Wednesday, April 30, 2014

Teele, jah, teele nüüd!



See tunne, kui sõidad linnast ära, jäta korteri unisesse üksindusse, kõnnid läbi rahvarohke rongijaama, valid endale parimad kohad rongis, sööd kaasapakitud muffineid, loed kõledat raamatut, teed pilte sõber kaameraga, kuulad sajandat korda sama muusikat telefonist, saabud teise linna, et vastu võtta mõnus maamaja mägedes, on soe ja teeb hingele pai. :)

Tänane postitus läheb kõigele vajalikule, mis on minuga kaasas, kui läheme Igori vanematele rongiga külla, et veeta kaks tundi piisavalt mõnusalt (loe: kiiresti!).



Aknast on küll tore välja vaadata, kuid tihti on valgus nii ere ning isegi päike paistab silma. Sellistes juhtudeks on mul päikeseprillid, mida ma kannan pildil olevas Ökuga karbis - kas pole mitte armas? :)


Minu käekotis leidis koha ka pisike meigikott, kus tegelikult väga polegi midagi sees peale juukseharja, Labello (lemmik koos oliivi ja sidruniga), Estee Lauderi huuleläike testri ja puudri. Minu meelest vähim hädavajalik ja rohkem asju kanda oleks asjatu träni kandmine. 


Igor tegi juba nalja, kui nägi mind selle raamatuga, kas ma tõesti tahan tast lahti saada? :D Pidin teda rõõmustama, sest tegemist on minu ainsa eestikeelse lobaraamatuga. Ülejäänud on kõik inglise keeles, ning heameelega valin pigem emakeelse raamatu, isegi siis, kui see räägib koledatest mõrvaritest. 

Kõrvaklapid - kas on veel üldse kedagi, kes läheb kodust välja ilma muusika kraamita? :D Ja telefon, jällegi muusika jaoks, kuid ka hädavahend igavlevatele lastele - vahel ju ikka võib!



Seoses 1. maiga tuli mulle meelde, et täna on ju Volber! Mõnusat volberdamist kõikidele Tartus, võiks öelda isegi Volbri pealinnas, ja kõikidele teistele üle kauni Eestimaa!








6 Responses to “Teele, jah, teele nüüd!”

  1. Nii mõnus vaade rongi aknast :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ütleme nii, et pole just Tallinna-Tartu maantee ja siiani vaatan nina vastu klaasi kaunist vaadet. :)

      Delete
  2. Nii vahva, kui on kuhugi niimoodi rongiga sõita! Tahaks ka :)
    Minu jaoks on rong alati pigem eksootiline liiklusvahend olnud. Hmmm....Hetkel ei tulegi meelde millal viimati kuhugi rongiga läinud oleks. Ja meil ju nüüd need uued rongid ka. Peab ikka ka mingi tripi kuskile tegema :)
    Teile aga mõnusat pikka nädalavahetust ja ootan põnevusega pilte mida maal tegema hakkad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma võtan siiani ennast kokku, et minna pikemale jalutuskäigule ja pilte teha. Oli mõttes isegi mere äärde minna - seal näeb välja täpselt nagu me oleksime teise kliimavööndisse sattunud, täielik Itaalia. :)

      Mäletan, kui mul oli Eestis auto, siis bussid ja rongid olid tõeline eksootika!

      Delete