kas vaarikalõhnaline või maasikalõhnaline kreem, kui tõsiselt süveneda toote koostisosadesse. 

Vestige Verdanti näomaski koosneb väga lihtsatest toimeainetest, mis ei pane vist kedagi seletava sõnaraamatu järgi otsima. Ja isegi, kui paneb, on väga kiiresti võimalik aru saada, et koostisosad on imeliselt lihtsad, 100% looduslikud ning nagu minu kogemus ütleb - töötavad! 



Olin väga põnevil, kui esimest korda sõrmed mõnusalt külma maskitopsi pistsin. Määrisin tihke pasta oma näole ning tundsin, kui jahutavalt see mu nahale mõjus. Mulle hakkas Vestige Verdant esimesest sekundist meeldima, sest sel pole ebameeldivat lõhna, pigem mingi looduslik aroom.. pole päris kindel, mis see on. :) Juba paar minutit hiljem läks mu näonahk hoopis kuumaks, kuid see polnud halb tunne, pigem tekkis elevus - ohh, no nüüd läks tööle! Maski hoian näonahal 10 minutit ning seda oli küll veidi keeruline maha pesta ja tülikas hiljem koristada, kuid peale paari korda olin targem -  koristasin terve kraanikausi puhtaks ja pesin nägu võimalikult vee lähedal. 

Kuidas mõjub mask minu poorsele nahale?

Ma ei oodanud mingit vau-efekti, sest olen juba piisavalt vana, et uskuda muinasjuttudesse. :) Kuid peale seda, kui pesen maski maha, kuivatan näo ja vaatan hoolega peeglisse, vaatab mulle vastu armsa rõõsa näoga mina. Keegi oleks justkui teinud Photoshoppi mu näo kallal ja kasutanud blur-efekti koledatel pooridel.  Kasutades maski regulaarset olen peaaegu lahti saanud ka inetutest punnidest lõua peal, ning isegi, kui nad tulevad, on vinnid minimaalsed võrreldsem varasemaga. Nii, et minu jaoks on siiski tegemist erakordse maskiga, mis aitab, kui mitte miski muu seda ei tee!



Jään ootama maski veelgi pikemajalisi tulemusi, sest praegu on Vestige Verdanti maskist saanud üks minu armsamaid kaaslasi vannitoas ning tahaks näha, mis imesid ta suudab veel teha. :) Kuigi maski on topsis kõigest 200 g, näib seda jätkuvat päris pikaks ajaks, mis teeb krõbeda hinna pisut soodsamaks. Ma ei oska maski enam rohkem kiita, kui sellega, et tegemist on Eesti tootega ning kodumaised tooted on mulle alati südamelähedasemad. :) Rohkem informatsiooni võite lugeda Vestige Verdanti kodulehelt.

Ootaks teiepoolseid kommentaare - kas mask aitas või jättis teid külmaks?






One Response to “In Love in Ljubljana armastab - Vestige Verdant mask”

  1. Jätab külmaks. See väike erinevus mida blogijate before-after piltidelt olen näinud ei ole väärt seda raha. Sama tulemuse saab ka oluliselt odavama koduse näohoolitsusega. Trenditoode hea marketinguga.

    ReplyDelete