Saturday, May 03, 2014

Fookus - Perekooli kanad



Olen peamiselt kirjutan iluteemadel, fotograafiast, käsitööst jne. Kuid täna panen ma blogisse ülesse hoopis teistsugused mõtted, mis valdasid mind, kui lugesin perekoolis teemast eesti blogijatest. Jah, käin perekoolis ja olen vahelduva eduga teinud seda viimased 7 aastat. Kui loete uuesti mu 6 küsimust, 6 vastust postituse, siis näete, et minu kõige valusam koht on ebaõiglus ning sellepärast sündis ka see kirjutis.

Kui aus olla, siis alguses lugesin muigega perekooli teemast, mõeldes - no mida healt sa nüüd välja tuleb. Kuid olles läbi vaadanud enamiku, mida inimesed olid kirjutanud, vajus mul suu lahti. Mis kuradi inimesed on sinna kokku tulnud ja kirjutanud teiste kohta selliseid asju, mida nad ei tohiks ealeski teha. Edasi räägin juba otse. 

Kes sa oled, et kirjutad inimese lapsepõlvest asju, milles nemad polnud süüdi, mille üle neil puudus täielikult kontroll?

Kes sa üldse oled, et tood ülesse valusad mälestused ning kas sa ei saa aru et ainuke jobu, kelle üle naerdakse oled sina ise?

Kas sa ei karda, et karma on libu ja ükspäev sajab pasarahe veelgi kõvemalt sinu peale?

Ning viimasena - kas poleks juba aeg lõpetada minevikus istumine? Vähemalt mina, Mariann ja veel paljud tublid inimesed on sealt edasi liikunud, oma elu paremuse poole seadnud ja oleme õnnelikud. Kas poleks aeg teha sama ka sinul?

Hetkel mul on tõsiselt kahju Mariannst, sest kuigi ta on avaliku elu tegelane ja räägib väga palju blogis oma elust, ei näe ma mingit põhjust, miks keegi peaks olema selline jobu ja lahkama tema lapsepõlve kohta. Ma saan aru, et sul on inffi ja tahad ka äge olla, kuid see ei ole äge. See on ülinõme ja nagu ma mainisin - karma on libu ning mina sinu asemel oleksin praegu hirmul.


Musi-kallid.õhupallid kõigile, kes tundsid, et neile tehti selle postitusega liiga - te pole seda ära teeninud!






8 Responses to “Fookus - Perekooli kanad”

  1. Perekoolis pole vist kõige teravamad pliiatsid koos. Olgu mis on aga teiste minevikus sorkida on ääretult nõme, pehmelt öeldes.

    Mulle muidu Marianni blogi meeldib, põnev on lugeda, isegi kui mõni postitus on nii üle võlli kui üldse olla saab. Aga ma armastan muidugi igasuguseid "draamasid" ka blogidest lugeda, kõige põnevamad on alati kommentaarid ning heiterid, kes kuulutavad kui nõme blogi on ja üldse lugeda ei kõlba aga ise jõllitavad punnis silmadega ekraani ja ootavad uut postitust :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nojaa! Kes veel sellist head ajaviiteblogi pakub, kui tema! :D

      Kui aus olla, siis mina ei käi lugemas blogisid, mis on mulle mingil põhjusel vastuvõetamatud. Just sel põhjusel, et see viha tekib ainult minu enda sees ja mina pean sellega elama, mitte blogipidaja. Sellepärast ei saa aru nendest heteritest, kes tahavad iseendale halba teha. Öhh!

      Delete
  2. See blogipost on nii paljuidki meie ringkondades riivanud - kes sellest kirjutanud on, kes on sügavalt oma edasiblogimise peale mõelnud... Kahju, et inimesed on nii õelad ja vastikud. Kahju tõesti :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ei arva, et kõiks peaks koguaeg lillepidu olema, kuid õelusel võiks mingigi piir olla..

      Loodan südamest, et keegi ei jäta blogimist katki!

      Delete
  3. Mina alati mõtlen, et need, kes siis inimeste sugulaste kallale lähevad või teiste lapsepõlve kommenteeriva hakkavad, et kas nemad on üles kasvanud siis üdini perfektses kodus. Valge aiaga maja, kus ema ideaalselt sätitud soenguga iga päev perele küpsetab ja isa on firma omanik ja nende minevikus pole mitte ühtegi musta täppi. See on lihtsalt nii silmakirjalik ja õel. Oeh, nii kurb, et inimesed pindu teise silmas näevad aga palki enda silmas mitte..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kõlab klišeena, kuid pakun, et halvustajatel on endal, midagi valesti läinud - kasvõi lapsepõlves!

      Delete
  4. Kui ma lugesin neid Perekooli postitusi ning varem Buduaari omi kippus vägisi pähe mõte, et need inimesed on...kadedad?! Tavaliselt mulle ei meeldi see kadeduse jutt (näiteks, kui kellelgi on imelik soeng ja teine julgeb välja öelda, mis ta TEGELIKULT arvab ,siis esimene solvub ja ütleb et too kade-alati ikka pole nii). Paljud need, kes blogisid loevad on lihtsalt uudishimulikud. Nad TAHAVADKI surkida teiste eludes ning tavaliselt sellest, mis blogija kirjutab ei piisa. Vaja üles otsida mingid mineviku teod ja faktid ning need ruttu letti lükata. Mallukas sai kuulsaks tegelikult mitte milleski. Ta ei oska hästi laulda või tantsida. Ta sai kuulsaks lihtsalt sellepärast, et paljudele meeldib kuidas ta sõnu ritta seab.See vist käibki paljudele närvidele. Nüüd mõned üritavad teha kõik, et inimestele selgeks teha kui mõttetu Mallukas on jne. Mina näiteks loen ja pole alati nõus tema seisukohtadega, aga ma ei kujuta ette, et ma teda mustama läheks kuskile foorumisse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei nad pole kindlasti mitte kadedad. Arvatavasti keegi seisab neil kõrval, revolver suunatud meelekohale ja käseb lugeda ja kindlasti ka kommenteerida. Mina muud varianti ei näe. :D

      Delete