Thursday, April 10, 2014

Vajan teie ilusaid mõtteid!

Hei, kõigile! Jõudsime teisipäeva õhtul õnnelikult tagasi koju. Soovitan kõigile, kes ei suuda oma voodis korralikult magada, võtta ette nii 25 tunnine autoreis ja parim uni enda voodis on taas garanteeritud. :D Tegelikult on mulle alati meeldinud bussiga või autoga sõita, sest nii saab korrastada oma mõtteid ning leida aega, kus ei sega sind miski. Kui sul just pole ilgelt tüütuid lapsi - mul õnneks mitte.

Jõudsin pisut mõtlemisaega pühendada ka In Love in Ljubljana blogile. Olen siiani kirjutanud just sellest, mis räägib minu kohta. Kui aus olles, olen suunanud maha huvi kosmeetika ja üleüldse ilutoodete vastu. Ma ei tea, mis on selle põhjuseks, kuid vist kardan, et blogi läheb liiga kirjuks kätte. Seega mõtlesin teha juurde üks blogi (Wordpressi?), kus on teemaks just "everything pretty". Samas, kas ma ikka viitsin pidada kahte blogi on omaette küsimus. Ning pigem kaldun ma arvamusele ei.. 

Siin on koht, kus ma ootan teie arvamusi minu blogi kohta - mis teile meeldib ja, mis teile ei meeldi. Ma jätan endale blogi teemad, sest ma usun, et te ei tuleks siia, kui teid huvitavad hoopis autod või poliitika. :) Kuid kõik muud teemad, mis keerlevad ühe blogi ümber - kujundus, pildid, minu grammatika, facebook, Instagram. Mulle on väga oluline, et peale selle, et te loete blogi, oleks teil siin ka hea ja kodune olla. Ning kõik vajalik lihtsalt seatud. Kui teil on mingit head ideed minu ilublogi suhtes, siis ootan neid ka! 

Ja nüüd, las käia! Ka kõige krõbedam kriitika on oodatud. :D 

PS Tänased pildid lähevad mu kallile õele Merilile, kes on väga sarnane mu vanema tütre Anete Laureniga. No vaadake seda juuksevärvi ja näojooni, ebaõiglus missugune! :)

Ma olin veidi hirmul seda pilti tehes ja mõtlesin, kas tal jäävad kõik kiharad sinna peakatte alla kinni :D Õnneks kõik läks hästi!

 Käime katuseid mööda..

Merili & Anete Lauren






9 Responses to “Vajan teie ilusaid mõtteid!”

  1. Kõigepealt.... Loodan, et Teil oli tore reis!
    Nüüd siis asjast.... Mina loeks küll kõike hea meelega ühest blogist, ka iluteemalisi postitusi.
    Mind ei häiri üldse, kui loetav blogi on kirju, ilmselt on sama kirju ka inimese elu :) Ja tavaliselt see kirjudus teebki blogi huvitavamaks.
    Ja ütlen ausalt, enda jaoks igavamad postitused jätan lihtsalt lugemata, kuid pildid vaatan alati üle :) Need on minu arust hea blogi aluseks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Merili! Vaatamata haigusele oli reis suurepärane. :)

      Heh, ma polegi nii varem mõelnud, kuid tõepoolest on ju hea, kui teemad on erinevad. Ma vist teen sama, mis sinagi - isegi, kui ei loe, vaatan vähemalt pildid üle.

      Sain täna ka statiivi ning nüüd luban suure suuga, kuidas pildid on kohe veelgi paremad. :D

      Delete
  2. Mulle nii meeldib su blogi!
    Ja ma arvan ka, et parem ikka kõik ühes. Mitme erineva blogi pidamine..see muutub kurnavaks.

    Ma tegin ka alguses eraldi beebiblogi aga üsna pea viisin siiski mõlemad blogid kokku, sest lihtsalt teadvustasin endale, et no halloo, laps on ju suur osa mu elust, miks ma peaks ta siis oma blogist välja jätma? Samamoodi ei peaks sina alla suruma kihku ilutoodetest rääkida. Kui see on osa sinust, siis lase aga valla :)

    Vahet ei ole mis teemal sa kirjutad või kui palju neid erinevaid teemasid on, seni kuni sa kirjutad sellest, mis sind tõesti huvitab, seni on kõik hästi :)

    Mis puutub kujundusse, siis kõik on ilus, aga mina tahaks natukene rohkem värvi kuskile :)
    P.S. Olen su fondi üle väga kade :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, see oli nii hästi öeldud, et ei tohiks suruda alla kihku rääkida iluteemadest. Nagu kirvemõrvar - kui kohe uuest huulepulgast rääkida ei saa, siis keegi saab viga. :D

      Aitäh imearmsa vastuse eest! Ma olen alati mõelnud, kui kellegi postituse alla kirjutan pikalt, kas blogipidaja üldse loebki. Kuid nüüd ma saan aru, kui südamlik see on, kui keegi pühendab kallist aega, et kirjutada põhjalik kommentaar. :)

      Sa panid täiesti täppi! Juba mõnda aega pean plaani midagi värskendavat siia blogisse tuua - võib olla uus kaanepilt, mõni enda pilt siia-sinna.

      Kas Wordpress laseb ainult ühte fonti kasutada? Vaatasin kohe sinugi blogi üle - tohutult ilus ja harmooniline! :)

      Delete
    2. Minule on ka kommentaarid ja üldse tagasiside väga tähtis osa blogist. Nii palju kui võimalik, siis üritan alati kõigile vastata, sest tõesti teevad ilusad sõnad südame soojaks :)

      Wordpressi tasuta versioon laseb jah ühte vist ainult. Mul on küll tasuline ja tegelikult ka eraldi plugin olemas fontide jaoks, aga see fondimajandus on jube tüütu minu meelest. Ma kunagi üritasin muuta, aga siis läks nii sigrimigriks. Võimalik, et olen ise rumal :D

      Delete
    3. No täpselt! Ma olen isegi ühe blogi lugemise lõpetanud, sest blogipidaja ei vastanud peaaegu kunagi kommentaaridele. Kuidas peaks siis meeldiv vestlus sinu ja lugejate vahele tekkima? :/

      Britt, ma küll pärisel ei tunne sind, kuid jutu järgi sa küll rumala inimese muljet ei jäta. :D Davai, ja nüüd fonti vahetama!

      Delete
  3. Soovitan ka pidada kõik ühes, sest kaks blogi on kurnav. Kui alguses on kahe blogiga suur ind sees, siis lõpuks väsitab ära. Tean seda samuti omast käest. Miks mitte väike ja hubane nurk, kus sa soovitad ilutooteid, mida oled enda jaoks leidnud või mis on pikaajalisemad lemmikud. Mind väga huvitaks Sloveenia kohalik kaup, ilutooted, jne. Edu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Stella! Jõuan ise ka rohkem arusaamisele, et mitme blogi pidamine käiks üle jõu, kuigi alguses võib idee ju hea tunduda. Mõnikord läheb juba siin ühe postitusega nii palju aega! :)

      Delete
    2. Nii ta kipub olema :) Mul on hetkel mitu postitust pooleli, kuid sõnu justkui pole ja mis seals ikka. Las nad ootavad :)

      Delete