Friday, April 11, 2014

Uus ja huvitav - Nurme seebid

Ma ei tea, kuidas teiega on, kuid ma olen kuulnud söögi alla ja söögi peale Nurme seepide kohta. Oleks need mingid ilusad ja värvilised (loe: igavad) käsitööseebid, kuid oh ei. Tegemist on 100% looduslike toodetega, mis lausa kutsuvad ennast ostma!



Minu valikuks said Sügavpuhastav näoseep, Naturaalne kitsepiimaseep, Tõrvaseep ja Teepuuseep. Sügavpuhastavast seebist on rääkinud blogija Anna Elisabeth ning lugedes, et temal kadusid näonahalt pisikesed punnikesed, olin ma eriti elevil just see toode soetada. Tõrvaseepi kiitis kunagi minu kursaõde, kes ütles, et see toode võttis tema nahalt akne. Naturaalne kitsepiimaseep peaks olema eriti õrn tundikule nahale ning Teepuuseep teadagi vinnide-punnide vastu.



Peale selle, et Nurme seebil on oma koduleht, mis saadab sulle paki juba 15 € tellimusega tasuta, on kaupa võimalik osta ka tavapoodidest, kus on võimalik oma silmaga kõik hea üle vaadata. Mina ei jõudnud oodata ja osad seebid ostsin Tallinna Kaubamajast ning osad nende Sikupilli poest - nagu näha meeldib inimestele looduslikud näo- ja kehahooldustooted. 

Mul on hea meel teada anda, et In Love in Ljubljana blogi jõudis lõpuks ka Facebooki! Ma loodan, et tegin teile, kallid lugejad, minu blogi lugemise lihtsamaks ning nüüd on postitusi kergem leida. Oh, ma ise olen väga elevil, et lõpuks sellise suure sammu ette võtsin. :D





2 Responses to “Uus ja huvitav - Nurme seebid”