Thursday, May 01, 2014

6 küsimust, 6 vastust



1. Kui sul oleks võimalus võtta endale ükskõik, milline loom, siis kelle sa võtaksid?

Koera, nüüd ja kohe! Mul on alati olnud kass, sest ma pole julgenud koera võtta. Miks? Sest koer võrdub minu jaoks lapsega, kellele mul peab jätkuma piisavalt aega ja, kelle ma saaksin kõikjale kaaa võtta. Kusjuures meil on isegi üks lemmik välja valitud Igoriga, kellest võib saada meie uus pereliige.:)

2. Kelle blogi lugedes sul tekib tunne, et sa tahaksid minna ja temaga paar drinki teha?

Ma muudaks selle küsimuse ringi ja räägiks hoopis kellega ma tahaks koos sööma minna. Näiteks Britiga  ja Anniga läheks ma heameelega Pange, ja Meriliga kuhugi heasse kohta Tallinnas steiki järama. Ja Kairi teab kindlasti kõige paremat söögikohta Viljandis. No, kui drink, siis võib olla Marianniga. :D 

3. Mis oli su viimane heategu?

Aeg ajalt teen rahasüste haigetele lastele. Viimane läks ühele ihtüoosi põdevale poisile.

4. Mis asjad sind närvi ajavad?

Selliseid tobedaid pisiasju on päris palju, mis mind närvi ajavad. Kuid need tulevad-lähevad ja on unustatud. Kõige rohkem ajab mind närvi ebaõiglus - ma ei astu kunagi edasi, kui näen, et mul on võimalus ebaõiglust takistada. 

5. Mis oli viimane uus asi, mida sõid ja mida enne mekkinud polnud?

Raske küsimus, sest ma söön enam-vähem kõike. Viimane uus söök oli tegelikult juba päris ammu proovitud ja olen söönud seda viimane aasta päris tihedalt - kõrvitsaseemne õli. Tohutult maitsev ja kasulik!

6. Millal viimati nutsid? Miks?

Mõned nädalad tagasi kukkus mu lapsele riiul selga. Olime kõik all korrusel ja vaatasime telekat. Järsku kuulsin kohutavat kolinat-klirinat ülemiselt korruselt. Silmad jooksid kiiresti üle toas ning ma nägin, et vanemat tütart polnud. Jooksime kõik kiiresti ülesse ja Igor tõstis kapi ülesse. Vedas tohutult, sest kapp kukkus voodile ja mitte üleni talle peale, kuid muhke-kriime oli siiski omajagu. Siiani hakkab kurgus kriipima, kui sellele mõtlen..

Aitäh Katrinile, et andis mulle võimaluse vastata küsimustele! Pean tunnistama, et ka minu jaoks oli see päris huvitav, sest iga päev ei mõtle sellistele asjadele. Mina kuulaksin heameelega, mida šokolaaditükk Merili räägib enda kohta. :)




6 Responses to “6 küsimust, 6 vastust”

  1. Ma pean sind kurvastama, et ma olen üsna pirtsakas sööja, seega oleks minuga väljaminek söömise eesmärgil üsna keeruline ettevõtmine. Aga muidu oleksin ma äärmiselt rõõmus kui õnnestuks sind päriselt kohata! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Issand jumal, sa oled nagu minu õde! Iga kord, kui me läksime välja sööma, pidime minema samasse itaalia restorani makarone sööma, sest preili ei söönud midagi muud ja oma pastast nokkis ta kaks komponenti välja, et ikka võimalikult makaronine söök oleks. :D

      Seda sooviks minagi! Ning ma usun, et leiame ühise keele siis hoopis joogi osas. ;)

      Delete
  2. Oh armas Jaanika, millega sa nüüd hakkama said!
    Ei tegelt on sellised asjad täitsa põnevad :) Kindlasti aga võtan endale paar päeva mõtlemise aega, kuna mõni küsimus vajab natuke meelde tuletamist.
    Sinuga aga läheks iga kell linnapeale steigile! Tule ainult Tallinna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulen, tulen! Igoril nüüd suvine Eesti nägemata ning kindlasti olen taas Eestimaal. :)

      Hihi, nüüd mul on veel üks postitus peale uue kaamera oma oodata. ;)

      Delete
  3. Viljandi on küll väike koht aga hea tahtmise korral suudaks ma ühe hea söögikoha siin välja kaevata küll :D

    ReplyDelete